Had me voorgenomen om deze maand eigenlijk geen geld aan mezelf uit te geven. Komt de back to school collectie van de Hema uit en heb ik zojuist voor 20 euro aan washi en stickers voor mijn bullet journal besteld bij Ali.
What am I!
Had me voorgenomen om deze maand eigenlijk geen geld aan mezelf uit te geven. Komt de back to school collectie van de Hema uit en heb ik zojuist voor 20 euro aan washi en stickers voor mijn bullet journal besteld bij Ali.
What am I!
Ik wilde de Japanse tuin in Den Haag zeggen maar die is gesloten, misschien een andere tuin bezoeken? Dat vind ik altijd heel leuk en kastelen al helemaal maar vind die in Nederland niet zoveel aan.
Ik lig nu weer ziek thuis in bed, maar ik heb vanmorgen mān eindrpresentatie van stage/scriptie echt gevlamd en kreeg achteraf van veel mensen complimenten
Meestal wel! Al weet ik niet op wat voor kliniek je precies doelt, ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar het vanwege veiligheid misschien niet zo is? Maar ja, meeste plekken moet ook gewoon licht of evt. andere apparatuur aan kunnen en gestofzuigd worden enzo.
Een vriendin van mij heeft er zo een van de decathlon en die is er heel tevreden over!
Hoe lang moet je? En heb je dagbesteding? Ik woon er nu al weer anderhalve maand, bijna 2, en met 32 uur werken overleef ik het wel. Succes!
Bedankt voor de inspiratie @Huismus @Luna111 @fysicus @Snowman! Ik ben zonet maar even naar de apotheker en supermarkt gegaan, heb wat comfort food ingeslagen en ga nu chillen op mijn balkon met een podcast
Ik denk dat ze allebei niet de moeilijkste zijn, maar ik kan uit ervaring vertellen dat een opgooitent ideaal is voor de luie mens. Weer in het hoesje krijgen kan een ander verhaal zijn.
Helpt het ook echt tegen de warmte buiten houden en beter slapen?
Ik ben nog nooit zo blij (en opgelucht) bij de tandarts weggelopen.
Ik kijk nu Uruguay-Rusland vanwege Cavani
Die zijn echt heel chill! Ik heb er ook een. Het scheelt zeker wat warmte betreft, maar ook qua donkerte. Dus je kan wat langer slapen ( wel handig als je gaat slapen als het al weer licht wordt haha)
Ja zeker weten! Kijk het wordt nog steeds wel wat warmer, maar echt niks vergeleken met een ānornaleā tent. Ook wat licht betreft, je ziet dat het licht is buiten, maar het is nog steeds wel gewoon donker in je tent in vergelijking met andere tenten.
Ik heb ineens heel erge last van mijn keel en produceer zoveel spuug en slijm. Kan niet steeds opstaan om te spugen dus heb wel 100 natte zakdoekjes hier liggen
@Hyde Kan je op een ander apparaat opzoeken hoe je dit kan oplossen? Bij mij deed ooit het toetsenbord op mijn telefoon het niet (of ja, die crashte de hele tijd) en toen heb ik op mijn tablet opgezocht hoe ik dat kon fixen. Succes ermee!
Top! Dan ga ik toch maar voor deze.
Ik stond bij de bushalte en de bus is gewoon langs me gereden!! Nu ben ik dus nog een kwartier later thuis. Ook zo asociaal want hij was veels te vroeg en ik stond er al.
Ik zit al de hele dag te niksen, en net zette ik spongebob aan, terwijl mijn vriend gewoon aan het werk is thuis. Dus ik zit dat te kijken, was er zoān stukje dat Spongebob met Patrick naar een pretpark wil gaan, maar dan komt Sandy die dan aan hem vraagt of hij haar wil helpen met iets, en Spongebob zegt dan van:ā Nou ik ging eigenlijk naar het pretparkā, en Sandy blijft hem dan maar aan zijn kop zeiken van dat ze zijn hulp nodig heeft etc. etc. Dus ik zit dat te kijken en zeg bloedserieus, heel opgefokt:ā Omg hij heeft al plannen ja!ā. Dus mijn vriend kijkt mij verwilderd aan, en ik besef me hoe fucking raar ik bezig was om zo bloedserieus te zijn over de plannen van fucking Spngebob en ik heb gewoon bijna een kwartier liggen schaterlachen op de bank ofzo terwijl mijn vriend gewoon weer verder ging met zijn werk
Hier kan ik echt ZO nijdig van worden he, sowieso dat ze als malloten lekker snel rijden zodat ze na de rit langer pauze hebben
Ja echt he en gewoon niet op je haltes letten! Ik kom nooit in dit gat hoe moet ik dan weten wanneer het mijn bus is, hij had geen nummer