Wjekw-archief 1

Heeft iemand ooit kleding ingeleverd bij de H&M? Hoeveel korting krijg je dan er voor terug?

deze posts onder elkaar :joy:

6 likes

15% per zak! Geldt dan alleen op een kledingstuk dat nog niet afgeprijsd is

1 like

Aah oke top ! Bedankt voor je antwoord.

1 like

Dankje voor de tip, ik zal het onthouden!

1 like

Haha nee dat dan weer niet! Letterlijk om de hoek van Plein 44 :stuck_out_tongue:

Ik pb je wel ff haha.

Ik ben al uren zo’n dom spel aan het spelen dat je met een vrachtwagen door Europa rijdt. En het is zo realistisch dat ik nu echt er van overtuigd ben dat ik in het echt ook prima een vrachtwagen kan besturen. Beetje de hele dag met 80km/u op de snelweg chillen.

13 likes

Ik weet waar jij woont maar dat vind ik niet echt in de buurt :stuck_out_tongue:

1 like

Eurotruck?

Haha jaa. Steamsale <3

Oké, dankje!

Dan maar hier, heeft iemand ervaring met programma’s die helpen met audio transcriberen? Ik heb na 12 interviews weinig zin meer, maar ik heb er nog 12 te gaan :sweat:

Hahah, ik vind het ook chill om te doen. Heb ook altijd het gevoel alsof ik nu zelf zo een vrachtwagen kan besturen :joy:. Ook tof inderdaad dat het zo realistisch is

Ik gebruikte altijd Transcribe

1 like

Ik zoek me nu al een paar dagen helemaal scheel naar goede jeans - en dan niet jeans die 2 maten kunnen stretchen, maar gewoon kwalitatief goede jeans die ook echt lang mooi blijven. Wat is dan echt een goed merk?

Hahah ja echt hè. Mijn doel is nu om elke plek in Europa te hebben gezien. Vind het ook echt leuk dat ze de wegen hebben geprobeerd na te maken, dus in Tsjechie allemaal kronkeltweebaanswegen en in Duitsland enorm brede snelwegen.

Haha ja precies! En vooral in Duitsland die ellendige uitritten, die er ineens zijn, zonder voor te hoeven sorteren.

Zo, appeltaart staat in de oven!
Ruikt al super lekker in huis :relieved:

7 likes

Ik ga donderdag in de sportschool een grit les volgen met 2 collega’s. Heb echt geen idee wat het is en dat is misschien maar goed ook.

Er is een schilder de tuindeur aan het verven (nieuwbouw woning en bijna bij de helft van de tuindeuren in dit blok, is de verf eraf gevallen op stukjes), maar ik voel mij zo awkward en bekeken hahah.

En het stappendoeltopic ook zeker? Zie het nergens meer staan, maar had me wel opgegeven in de excel :sweat_smile:

1 like