Wjekw-archief 1

Gefeliciteerd!!! :birthday:

@Prikkelbaar

Ik heb gisteren mijn scriptie ingeleverd, al ben ik heel bang dat het mijn eindwerkstuk nog geen 5,5 waardig is. Ik vermoed dat ik tot september moet wachten om te horen hoe en wat (omdat ik het later dan de deadline had ingeleverd).

6 likes

Een like omdat je hem toch maar mooi hebt ingeleverd!

@Prikkelbaar Gefeliciteerd! Het is een mooie dag om jarig te zijn :sunny:

voel me echt aangereden door 3 vrachtwagens. M’n matje was kapot dus lekker half op de grond geslapen :+1:

Weer eens ruzie om niks met mijn vriend. Dus nu 4 uur enkele reis in de trein om naar hem te gaan om het goed te maken. Zul je zien dat 'ie straks niet eens opendoet :roll_eyes:

Holy shit. Maar jij moet in t buitenland wonen, deze komen niet in NL voor toch??

Heb vijf minuten staan twijfelen of ik op de bank zou slapen of hem zou proberen te vangen met papier. Uiteindelijk heb ik m toch maar gevangen en het papiertje naar buiten gegooid omdat ik bang was dat hij alsnog in mn mond zou kruipen.

Ik voelde mij echt een held🤣

2 likes

Maar hoe groot was hij dan?

Dankje, dat moet vast lukken!

SHahaha ik had graag ja gezegd, maar nee ik woon gewoon in Nederland.
Hij lijkt groter op de foto dan dat ie is. Denk een €2 munt met pootjes ofzo?

Bedoelde jouw vriendin dan niet met te groot dat hij te groot is volgens de festivalregels? Ik zit ook heel erg in dubio wat ik mee moet nemen naar lowlands qua tas. Misschien nog even een crossbody scoren in de stad voor ik ga!

Ik hoop voor je dat ie niet weer terug naar binnen kruipt! :fearful: Dat heeft zo’n ding bij mij weleens gedaan, al zweert m’n vriend dat het een andere was. :sob:

1 like

Dat heeft ze goed geregeld haha! Ik ga me maar eens verdiepen in een fijne tas. Op zich moet jouwe prima kunnen toch?

Oké over 2 uur post ik of ik m’n bachelors heb gehaald groetjes van een zenuwachtig GroenTakje brrrrr

15 likes

Aaaah spannend!

Ik ben per 30 juni/1 juli verhuist en ik moet nog borg terugkrijgen maar mn huisbaas doet er echt alles aan om daar onderuit te komen wtf. Word er echt zo moe van. Toen ik daar woonde deed ze ookal zo moeilijk

Als je er nog tijd voor hebt kun je misschien bij de h&m kijken voor een geschikt tasje? Daar hebben ze ook chille

Heeft iemand van jullie zo’n groot frame om losse foto’s in te doen?

Zoiets als dit?

Waar hebben jullie dit gehaald?

Dat kan toch in elke willekeurige lijst? Het papier wat erin zit omdraaien en daar de fotos opplakken?

1 like

Oke dat dacht ik ook dus dat is chill. Hebben ze zoiets bij de action?