Ben nu in het Natural History Museum in London en ik heb ff mijn schoenen uitgedaan…no shame. Het is een heel cool museum maar ik ben moeeeee
je maakt het wel spannend!
is de website al af? is de website al af?
Ik ben in de Primark en ze hebben bankjes waar je kunt zitten en je telefoon kunt opladen, omg dit is echt fantastisch, precies wat ik nodig had!
Ik had mijn vriend voor je gevraagd, maar hij heeft helaas geen tijd. Ik hoop dat je nog wat vind!
Misschien klinkt het maf, maar wij hebben dus alleen echt een whirlpool in onze badkamer, en soms mis ik een echte douche, als we douche douche wij nu tijdelijk met onze handdouche die eraan zit ( word nog een badscherm + regendouche gemonteerd maar omdat we alles zelf doen en ik ook wel eens beneden wil gaan koken, wachten we daar maar mee ) maar ik zit er soms aan te denken om een losse douche te maken boven onze zolder, of is dat wel heel erg? Leidingen liggen er gewoon dus moet kunnen.
Ik heb gevoetbald met m’n neefje en nu heb ik het mega heet. Ook al was het niet echt intensief, want hij is nog maar 3 jaar
Haha maar tis zoo warm :’). Ik zat even naast iemand met schrale ellebogen, ik voel me heel naar dat ik dat heb moeten ontdekken
OMG eindelijk klaar met werken en nu lekker laaang weekend <3 zoveel zin in morgen Omg omg
Het ligt er (wat mij betreft) aan of je bang bent voor als je het onverwachts moet drinken als er bv. niets anders is. Als je het dan helemaal prima vindt, dan lijkt het me geen kenmerk. Maar ik ben dan ook geen goede persoon om dit te beoordelen haha. Het is voor mij in ieder geval de maatstaf.
Pff ik snap je stress. Ik ga vaak sporten in het bos en ben als de dood voor een tekenbeet, maar heb niet eens zo’n pincet. Noch weet ik hoe de eruit zien. Oké misschien moet ik me er in verdiepen
Ik ben dus echt niet gemaakt voor dit weer. Voel me er gewoon naar door. Gelukkig is het morgen wat koeler en heb ik dan een zwembad in de buurt.
Haha mijn vader moet in zijn eentje de weekboodschappen doen omdat mijn moeder, broer en ik allemaal weg moeten. Dit gaat sowieso mis, hij gaat de helft vergeten en denkt alleen aan de dingen die hij lekker vindt. Ben ook benieuwd of het wel goed gaat met de zelfscanner
Ik ben eindelijk alleen, ben zo opgelucht
Even janken kut voelen alles
M’n favoriete honden-instagramaccount volgt mijn hond z’n insta sinds net.
Volg haar al een jaar ofzo, hehehe.
Voel me een beetje starstruck
SAME! maar aan de andere kant… misschien moet ik dan eens in de zon gaan zitten enzo.
@Jauregui,
Ik let erg op suiker wat ik naar binnen werk. Ik eet wel eens snoep of een ijsje. Maar als ik het kan vervangen doe ik het.
Ik ben er erg bewust mee bezig en vind drinken met suiker dan ook echt zo zonde! Heb je helemaal niet nodig.
Maar ik vind eten wel erg lekker en heb geen eetstoornis.
Ik denk dat als jij een boterham met ei met smaak opeet. Dat je ervan kan genieten je net zo goed bezig bent als een boterham met jam.
Beter zelfs vanwege de betere bouwstoffen.
Nu ben ik geen kenner. En ik snap dat je alles miet eten zonder in paniek te raken.
Maar ik vind het niet raar wat je doet.
Hoe komt het?
Sorry ik wilde dit in een ander topic posten. Ik zit vandaag een beetje in de knel met mijn gewicht en lage zelfbeeld en heb al heel de dag het idee dat iedereen naar me kijkt en dat iedereen me lelijk en raar vind. Ik moet nu naar mijn nieuwe huisgenoten en vind dat spannend en er landen de hele tijd ranzige beesten op me. Ik ben echt even klaar met vandaag en ik moet nog een hele avond
Gvd de wasmachine gaat niet aan? Het is een oud ding en we hebben m voor 75 euro overgenomen van m’n oud-huisgenoot, echt pas een maand geleden ofzo… zou t echt kut vinden als ie het nu ineens niet meer doet :@
Omg kan echt niet leven op een salade en fruit. Echt zo’n trek en hangry nu. Ga zo bitterballen eten en wijn drinken.