Wie is de Mol? 2020

wat zou je doeeeeeeen /marcoborsatomodusuit

Antwoord van Sinan: helemaal niks

3 likes

Zarayda wil ook op Jamie zitten.

Groot gelijk meid

1 like

Om dat over dat kussen moest ik wel lachen

Ik snap dat gegeil op Jamie niet. Zo gladjes die kerel. Ik vind Niels veeeel aantrekkelijker.

Edit: volledig in ff-stijl moet ik hier nu wel een poll over maken. Dus:

Op wie zou jij liever gaan zitten?

• Jamie
  • Niels

0 stemmers

2 likes

Ik kan niet kiezen. Trio?

9 likes

Ard

5 likes

Jamie zonder z’n schapenkrullen/met pet op. Niels voel ik echt niks erotisch bij.

1 like

Omg ja ik mis Art :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik vind Niels echt een sulletje. Totaaaal niet aantrekkelijk

Jamie vind ik wel “knap” maar niet m’n type verder. Maar wel eerder Jamie dan Niels hoor

2 likes

Omdat hij de mol is

2 likes

Geen een van 2. Ik wil bij robert op schoot zitten om te janken.

26 likes

Ik hoop echt dat Robèrt nog eens z’n eigen show krijgt. Zou zoveel toevoegen aan m’n leven. Por favor m’n Robèrtje, we hebben jou en je glimoogjes nodig :heart:

5 likes

Omg heb het net pas teruggekeken. :broken_heart::broken_heart: Had het Robèrt echt gegund om in de finale te staan.
Maar deze aflevering zat ook weer vol pareltjes dankzij hem. Hoe hij gewoon in het NL tegen die Colombiaanse jongen bleef praten. “Kom maar gewoon mee!!”, “Oh dankjewel jonguh”.
En dat abseilen. Moest huilen en lachen tegelijk. Z’n vingers ook vol met pleisters daarna. :sob:

Nu hoop ik alleen nog dat Merel wint.

1 like

Ja precies daarom haha. Vorig jaar heb ik ook een keer gezegd ‘het enige wat ik zeker weet is dat Jan het niet is’, tot ik hem 2 of 3 afleveringen voor het einde opeens ging verdenken. Daar wilde ik nu wat eerder mee beginnen haha.

Ik die gele autootjes zaten Jamie en Rick-Paul. In die anderen gewoon medewerkers van het programma ofzo denk ik, dat was niet boeiend iig

Sinan als mol vind ik echt een heel stom idee. Als hij de rest van het seizoen helemaal niks blijft doen. Pff

2 likes

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er zoveel geld is binnengesleept deze aflevering? Hallo mol doe je werk :angry: Maar misschien is dat expres en komt dat dan de volgende aflevering.

1 like

Hahaha wij zitten nu de herhaling te kijken. En de eerste opdracht is weer zooo saai dat mijn vriend ineens riep: JEZUS, ik hoop dat ze die puzzelstukjes van het kartel moeten jatten want anders is dit echt weer een mega saaie KUT opdracht. Hahaha :smiley:

11 likes

Ik vond de eerste twee opdrachten ook maar saai hoor! Ook met die auto’s: omdat in de meeste auto’s gewoon medewerkers van het programma reden (gok ik) kon daar ook weinig verpest worden. Is toch veel leuker als in de auto’s alleen kandidaten zitten?

Alleen Sarah die steeds 4 zei als Merel 3 zei of Jamie die het verkeerde vak in reed :expressionless:

Ja, misschien komt er volgende week weer zo’n opdracht als een veilig waarmee meteen bakken met geld worden verloren. Dan moet er wel wat in de pot zitten willen de kandidaten het voelen.

1 like