Wjekw-archief 1

Er is nog geen beleid voor. Daar zullen we op korte termijn mee aan de slag gaan. Met al deze factoren rekening houden, is denk ik, niet mogelijk. Maar we zullen er uiteraard naar kijken. Ik denk persoonlijk dat het raar is om wel bij deze topics te kunnen als je zelf niet meer doet dan meelezen in die topics. Maar dat is mijn persoonlijke mening en niet per se die van de groep.

13 likes

Ik denk dat veel mensen wel zo erover denken eigenlijk!

7 likes

Ik denk dat het vooral gaat om mensen die ineens heel veel posten om aan 50 te komen en daarna niet meer of heel af en toe.
Dan heb je nu nog allemaal mensen die meegekomen zijn van EGF dus de mensen en hun verhalen wel kennen . Maar als er een nieuw iemand komt die eerst veel plaatst om alleen te kunnen meelezen dan zou ik dat wel vreemd vinden.

4 likes

Haha ja treinetiquette. Van die dingen die iedereen weet, behalve bejaarden.

2 likes

Dit lijkt een super positieve optie inderdaad, totdat je iets geregeld wilt hebben en na twee keer lang bellen over een probleem overgaat op chat (zodat alles duidelijk uitgeschreven staat) en na 3 chatgesprekken met 3 verschillende mensen iets klein en simpels, maar zeer belangrijk, nog steeds niet veranderd is. :roll_eyes: :roll_eyes: Rabobank is sindsdien wel sterk gedaald in mijn waardering. En toen ik daarom maar besloot een verzekering op te zeggen (zodat ik wel verzekerd bleef want het kleine foutje was een fout huisnummer bij een woonhuisverzekering dus nogal cruciaal…) en ergens anders ervoor heenging, kwamen ze ineens aan met hoe gek het was dat niemand het had verholpen. Helaas te laat.

Heeft iemand hier de ray-ban Erika? Is er een model / tint van deze zonnebril waardoor je helemaal geen ogen ziet?

Dag III: De heren komen steeds bij elkaar om de laatste roddels te bespreken.

33 likes

Ik heb een mat zwarte erika, maar daar zie je wel nog een beetje ogen door. Is donker glas met soort minieme roze schijn, wel een lekker model

1 like

Jaja :sunglasses:

3 likes

Nadat m’n rayban gestolen is en de vervangende guess zonnebril na 2 weken ook, ben ik op zoek naar wat goedkopers. Heeft iemand tips voor budget toppers?

Haha was het maar enkel dat. Het gaat ook om de structuur vh bot zoals de kammen/knobbels/groeven enz.
@Chuckie Dankje! Maar ik kan moeilijk alle RX fotos beginnen natekenen… dat is onbegonnen werk :pensive:

En on top of that, begin ik weer een keelontsteking te krijgen… Echt áltijd bij examens krijg ik een keelontsteking. Ik had begin mei nog maar 1 (ik had toen een praktisch examen) dus had gehoopt dat ik het niet meer opnieuw ging krijgen deze examenperiode.
Zo lastig ook dat dat niet valt te voorkomen.

Edit: jezus, sorry voor mijn gezeur allemaal :confused:

Ik KAN morgen om 05:00 opstaan om mijn broer als verrassing uit te zwaaien op Schiphol (dus zelf met de trein in de spits erheen) en vervolgens van 08:00-12:00 werken, is dat leuk of is dat stom? :roll_eyes:

7 likes

Zou voor mij eraan liggen hoe lang hij weg gaat haha. Maar sowieso leuk en vooral heel lief van je!

Ik ga morgen terug naar huis na een lange vakantie en ik ben echt een soort van depri ervan? De dag erna begin ik meteen weer met werk en hoewel ik plezier daarin heb, besef ik me ook dat ik eigenlijk niet mega gelukkig ben met waar ik nu ben met m’n leven. Moet nog een jaar studeren (letterlijk alleen nog scriptie schrijven) en heb daar echt geen zin meer in. Wil het liefste gewoon naar het buitenland verhuizen en huisje boompje beestje. Ben klaar met het studentenleven en alles wat daarbij komt kijken, heb er eigenlijk ook nooit wat om gegeven, ben stiekem een omaatje van binnen. :disappointed:

2 likes

Leuk! Ik heb mijn broer pas verrast toen die juist weer aankwam op Schiphol en hij vond het heel leuk! Was het om 6u opstaan zeker waard

Komt helemaal goed :kissing_smiling_eyes: Je gaat die scriptie acen en dan kan je inner oma daarna helemaal los!

1 like

Dankjewel :kissing_heart:

Nooit meer! Ik heb twee koffers van SuitSuit gehad en de eerste ging na een half jaar kapot. Heb toen toch nog een nieuwe besteld en die ging na 4 maanden kapot. Beide keren was het wiel afgebroken.

Samenvatting

Moet wel zeggen dat ik minstens 2 keer per maand vlieg dus hij werd wel heel vaak gebruikt maar dan nog. Klantenservice was ook slecht, toen ik contact opnam om te melden dat de koffer na 2 maanden stuk ging kreeg ik te horen ‘jammer maar wij kunnen er niets aan doen want dit is de fout van de bagage afhandelaar’. Snap ik ook wel, maar blijkbaar is de kwaliteit gewoon kut als het 2 keer gebeurt.

Heb een half jaar geleden een Samsonite gekocht en het kostte wat maar het was het helemaal waard!

Als je de koffer niet zo heel vaak gebruikt is SuitSuit vast prima maar zeker niet als je veel reist. Hopelijk heb je hier wat aan :blush:

1 like

yes ik lig eindelijk in m’n eigen bed, dit was een interessante nacht :face_with_raised_eyebrow: nu moet ik nog vet veel doen voor school dus hallo studeersnel

1 like

Haha ja maar echt! Dr kind heeft hem kapot gemaakt