Wie is de Mol? 2020

Elke zaterdag om 20.30 een half uur stilte

3 likes

Had al zo’n voorgevoel dat Robèrt er uit zou gaan. Heel jammer.

Hahah shit daar gaat een deel van mijn punten :broken_heart:

Oooh wat een leuke aflevering was dit maar wel een triest einde :cry:

Nee evelien komt terug want zij is de mol

2 likes
5 likes

Daarom hebben ze deze aflevering zo goed verdiend. Als zij weer terug is gaat het weer bergafwaarts met de pot.

2 likes

Hier word ik depressief van.

1 like

En dan denk ik aan Brabant want daar woont Robert. Meej zn lieve luiaard oogjes

9 likes

En waarom is Sinan nog steeds niet eruit? Ik verdien een kampvuur om hem eruit te laten stemmen.

3 likes

Wat mij trouwens ook opviel is dat bij die tweede opdracht met die woorden ze heel vaak bij een woord de eerste letter weg konden laten en dan hadden ze weer een nieuw woord (moesten de auto’s wel opnieuw een rondje rijden maar beter dan niets toch)

Haha kijkt er iemand Moltalk? Ik hoorde weer stellage en dan denk ik aan dit:

Stellage youtube

https://youtu.be/B7ZPjEL4Yk0

8 likes

Ik dat te denken he. Vorige jaren kwam er na de aflevering altijd een dagboek van de afvaller en een dagboek van de mol. Dit jaar is er geen dagboek van de mol. Is dat omdat de mol dit jaar heel lui is oftewel geen reet uitvoert oftewel Sinan?

17 likes

Sinan is een schrijver toch? Ofnja in mijn fantasie een volkszanger

5 likes

Journalist geloof ik. Maar volkszanger zie ik ook wel voor me.

1 like

Hahaha ja ik ook

1 like

de Troubadour

3 likes

Die hashtag is wel mooi trouwens
#watzousinandoen

Robert was trouwens mijn hoofdverdachte dus nu ben ik in de war. Mijn nummers 2 waren Sinan en Rick-Paul. Ik denk dat Rick-Paul nu bovenaan komt. Sinan durf ik nog niet helemaal af te schrijven en Niels vind ik ook wel weer verdacht worden terwijl ik hem na de actie van vorige week nog afgeschreven had als mol. Help.

#zominmogelijk

1 like