Zazie, BB brunes.
Oh, wat stom. Heb zelf geen seconde pijn gehad.
@Evi-lena dit zou ik ook doen. Zân groot bedrag is het gelukkig niet (al is het niet fijn als je het niet kan missen)
Hoe mijn baas denkt dat ik thuiswerk: zolderkamer, meerdere schermen, kopje thee, outfit zoals op werk.
Hoe ik thuiswerk: badjas, kleedje, laptop op schoot, bank, pannenkoeken in de pan, potje thee op tafel, haar niet gedaan.
Gangmakers zijn lekker hè. Je moet ze eens in de koelkast bewaren nog lekkerder
Ik heb hetzelfde maar dan met morgen mijn scriptiepresentatie. Veel gemberthee drinken, veel een sjaal om doen en niet te veel praten! Het gaat bij mij langzaamaan beter.
Ik ben echt mooi verbrand boven mijn wenkbrauwen en bij mijn haargrens
Merlijn is ziek. We gaan vanmiddag even naar de dierenarts om er zeker van te zijn dat het toch niet niesziekte was. Van een vrolijk kereltje naar een lusteloos aapje. Maar het zal wel goedkomen. Beter een ongelukkige start met een goed einde dan een slecht einde.
Oh nee zo snel, wat zielig:( hopelijk is hij snel beter die cutie
Ik heb zelf geen hond alleen 2 katten maar pas vaak op een hond ;). Maar om half 2 gaan we naar de dierenarts en hij heeft iig wat gedronken en gegeten. In vergelijking met een uur geleden. :). Hij niest constant ja
Alles wat hij hoort te krijgen ga Niks mis mee doggoâs
@boemboem @Chuckie
Veel beterschap en succes allebei! Rustig aan doen, veel thee en niet fluisteren maar juist veel slikken.
Ugh nee, ik ook niet! Gaat dit de hele zomer zo door? Mijn huis is nu eindelijk pas weer afgekoeld.
Ik heb wel een binnen bbq, een elektrische maar die is niet handig. Dit ziet er een stuk mooier en degelijker uit. Wel minder van het alarmđ
Dit is zo bizar. Ik corrigeer twee boeken achter elkaar (eentje ingeleverd, met eentje nu bezig), en de hoofdpersonen hebben dezelfde naam (een heeft hem als voornaam, een als achternaam) en beide hoofdpersonen trouwen met een man om te zorgen dat hij een verblijfsvergunning voor de USA krijgt. Hoe kan dit?
Ik woon weer thuis (ik woonde eerst op studentenkamers) en ugh wat is het toch verschrikkelijk om weer thuis te wonen zeg Echt niemand kan aardig zijn voor elkaar
Stroopwafel als ontbijtâ¤
HAEVN heeft echt mooie muziek.
Ik heb alles bijgelezen, maar er blijven maar cijfers achter de topics staan op mijn telefoon. En ik moet altijd alles gelezen hebben van mijzelf voor ik iets anders kan gaan doen.