Wie is de Mol? 2020

Ik zou het ook zo kunnen doen, dat je zo in die waas van tellen zit dat je denkt “oké random stokje eruit rukken” en dan niet goed kijkt

1 like

Waarom zou het nep zijn? Wat zou ze ooit voor een reden hebben om dat te doen dan?

2 likes

Maar waarom zou dt opgezet zijn. Is toch helemaal niet slim.
Denk gewoon een vlaag van verstandsverbijstering. Dat je er helemaal in zit en dan denkt oke ff staafje pakken. Hup volgende

3 likes

Het is ook niet dat ze per ongeluk het stokje ernaast pakte. Maar gewoon totaal uit de richting. Heel ongeloofwaardig idd.

1 like

Dat zie je toch gewoon

Denk het niet dat ie er in zit

1 like

Ik loop een paar minuten achter, maar wat is Sarah dom. Ze zegt nu al 2x (ook na Merels fout) dat Niels volgens haar telling de beslissende pin weg moest halen en dat de joker dan voor Merel was geweest. Hoe dan als Sinan na Niels aan de beurt was?! Of mis ik nu iets?

2 likes

Merel weet zeker wie de Mol is, nu één van haar 2 mollen er vorige week uit ging. Bij het eruit trekken van de pinnen zorgt zij ervoor dat Niels de joker krijgt. Zij weet zeker dat Niels de mol is, dus is het oke dat hij deze joker krijgt?

11 likes

Is volgende week de finale/bekendmaking van de mol?

Hoe heette deze opdracht?

Maar Sarah kan niet rekenen

3 likes

Ik vind Sarah zoooo irritant

4 likes

Woooow Niels

Als Merel zeker weet dat Niels de mol is, is het in haar voordeel dat de MOL de vrijstelling heeft. Heeft zij meer kans om in de finale te komen

15 likes

Finale en bekendmaking is nooit in 1 aflevering

1 like

Volgende week de finale, die week erna pas de bekendmaking

1 like

Wel de finale, maar bekendmaking een week later.

1 like

Hahaha oh nice. Ik gun het hem wel om te winnen.

1 like

Maar ze kan toch beter de joker voor zichzelf bewaren dan aan de mol “geven”?

Ik vind het leuk dat Niels in de finale zit.

4 likes