Wjekw-archief 1

Mijn konijn is super pissed off op mij omdat ik haar kont heb gewassen :joy:
Normaal komt ze wel naar me toe voor een kriebel of snoepje en nu loopt ze gelijk weg.
Arme pluizebolā€‹:joy::joy:

3 likes

Ik heb ze even opgezocht, ben wel wat minder fan van die in-ear oordopjes. Ik ga even op zoek, dankjewel!

Dankjewel, ik zal eens kijken!

Christene and the Queens!

1 like

Een bakje/glaasje (ik gebruik meestal een shotglaasje) vullen met (natuur)azijn en een paar druppels afwasmiddel. Ze komen op de geur van azijn af en het afwasmiddel breekt de oppervlaktespanning, waardoor ze meteen naar de bodem van het glaasje zinken. Na een paar dagen liggen er bij mij altijd al verschillende fruitvliegjes op de bodem. Daarnaast fruit/sap/bier/wijn afgesloten bewaren, lege glazen direct omspoelen, vuilniszak vervangen om nieuwe vliegjes te voorkomen.

2 likes

Ben zo moe en wil zo graag slapen maar het lukt me niet :confused:

Wat lief dat je je vaders brood smeert :inlove:

10 likes

Jaa ik ben echt aan het genieten, toen ik 13/14 was keek ik die film echt 3x per week, kende m helemaal uit mn hoofd haha

1 like

Hij dwingt me

1 like

ik zit zo vol met snot
En ik voel me altijd zo belabberd als ik verkouden ben. Echt kut.

Ik ben zo sportief dat ik een treintje eerder pak zodat ik hoef te rennen.

In het geval van een liefdesrelatie zou ik mij er volledig buiten houden. Dat wordt ook eerder als onprofessioneel gezien dan wanneer je een goed woordje doet voor een gewone vriendin of zo.

1 like

Mijn vriend heeft een slaaponderzoek, lijkt een soort bomgordel die hij om heeft, met een zuurstofbril er bij. Als hij nou vannacht niet gaat hijgen waarvoor hij dat onderzoek heeft (en mij wakker houdt) word ik gek. Ik ben in staat om hem dan wakker te maken en opnieuw in slaap te laten vallen :rofl:

4 likes

Ik heb me een partijtje rammelende eierstokken. Ik heb vanavond tien minuten lang naar een spelend kalfje zitten kijken in een weiland. :joy:

4 likes

je hals gebruik je de hele tijd dus bij iedere beweging van mā€™n hoofd voelde ik het wel ā€œtrekkenā€, ging wel over na een paar dagen. Ik had in tegenstelling tot @Lula geen hechtingen, gewoon een kleine ronde pleister

1 like

Ik ben al meer dan twee uur lang pretpark reviews aan het kijken

1 like

Oh damn ik heb echt te lang achter mijn pc gezeten vandaag. Het is maar goed dat ik dit weekend niet kan gamen.

Weer wakker van de buikpijn. Zijn er meer mensen met de diagnose pds die gemiddeld 1x per week wakker worden van de buikpijn 's nachts?

2 likes

Bah ik mag vanaf vandaag 10 dagen lang de eerste trein nemen naar mā€™n werk. Vandaag kwam er al iemand intens vrolijk MOGGEH tegen me zeggen op het station, hou op zeg.

Sterkte de komende dagen :sleeping:

1 like