Ja ik las het, dan kom ik in iedergeval thuis! Lief dankjewel
Heel fijn! lekker van blijven genieten, het leven lacht je toe!
Chocomel
En ik ken je gevoel helemaal! Ik heb ook niemand die ik mee kan vragen naar het zwembad of iets. Voor mij scheelt het wel dat ik heel goed op mezelf kan zijn en nu heb ik eindelijk eens tijd om een boek te lezen (genoeg boeken die ik deze vakantie namelijk wil lezen)
Maar als ik actief ben en ik wil iets doen dan ja dan kan ik weinig tot geen mensen vragen.
Honing mosterd dressing. Altijd, bij alle salades.
Heb pre-cies hetzelfde. Ik moet er niet aan denken dat het nog zo lang zo warm is. Heb altijd het idee dat ik extra âwarmbloedigâ ben, en dat ik er meer last van heb dan anderen. Maar zo te lezen ben ik dus niet de enige.
Ik heb echt zo geen zin in morgen om te werken
Ik moet serieus huilen dat het nu dagen, misschien wel weken, zo warm blijft
Kan gewoon niet slapen met die hitte (zoals nu en wekker gaat om 6:30)
Kan me er niet op kleden
Voel me de hele tijd vies
Ik haat dit intens
Ik moet op voor mijn rijbewijs komende week en ik wil het zo graag halen! Ik heb mijn NL rijbewijs al meer dan 10 jaar maar dat is in dit land niet geldig. Ben stiekem ook best zenuwachtig. Toen ik de afspraak ging maken zaten er ook allemaal jonge kinderen en ik voelde een hele erge drang mezelf te verantwoorden
Heb net echt een verdrietige droom gehad
Voel me nog steeds naar
Weer werken na twee weken vakantie, mehhh. Het enige voordeel is dat ik mijn huis goed kan luchten want het is heerlijk koel op dit vroege tijdstip.
Honing mosterdsaus. Kun je ook makkelijk zelf maken trouwens.
Ik ben gister om 21:00 in slaap gevallen zonder mn tanden te poetsen, te douchen of mn gezicht te wassen. Had gelukkg wel mn wekker gezet. Het was nodig denk ik!
Ik moet vandaag de slaapkamers poetsen want er komt een bedrijf om te ramen op te meten maar het is er zoooooo warm. Echt geen zin in maar wil ook niet dat ze me een viezerik vinden.
Heb gisteren een asiel bezocht en met honden gespeeld en het was sowieso de beste dag van de vakantie. Wilde er ook eentje adopteren, maar dat kan helaas niet in ons appartement.
Gefeliciteeeerd
Misschien geen appjes maar wel meldingen van FF. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!!