Wie is de Mol? 2020

Oh nee!

Hoeveel punten hebben jullie nog in de app? Ik ben er gister aardig wat kwijtgeraakt.

• 3200
  • 3000 - 3199
  • 2500 - 2999
  • 2000 - 2499
  • 1500 - 1999
  • 1000 - 1499
  • 500 - 999
  • 250 - 499
  • 100 - 249
  • 0 - 99
  • Ik heb de app niet

0 stemmers

Ik had gelukkig wat meer op Merel gedaan dan op Robert, dus nog 2000! Ik twijfel heel erg om vanaf nu gewoon op 1 persoon in te zetten

1 like

Ik begin me onderhand gruwelijk te ergeren aan die app want mn vriendinnen hebben het alleen maar over die stomme punten terwijl ik het gewoon wil hebben over wat er is gebeurd en wie zij verdenken.
Een van hen antwoord op mijn vragen ook alleen maar dingen als ‘ik heb punten op die en die ingezet want ik denk dat zij er lang in blijft’. Ja dat was mijn vraag niet Ă©n dat is het doel niet eens muts. Je moet raden wie de mol is, niet wie een goede kandidaat is :rage:

3 likes

hahaha ja ik herken dat wel. Ik hoor nu al de hele tijd dat ik zoveel punten ben kwijt geraakt. JA DAT WEET IK BEDANKT!! :imp: praat gewoon over de aflevering in plaats van alleen over hoeveel punten ik kwijt ben en hoe geweldig jullie zijn in de app.

1 like

Ik heb de app niet, maar ik denk dat ik het ook helemaal “verkeerd” kijk nu ik niet de tijd heb om me er echt in te verdiepen: ipv een mol te verdenken heb ik “leuke kandidaten” waar ik langer naar wil kijken, “niet zo leuke kandidaten” die er wel uit mogen en de laatste categorie “Sinan” met de kandidaat die ik niet leuk vind en naar huis wil sturen.

In de halve finale zal ik wel een mol gaan kiezen, maar heb nu dus alles behalve tunnelvisie want ik verdenk niemand. Helaas heb ik ook geen lijstje meer met wie sowieso de mol niet is want Robert is eruit.

1 like

Ik vond de afdeling ook niet zoveel aan, want er zat bij geen een opdracht een addertje onder het gras ofzo. Vind het vaak leuker als de opdracht totaal verkeerd begrepen wordt, of dat er nog een andere laag zit, of dat achteraf blijkt dat de mol ergens te zien moet zijn geweest enz enz. En de opdrachten mogen ook wat spannender, of wat leuker ge-edit. Bij de belgische mol is dat veel meer.

Twijfel heel erg wat ik met m’n punten ga doen. Vorig jaar ging ik nu ongeveer vol op Simone en toen was ik dus even later alles kwijt :sweat_smile: heb nu weer tunnelvisie op RP maar wil niet dezelfde fout maken

Robert zat op rick Paul en Jaimy, dus dan lijkt te me dat zij het niet zijn.

Ik ben al even over jamie aan het denken, maar hij zat eerst op Evi, toen Nikkie, toen Evelien en nu gaat hij volgens mij ook op Rick Paul. Vind het daarom heel gek dat hij er nog in zit, zou hem niet meteen afschrijven als mol. Of Rick Paul is de mol en Jamie zit nu op de goede weg.

Op wie zat Evelien eigenlijk?
Ik heb dus het idee dat sinan ook heel de tijd zegt dat zijn mollen eruit gaan. Hoezo zit hij er dan nog in denk ik dan
 het

Dat zegt toch niet per se iets? Robert kan prima op de goede mol hebben gezeten, maar alsnog de antwoorden op de vragen niet geweten hebben en er daardoor uitvliegen. Er zijn in het verleden wel vaker mensen geweest die op de mol zaten en eruit vlogen (of juist andersom, zie Freek die toevallig de finale haalde terwijl hij Suzan nooit verdacht heeft haha)
Ik geloof dat Robert in het dagboek van de afvaller ook iets geschreven heeft over dat hij de vragen moeilijk vond en veel niet wist.

Ja dit is precies waarom ik niet meedoe aan die poules. Vind het leuker om gewoon te roddelen over de kandidaten en wil helemaal niet PER SE uitvinden wie de mol is haha

3 likes

Al die negativiteit over Jamie maar ik ga echt heeel lekker op m. Maargoed val wel vaak op foute types dus dat kan t verklaren

2 likes

Ugh nee ik vind Jamie echt zooo’n slijmjurk. Ok, hij is wel Ă©cht knap (incl krullen :heart_eyes_cat:) maar veel te popi jopi

4 likes

Ja olcay zat toch ook in de finale terwijl ze Jan totaal niet verdacht? :joy:

Ik moet er nog steeds overheen komen dat robert er uit is :sob:.

1 like

Ik vond Robert echt helemaal niet boeiend. Gewoon een standaard oudere man, niet zo snel meer, niet zo sportief meer, snapt het allemaal wat later. Ik snap niet waarom iedereen hem zo leuk vind, maar ik kijk dan ook geen Heel Holland Bakt.

7 likes

Bij alle kandidaten die nu nog over zijn heb ik echt zo’n meh gevoel als ze de mol zouden zijn.

2 likes

Dat heb ik ook bij bijna allemaal. Rick Paul of Merel zouden voor mij nog wel oke mollen zijn.
Sinan is zo irritant omdat hij steeds de schuld afschuift op anderen. Zit echt in mijn irrigatiezone. Jamie en Sara hebben het wel heel gezellig en zijn zo aanwezig vind ik. Niels vind ik nog wel een grappige knul. Maar loopt ook een beetje mee ofzo

Ik hoop echt dat Sinan er zsm uit vliegt. Voor mijn gevoel verpest hij de hele sfeer in de groep met zijn ‘‘bromberen’’ gedrag. Ik vind hem ook nogal dominant. Ik denk dat het een stuk gezelliger in de groep zal zijn wanneer zijn chagrijnige hoofd er niet meer is.

Jamie vind ik een vervelende kwal. Hij ziet er nonchalant uit met dat haar maar hij praat alsof hij zichzelf mega interessant vindt. Erg uit de hoogte. Ook met dat geflirt met alle vrouwen. Blegh.

Ik vind de overige kandidaten wel allemaal heel leuk! De kandidaten die zijn afgevallen ook! Behalve Evelien, zij deed mij echt denken aan dat schijnheilige irritante kind dat vroeger vooraan de klas zat en altijd klikte.

8 likes