Wjekw-archief 1

Dat heeft ze goed geregeld haha! Ik ga me maar eens verdiepen in een fijne tas. Op zich moet jouwe prima kunnen toch?

Oké over 2 uur post ik of ik m’n bachelors heb gehaald groetjes van een zenuwachtig GroenTakje brrrrr

15 likes

Aaaah spannend!

Ik ben per 30 juni/1 juli verhuist en ik moet nog borg terugkrijgen maar mn huisbaas doet er echt alles aan om daar onderuit te komen wtf. Word er echt zo moe van. Toen ik daar woonde deed ze ookal zo moeilijk

Als je er nog tijd voor hebt kun je misschien bij de h&m kijken voor een geschikt tasje? Daar hebben ze ook chille

Heeft iemand van jullie zo’n groot frame om losse foto’s in te doen?

Zoiets als dit?

Waar hebben jullie dit gehaald?

Dat kan toch in elke willekeurige lijst? Het papier wat erin zit omdraaien en daar de fotos opplakken?

1 like

Oke dat dacht ik ook dus dat is chill. Hebben ze zoiets bij de action?

Weer op weg naar huis vanaf de vakantie. Ik heb flink gestruggled haha (gelukkig wel hulp achter de hand) maar alsnog er echt wel even van kunnen genieten, eventjes er tussen uit en gezellig samen met m’n beste vriendin :slight_smile:

4 likes

Ik heb nog nooit grote lijsten bij de Action gezien (maar kom er niet zo vaak).

Hema heeft iig 50x70:

https://www.hema.nl/winkel/wonen-slapen/wonen/fotolijsten/fotolijst-50-x-70-cm-(13680032)?variant=13680032

1 like

Op vakantie zijn is leuk maar de dag dat je terug naar huis gaat vind ik stom…ik wil dan ook meteen thuis zijn

4 likes

Super spannend! Ik duim voor je!

Ik denk dat iedereen dat heeft.

Volgens mij kom ik nooit meer van mijn blaasontsteking af ofzo. Stomme is ook dat ik niet echt veel klachten heb. :’) Ik hoef niet vaak naar de wc ofzo. Héél recent weer een kuur gehad maar ik zit hier nu weer met pijn in mijn onderbuik dus tja.

Ik bedenk me opeens iets. Rijden bussen tussen een transferium en het centrum van een stad wel gewoon? Of valt dat onder streekvervoer en staken die ook? Op internet kan ik er niks over vinden.
Ik wil over 5 minuten vertrekken naar een transferium en nu kan ik nog evt het ov pakken, als ik daar sta en er rijdt niks ben ik de sjaak :sweat_smile:

Ah shit dat is echt kut. Ik merk ook dat hoe vaker ik blaasontsteking heb hoe minder klassieke klachten. Alleen nog vage zeurende pijn in de blaas en over het algemeen voel ik me moe. Mijn huisarts zei trouwens wel dat wanneer je net blaasontsteking hebt gehad je blaas vatbaarder is voor nog een ontsteking. Ben je al je urine aan het aanzuren? Ik zou de komende weken echt letten op minder suiker en meer zuur met hulp van cranberry/ d-mannose. Succes, hopelijk zet het niet door!

1 like

Godsamme. Gaat een jonge vrouw met een kind in de stilte coupe zitten. Natuurlijk gaat dat kind lopen jengelen. Het is niet bepaald druk in de trein. Loop ff lekker door mevrouwtje bedankt. Ik heb een dikke vette hang over.

2 likes

Zooo moeten haast voor de trein naar Londen maar ik.zit erin :tada::clap:

9 likes

@anon98052296 Hoe was het gisteren met je nieuwe huisgenoten? En wat een lieve actie van jou dat je die jongen op het station een lift hebt gegeven :heart: Bizar he, hoe je deze dingen soms kunt aanvoelen?

@anon26776401 Nog heeeeeel even, en dan zit je scriptie-gezwoeg erop. Heb je al bedacht hoe je het gaat vieren? En hoe is het met je zieke katje ondertussen? Hopelijk slaan de mrdicijnen goed aan!

@GroenTakje En, weet je het al?? #spannond

2 likes

word hier helemaal blij van :grin:

7 likes