Wjekw-archief 1

Wat balen :frowning: wanneer hoor je het?

Hahaha ja toch! Ik kon haar echt even niet uitstaan in dat stukje :joy:

1 like

Neem mijn plaats maar op vakantie naar Spanje met mn familie. Die vinden al dat ik een alcoholist ben als ik meer dan 1 glas wijn neem en ik ga het niet zonder wijn overleven met ze

3 likes

Ahh ik hoop echt dat het goed gaat zeg. Moet je verplicht thuis wonen? Of wil je daar niks over kwijt?

Ik was toch wel overtuigd door de prive jacuzzi dit jaar

2 likes

Omg ja kan echt niet wachten. Gister toch wat kleding besteld! Maar eerst nog even deze vier dagen doorkomen.

Er gaan veel ellegirls volgens mij, leuk!

1 like

Schuin tegenover elkaar? Dat snap ik niet?

Staat er bij mij regular?

In zo’n vierzits dat er dan iemand aan het raam zit en tegenover iemand aan het gangpad. Dan heb je allebei veel beenruimte.

2 likes

Vanmiddag herkansing en ik ben heel erg zenuwachtig :pensive:

Mweh ik voel me buitengesloten nu ik niet meer in de members-only topics kan… ik ben gewoon niet zo’n actieve poster maar wil nu ook niet gaan spammen om het spammen.
Geduld…

3 likes

Nee

1 like

Vreemd ik kreeg wel zon batch.

Oh wacht ik zie t nu pas het was net nog niet.

1 like

kinderneusspray zodat mn holtes niet dicht gaan :smile:

en ik heb geleerd dat het dan belangrijk is om veel te drinken/slikken, dus ik ‘mag’ dan altijd een nieuwe theesoort uitzoeken van mezelf.

1 like

Succes, je kan het!

Ah nice! Ik hoef nog maar drie dagen yay :sunglasses: Misschien moeten we een soort ellegirlherkenningsteken verzinnen, net als de roze rainsjassen op lowlands vorig jaar

@Prikkelbaar Down the rabbit hole :dancer:t2: Ah wat leuk, veel plezier! Waar gaar je naartoe?

1 like

haha ja ik ook al! Het gaat echt duizend jaar duren voordat ik overal weer in kan want zoveel post ik ook weer niet. Was net al helemaal teleurgesteld dat ik nu ook niet meer bij het afvaltopic kan, leek me zo’n goede motivatie nu ik niet mag sporten… maar geduld idd :slight_smile:

1 like

Oja nu zie ik het ook!

1 like

Maar dat is toch juist niet netjes? Ik snap het niet hahaha
Voor je medereizigers is het toch netter/beleefder om echt tegenover elkaar te gaan zitten?

1 like