Wijn!

Bij gall hebben ze nu deze voor 50% en die is echt :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ugh sowieso Sauvignon Blancs uit Marlborough :sob::heart: Deze is ook lekker

En deze lekker rioja is iets betaalbaarder, zeker nu in de bonus. De Reserva van deze lijn is ook smulleee

3 likes

Ja die onderste vind ik ook echt heel lekker!

1 like

Ja omg die rioja is echt een van m’n favo’s :heart_eyes: ik had laatst die met dat oranje etiket en die vond ik denk ik nog lekkerder

deze

Edit lol ik ben dom ik zie nu dat dit precies is wat je zegt hahaha

2 likes

Hahaha ja ook heel lekker idd :grin:

1 like


Hoewel sommigen dry January doen (ik zeker niet). Dit is echt een aanrader! Niet zoals eentje uit Nieuw Zeeland maar hij komt best wel in de buurt, iets verfijnder. Sauvignon en verdejo

2 likes

7 likes

:nerd_face: ik snap de haarknijper erbij niet hahaha

Haha dit is van zo’n memeaccount op insta, dit zijn van die typische meiden met zo’n haarclip in. (dehaarclipvanmarieclaire)

5 likes

Hahah ok thanks voor de uitleg😂

1 like

Volgende week Berberana 2=1 bij Appie :heart_eyes:

5 likes

Iemand toevallig tips voor lekkere alcoholvrije rode wijn?

Mijn oom (enigszins wijnsnob) heeft er veel getest en vindt dit een hele goede. Vanaf komende week 1+1 bij de AH.

1 like

Ah super! Gaan we die eens proberen :grimacing:

1 like

Ik weet niet waarom het zolang duurde voordat ik dit topic heb ontdekt :heart_eyes:

Mijn schoonvader heeft een kleine wijnhandel on the side dus op vakanties gaan we naar wijnhuizen toe, we doen vaak wijnproeverijen en we halen ook soms wijn bij hem. Ik zit nu aan een heerlijk rood wijntje (90% merlot, 10% cabernet franc) van een wijnhuis waar we vorige zomer zelf waren. Zo lekker :drooling_face:

Tussendoor drinken we veel Berberana, Hardy’s Crest en Winemakers Lot van de Appie. Van Gall en Gall is Mucho Mas een favoriet.

4 likes

ik ben dus echt een liefhebber van o.a. Nederlandse wijnen, die zie ik in dit topic nog niet zoveel :wink:
laatst deze op, echt zooo lekker met vis (en hou van die woordgrap op het etiket haha)

5 likes

Welke is het lekkerst qua rood en qua wit??

1 like

Rood de tempranillo en wit de sauvignon :heart_eyes:

1 like

@Chicago ik vind de sauvignon niet heeeeel lekker om eerlijk te zijn, andere tip (iets duurder misschien nu buiten de bonus en een andere druif) is deze:

2 likes

Kheb een keer een fántastische pecorino gehad en weet niet of die ooit te overtreffen valt. Is dit ook zo’n aromatische wijn??