Wjekw-archief 1

I know!
Maar ik ben echt een type dat een hoop doet de hele week door. Ook met werk, draai ik vaak extra diensten.
En nu niks. Ik voel me echt een nutteloos wezen in de maatschappij zeg maar.

Ik knip net in mijn vinger. Hoe dan?! Ben toch al een tijdje geen kleuter meer :roll_eyes:

4 likes

Wat doen jullie als jullie ziek zijn? Ik kan echt zo moeilijk ontspannen, lig maar een beetje doelloos op de bank het forum bij te lezen maar wil wel eens wat anders doen, weet alleen niet goed wat. Netflix kijk ik niet zo graag overdag, heb te veel hoofdpijn om te lezen :flushed:

Misschien lekker buiten gaan zitten met een hoorspel?

1 like

Dan kan je de kerstboom en schaatsbaan bij Rockefeller zien! En minder toeristen in de winter dus authentieker gevoel dan in de zomer. Meer argumenten kan ik nu niet bedenken :stuck_out_tongue: ik wil ook terug naar New York

Ik snap niet dat ik nu alweer honger heb, mijn aardbeien die ik bij had als vieruurtje op het werk zijn OOK al op :frowning:

1 like

En dat is anders als je een weekje weggaat naar zo’n huisje van L.a.ndal?

Idd Podcasts luisteren. Daar ben ik sinds kort een super liefhebber van. Daar val ik vaak ook mee in slaap.

1 like

Ik weet niet in welke mate het mogelijk is om te doen met hoofdpijn maar misschien even buiten wandelen? Evt schoonmaken/opruimen. Als dat niet gaat, misschien een podcast luisteren en chillen :blush:?
Als je graag kookt, misschien nieuwe recepten uitproberen? Masturberen? Haha

2 likes

Meh ik ben chagrijnig. Ik heb over 1.5 dag vakantie maar deze werkdag duurt oneindig lang (12.5u om precies te zijn) en ben heel de tijd aan het rennen en ik ben zoooo moe​:slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

Ik was net in mijn toekomstige huis. Ik ging wat dingen opmeten. Maar jeetje, wat zijn die huidige bewoners slecht in schoonmaken. Het was echt onwijs vies.
Kwamen erna een Wibra tegen, meteen Dasty gekocht.

1 like

Mijn pakketje komt tussen 14 en 18 en daar heb ik echt een hekel aan want nu heb ik ook het idee dat ik niet naar de wc kan omdat er dan aangebeld kan worden haha.

7 likes

Lastig, het is ook geen doen om iedereen alleen toegang te geven tot de topics waar ze zelf actief in meeposten natuurlijk. Dan zouden er ook nooit meer nieuwe actieve leden kunnen gaan meeposten in bestaande topics. Vind het nu een goed systeem voorlopig en ik denk dat de meesten tevreden zullen zijn (behalve dan de die-hard alleen-meelezers)

Nee dat kan sowieso niet. Of je kunt bij alle members only, of niet.

Edit: of ja, uiteindelijk kan bijna alles. Maar dat is vet veel werk en ook niet handig.

Dat had ik een paar weken ook, deed echt vet zeer! Like voor herkenning haha, je bent niet alleen!

1 like

Simsen, puzzelen, online shoppen? Beterschap!

1 like

Misschien heeft Botsautobob het antwoord. Als ze hier zit.

Edit: godvrdomm ze zit hier niet.

12 likes

Van tevoren lijkt oppassen me altijd heel leuk, maar ik zit hier nu een half uur en word al helemaal gek…

1 like

Mega herkenbaar maar juist deze tijd is goed om lekker op te laden. Mijn moeder zegt altijd: ā€œgoed voor je om je even te vervelenā€. En als je ā€˜normaal’ super druk hebt mag je nu even een nutteloos wezen zijn in de maatschappij, want dan is dat ook weer in balans :blush:

2 likes

Ja want dan wandel ik een hoop, ga in de buurt van alles doen.
Dan doe ik voor mijn gevoel nog wat.

Maar goed, vakantie is vakantie

1 like

Nou de staking gaat door jongens! Ben benieuwd wat voor drama het nu weer oplevert. Gelukkig kan ik wel op m’n werk komen als t goed is, maar wel irritant. Zoveel onduidelijkheid enz.