Al m’n puntjes kwijt, rip
Thanks! Kon er zo niets over vinden, maar het staat er ook nog maar net.
Vond dat het net iets te lang in beeld was, tot twee keer toe.
Eerst tijdens het maken van de test en daarna bij het knuffelen nadat Jamie (en rp?) er uit gaan.
Sinan doet me hier echt denken aan moffel (van piertje), maar kheb geen idee waarom.
Niels is mn mol
Ik ben in mijn app-pool de enige die nog punten heeft
Ik denk nog steeds dat het sinan is helaas. Vind hem persoonlijk niet zo leuk.
Ik denk dat het toch Merel is. Dankzij haar hebben we twee rode schermen gezien/een aflevering in mindering gekregen. Haar emoties kunnen ook stress en schuldgevoel zijn. De beelden van de vogels en het meer met de letter L leken eerst simpele hints, maar het zou nu het plaatje compleet kunnen maken. Verder is ze berekenend genoeg om een mol te zijn.
Maar volgens alle schema’s van follow the money die ik voorbij heb zien komen heeft zij het meeste geld verdiend. En ik denk dat die rode schermen niet perse hadden gemoeten want in het seizoen waar Inge de mol was stonden er ook vier mensen in de finale en in het seizoen met Susan als mol viel Tygo aan het begin van de finale aflevering nog af.
Merel had geen invloed op het kaartje met 2 rode schermen. Is gewoon pech hebben. Ondanks dat je kiest voor 3 jokers (dacht ik). Is dan een kans van 25%
Maar de mol weet toch precies welke kaart ie moet pakken lijkt me? Al denk ik niet dat de mol voor schermen zou kiezen, eerder voor minder geld.
Neeeee, m’n mol, m’n punten!!!
Gelukkig had ik nog wat gespreid op Sarah, ik denk nu persoonlijk dat zij het is omdat niemand in de groep haar verdenkt…
Het is nog een veel kleinere kans dan 25% dag je uiteindelijk met de twee rode schermen in je handen staat, want ze moesten eerst uit die vijftien tot twintig enveloppen kiezen welke ze in het spel wilden brengen, en daarna nog eens precies die kaart met de twee rode schermen uit de twee, drie of vier bakjes met enveloppen kiezen. (Nu weten we natuurlijk niet hoe die opties verdeeld waren maar het lijkt me dat er voornamelijk mingeld tussen zat, een aantal nullen en dan het minste twee rode schermen, toch?)
Nooooo ik was sinds aflv 2 zo erg overtuigd van Rick Paul als mol. Ik ga nu denk ik over op Sarah en Sinan. Al hoop ik echt niet dat Sarah het is, ik vind haar zo irritant. Alles wat zij doet of zegt komt zo geacteerd over.
Zelfde! Sinan al een poos, Sarah ineens sinds afgelopen aflevering. Bepaalde gezichtsuitdrukkingen vielen me ineens op, bijv. bij de executie.
Zit al een paar afleveringen steeds op RP en Jamie. Geluk bij een ongeluk was ik deze week vergeten punten in te zetten bij de app. Moet alleen wel even heel goed nadenken wie nu mijn mol wordt haha.
Het is en blijft televisie.
Haha ah vet sneu als Merel dan niet de mol zou zijn en ze had zonder het te weten 100% kans op die envelop. Dan voel je je zo schuldig over dat je onnodig een extra persoon naar huis stuurt en dan is het gewoon een flauw trucje van de programmamakers.
Ik denk dat je dit alleen bij de Mol kan doen. Een kandidaat benadelen door zijn jokers weg te halen zou echt funest voor ze zijn als zoiets uitlekt. Maar als je het bij de Mol doet kan je ook net zo goed vertellen waar die envelop zit natuurlijk.
Ik heb gedroomd over Nielson en nou ben ik helemaal turned on.
Van te voren vond ik hem niet zoveel aan, gek hoe dat kan
In minuut 9 en 10 hebben ze het erover. Ze zeggen eigenlijk allen dat het beest er is en daarna gaat het meteen over de arts die er altijd bij is. In minuut 23 gaat het weer over de bananenopdracht en zeggen ze dat er eentje in beeld was tijdens de uitzending, daarna gaat het over spinnen.
Ik vond Sarah deze aflevering zo opvallend mollen. Sowieso kan zij niks als we haar moeten geloven (spellen, rekenen, gooien, etc.). Toch staat ze altijd op een plek waarbij je zoiets moet kunnen. Ik vond het ook opvallend dat ze slechts voor 1 joker ging, waardoor ze maar twee enveloppen in het spel bracht en dan toch mingeld pakte. Verder komt alles wat zij zegt zo geacteerd over.