Wie is de Mol? 2020

Als Sarah de mol blijkt te zijn… heeft Merel wel echt een voorsprong doordat Niels zijn scherm niet heeft gezien. Zij heeft meer ‘‘zekerheid’’ dan Niels dat heeft.

Negatieve bekendheid ben ik bang eigenlijk.

En bij de ontknoping wordt ook bekend gemaakt wie van de twee echte deelnemers de laatste test het best gemaakt heeft en de winnaar is?

Ja want die wint het geld.

1 like

Het is niet waterdicht wat ik denk, maar de vorige drie seizoenen was er een man als mol. Dat zou nu wel anders zijn lijkt me. Zit al vanaf begin op Sarah dus blijf daar nu ook bij.

Dit is m’n eerste seizoen wie is de mol en ik ben er nog niet over uit of ik het leuk vind of onuitstaanbaar omdat ik het niet kan weten

1 like

Ik hoopte dat ze er als eerste uitging en nu ben ik er helaas van overtuigd dat ze de mol is.

1 like

Nee. Sinan is de shit.

He leuk Kees

1 like

Ik denk ook dat het Sarah is. Zou ik echt jammer vinden want wilde haar vanaf aflevering 1 er al uit

5 likes

Rick Paul zat toch op Sarah? En hij is uit het spel

Zijn hoofdverdachte was Jamie.

Haha helaas :frowning:

1 like

Ik denk dat Sarah de mol is en Merel gaat winnen. Mijn vriend denkt dat Niels de mol is. Wie het goed heeft mag kiezen waar we uiteten gaan.

7 likes

Wel sportief dat Merel ons van Sinan heeft afgeholpen door Niels de vrijstelling kado te doen haha

4 likes

Denk overigens dat zij veel tijd/gesprekken heeft gehad met Sarah, meer dan Niels, en haar echt verdenkt, dus erop gokt te winnen omdat ze meer weet. Ook omdat Niels nu geen scherm heeft gezien.

Ze zei ook tegen Niels: zal ik het zeggen? Je bent een hele goede kandidaat

2 likes

Er is toch een hint met alle eerste letters van de eerste opdracht, mol is? En nu was de eerste opdracht met een V, oftewel, mol is vrouw.

1 like

Maar er is ook een I bij gekomen.

Oh Moltalk zegt nu hetzelfde en het klopt blijkbaar toch niet.

1 like

Ik ben blij dat Sinan er uit is. Vond hem best ok, maar iemand met zo weinig inzet bij de proeven gun ik de pot niet.

Ik heb nog de maximale punten in de app :grin:

2 likes