Wjekw-archief 1

Ik schreef net in ander topic: geaccosieerd en dozent. Wats deze ben ik langzaam achterlijk aan het worden ofzo.

6 likes

Ik heb nu alle topics grijs gemaakt. Nog nooit gelukt echt fijn om helemaal bij te zijn.

4 likes

Oh nee zo moet je dat juist niet zien.

Ze vragen je niet voor niks, hele gave kans!

Je hebt ook nog parkeergarage St. Jan. Heb daar wel positieve verhalen over gehoord.

1 like

heeft iemand een ikea soderhamn bank? hoe is de kwaliteit?

Eurofleur in Leusden is een groot tuincentrum met mooie planten. Is niet helemaal regio Apeldoorn, maar nog wel te doen, denk ik.

1 like

SHIIIIT.
Ga ik naar de super voor tompoucen. Kom met alles thuis behalve de tompouce​:angry::angry:

5 likes

Oh wow nu zegt m’n pa gewoon niks meer terug als ik hem app. Prima weet ik genoeg.

Ik zou navragen - vooral of alles goed gegaan is, of je rekeningnummer klopt etc…

1 like

Serieus die vent… :roll_eyes: Al was er geen dode bij gevallen dan nog zeg je zulke dingen niet. Tis echt elke keer iets. Leer gewoon nadenken, lamdoedel

Ok misschien hoort dit bij on populaire meningen maargoed

2 likes

Edit: vraag weggehaald. Sorry!

Ik snap het niet zo goed haha. Zijn het persoonlijke vragen of echt een quiz?

Ik vind het deze keer wel meevallen, maar misschien omdat ik ook zoiets zou kunnen plaatsen. ik ben soms nogal onhandig met iets schrijven. Al vind ik Giel wel echt mega vermoeiend.

We moeten oa deze vragen beantwoorden en die stuur je naar iemand toe. Die maakt er dan een quiz van. (Gok dat je moet raden van wie welk antwoord komt) Het is niet leuk als je vet serieus er op in gaat maar wil ook geen bullshit verkondigen. Dus nu loop ik vast.

Ah ik snap 'm haha. Vind dat ook altijd wel lastig om zulke vragen te bedenken zodra het ineens moet haha. Misschien staan in deze lijst nog wat leuke vragen? https://hetnlpcollege.nl/diepe-originele-date-vragen-leren-kennen/ (ookal is het geen date, er staan best wat geinige vragen tussen)

Edit: oh wacht, je vraagt om antwoorden en niet om vragen haha

Juisttttt. Ik moet leuke antwoorden verzinnen op oa die vragen. Maar ik verzin wel wat. Komt goeddddd.

1 like

Het is het geld van mei wat ik hoor te krijgen (ben 3 mei begonnen)

Succes en ben benieuwd hoe het is gegaan aangezien ik dit ook binnekort ga doen…

Maar dit zijn persoonlijke vragen? Bij een pupquiz gaat het toch juist om een beetje van die BN’ers, foute muziek etc. achtige vragen.

Ik heb een muggenbult op mijn wang (gvd de eerste van het jaar en dan daar) en nu heb ik ook een allergische reactie op iets in mijn gezicht. Red me. Alles brand en jeukt tegelijkertijd en ik moet nog bietjes en sojamelk kopen :’(

Edit:
Extra zeiken: ik word ook misselijk van alles dat ik eet, red me