Wie is de Mol? 2020

Ik hoop dat sinan de mol is. Hij krijgt best wat negativiteit over zich heen. Hopelijk kan ie zeggen dat het door het mollen komt. Lijkt me toch lullig als je gewoon jezelf bent en dan zoveel haat ontvangt.

3 likes

Ik heb al mn punten nog :partying_face: En Niels is de mol

2 likes

Ik weet niet of deze hint al gedeeld is, maar ik hoorde hem net en het klinkt best aannemelijk:

In de leader zie je dat er een grote ā€˜L’ op een meer drijft: Meer-L = Merel

Ik vind dit best een goede hint, maar ook lastig want ik verdenk Merel momenteel niet. :sweat_smile:

5 likes

Ik vind Sinan juist tof, omdat hij helemaal zichzelf lijkt en zich niks aantrekt van wat anderen vinden.

18 likes

Hebben jullie deze hint al gezien?: https://www.instagram.com/p/BuBpZkAH0se/

Als dit klopt…

1 like

Voor de zekerheid in spoiler voor als men het niet wilt lezen

Instagramhint

Niels en Rik herken ik er wel in. Merel zou ook kunnen met een beetje fantasie. Maar die schouder van Sarah… elke vrouw kan een schouder hebben die er zo uit ziet. Ik hoop in ieder geval dat het Sarah niet is en dat Sinan buiten beeld ergens is :innocent: (Sinan is mijn mol!)

4 likes

Nou ik vind dit wel heel creatief. Zie er niks in

edit: en het zou ook wel dom zijn om ze allemaal op dezelfde vlucht te laten vliegen, dat doen ze bij Expeditie toch ook nooit?

3 likes

Ik zat al naar dat 2e plaatje te kijken en vroeg me af of dat opeens een hele slanke Sinan voor moest stellen maar dat is natuurlijk Rik

2 likes

13 likes

Merel is de enige die ik niet verdenkt dus ik kies voor haar.

1 like
4 likes

Op wie hebben jullie punten ingezet?

• Sarah
  • Sinan
  • Merel
  • Niels

0 stemmers

Ik heb alles op Sarah, ik denk dat het Sarah of Merel gaat zijn!

1 like

En even voor de mensen die die app niet hebben of gespreid hebben:

Wie is de mol?

• Sarah
  • Merel
  • Sinan
  • Niels

0 stemmers

1 like

Ik zou Niels als enige nog een beetje oke mol vinden, maar ben bang dat het Sarah is.

3 likes

Ik vind Merel te veel streber. Die zou het ook niet leuk vinden om de mol te zijn want daar is ze te competitief voor.

Ik heb m’n interesse verloren sinds ik al m’n punten kwijt ben :stuck_out_tongue:. Maar enkel als Niels de mol blijkt te zijn, zou ik tevreden zijn.

3 likes

Welke punten?? :unamused:

3 likes

Ik kan niet meer stemmen omdat m’n punten op zijn :cry:

Ik weet het echt niet meer nu Rick-Paul eruit is. Ga nu maar vol voor m’n tweede mol, waar ik telkens al een klein beetje op had gespreid (Sarah)

Ik ging van de week eens even opzoeken wat Sinan eigenlijk doet en ik was best wel verbaasd dat hij oorlogsverslaggever is/was. Is misschien wel een reden dat hij nooit echt ergens van onder de indruk lijkt haha.

3 likes