Wie is de Mol? 2020

Hmm ik vind dat Merel de laatste aflevering en die opdracht die ze samen met Sara deed met het verplaatsen van die blokken te veel haar best deed. Ik vind Jamie, Niels en Rick Paul wel leuk maar niet als mol haha.

Kan ook zijn dat er weer een opdracht komt om de pot leeg te trekken. De mol weet dat dit er aan komt dus kan dan makkelijk even zijn best doen.

Overigens zit ik nog steeds in de Rick Paul tunnel. Voor elke kandidaat verder kan ik redenen bedenken om ze af te schrijven als mol.

Ja dat kan inderdaad weer, vind dat wel altijd een beetje flauw.

Haha, ik moet steeds zo lachen als ik een reactie van jou in dit topic zie door je username. Heb je geen inside information over je familielid in het tv-programma? :male_detective:

2 likes

Pfoe ik wil mijn punten inzetten maar ik heb geen idee. Mijn tactiek is inzetten op iemand die ik totaal niet verdenk, omdat ik vorig jaar Jan meteen had afgeschreven als mol.

Vorige week zat ik op Rick-Paul en Merel, ik neig nu toch naar Sara?
Sinan, Jamie en Niels zijn het niet denk ik.

1 like

Ik heb nu punten op jamie, rick paul en niels maar ben zooo aan het twijfelen, weet het gewoon niet haha.
@ClaireCharlotte waarom denk je dat niels en jamie het niet zijn?

Geen logische reden hoor. Maar ik vind ze hetzelfde type als Jan, de popijopies. En volgens mijn hoofd casten ze niet weer een zelfde type als vorig jaar?

1 like

Doe jij je punten nog steeds verdelen of alles op 1?

• Ik heb alles op 1
  • Ik verspreid mijn punten
  • Ik zet op iedereen in

0 stemmers

Op wie heb je allemaal ingezet?

• Merel
  • Sarah
  • Jamie
  • Sinan
  • Niels
  • Rick-Paul

0 stemmers

Is widm live te volgen via internet of moet je daarvoor betalen?

Bij mij loopt die app wel continu vast, ik kijk het gewoon (live en gratis inderdaad) op mijn laptop via de site van de npo.

@Riley

1 like

https://www.npostart.nl/live/npo-1

1 like

Haha ik heb dus dat de site vastloopt terwijl streamen vanaf de app prima gaat

Thanks voor jullie antwoorden, heb er zin in woehoe

Heb het idee dat Sarah of Sinan vanavond afvalt. Ik heb al mijn punten op Rick Paul ingezet.

Nu maak je me weer aan het twijfelen! Heb m’n punten op Sarah en Rick Paul.

1 like

Ik ook! Helppppp

1 like

Toch even een momentje van rouw omdat we vanaf dit weekend geen Robert meer zien :disappointed:

21 likes

De enige manier hoe ik dit weekend doorkom is met het goede nieuws dat de Luizenmoeder morgen weer begint. Dat is ongeveer het enige programma op dit moment wat ik net zo leuk vind als heel Holland bakt.

2 likes

even nacho’s maken voor tijdens widm brb

Zo, weer een keer live meekijken :slight_smile: