Dat droogt je huid alleen zo uit:(
Maar op zich slim bedacht
Scribbr, Engels wordt door native speakers gedaan, prijs ligt naast aantal woorden ook aan de deadline waarbinnen je wil dat het klaar is en of je nog extra services afneemt, zoals bijvoorbeeld check op structuur. Volgens mij kan je een soort berekening van de prijs maken op de site.
Goede zeep niet hoor. Olijfzeep ofzo. Maar dat is wat duurder dan Nivea. Ik heb op vakantie altijd een miniblokje mee, want bij noodgevallen kan het ook prima dienen als vlekverwijderaar, shampoo, voor je gezicht, handen⊠en het weegt toch niks
Ik heb een bruiloft vanaf 8 en de 1e dans is om half 9. Kan ik dan rond half 10/10 komen omdat ik eerst uit eten ga? (er is geen tussenoptie)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kijk nu ben ik een groot voorstander van stil zijn in de stiltecoupĂ© en mag iedereen elkaar daar best op aanspreken. Maar als een oudere vent direct begint te schreeuwen tegen een meisje valt mân bek daar echt van open. Zulke opvliegende types spreek ik ook altijd bij mijn werk in de klantenservice. Vraag me echt af wanneer bij sommigen dat draadje los is gaan zitten.
meh ik ga vanavond opeens naar een ander restaurant waar ik helemaal geen zin in heb. Kan het etentje niet afzeggen. Misschien moet ik mezelf maar uithongeren zodat alles lekker lijkt
Het is er bij mij ingestampt dat het not done is om bij bruiloften niet te verschijnen op het tijdstip dat op de uitnodiging staat, hoe informeel de bruiloft ook is.
Mijn eerste dag ongesteldheid is echt een hel altijd, meestal heb ik school of ben ik vrij als ik ongesteld word maar toevallig moest ik vandaag werken en jezus, ik heb zoân koppijn en buikpijn. Gelukkig ben ik over een half uur thuis en dan ga ik knuffelen met mân zwerfhondje.
Lijkt me echt kut dat als je een eenzame oudere bent dat Geer en Goor dan langs komen. Komt er eindelijk iemand langs zijn zij het.
Een auto die geparkeerd stond naast mijn auto tot begin deze middag heeft tijdens het weg rijden vermoedelijk mijn auto beschadigd. Er zitten nu diepe vage witte krassen en deuk op de deurzijde. Iemand die weet of ik er iets mee kan?
Nou dat . Op website van Max stond ook zo leuk dat het elke week zou zijn.
Wow ik lees net dit nieuwsbericht: https://www.nu.nl/binnenland/5326013/alle-354-eindexamens-twee-scholen-vmbo-maastricht-ongeldig-verklaard.html
Wat erg???
Ik zat mijn dateboyslashbijnavriend te vertellen over dat kleine dingen op mijn werk me zo gelukkig kunnen maken. Ik werk in de psychogeriatrie en je ziet en hoort zoveel ellende. Maar net zei een cliĂ«nt die heel onrustig over de gang liep en die ik heb weten te kalmeren âik heb genoten van uâ. Dat soort dingen vind ik zo mooi.
Zegt mijn dateboyslashbijnavriend: âjuist de kleine dingen in de wereld maken gelukkig. Daarom word ik ook gelukkig van jouâ.
Naahhh mijn ijskoninginhart smolt een beetje.
NB: ben 30 cm kleiner dan hem dus noemt hij me kleintje
Mijn tante was op vakantie in het buitenland en nu heeft ze een kaart gestuurd, maar in Nederland op de bus gedaan haha
Wat vreselijk en wat moeilijk ook voor je opa! Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en dat jullie opa er ook een beetje mee kan leven en hopelijk niet meteen opgeeft. Heel veel sterkte!
Mn telefoon is dus voor reparatie weg bij dynafix, en dan kan je het proces een klein beetje volgen.
dus ik zag bv staan dat ie eergister was gearriveerd op locatie, dat ze m gisteren aan het repareren waren en nu zie ik dat ie vandaag klaar is voor retourzending. Ben nu dus helemaal excited, want er staat bij dat er een onderdeel vervangen is (was een nogal complex probleem, zowel hardware als software en heb zoân 2 maanden rondgelopen met een telefoon die voor bijzonder veel frustratie zorgde en voor geen meter meer werkte). Ben nu zooooooo benieuwd of die het ook echt weer goed doet en ik straks mn Wiko Harry weer in een hoek kan smijten, die ik als vervanger op vakantie kocht omdat ik niet eens meer mn telefoon kon opnemen met die kapotte iphone.
Ja wat kut he! Las dat een groot deel het eindexamenjaar over moet doen. Kan je toch niet maken
Jeetje, dat is niet normaal. Voor vele betekend dit dat ze het examenjaar opnieuw moeten doen
School was gewoon te laat met nakijken ofzo.
Ik ben lactose gaan vermijden en op een dag stopte het gewoon. Heb nu maanden waarin ik nergens last van heb en van de een op de andere dag begint het weer en heb ik er weken last van. Vorige week at ik een salade en heb ik dagen buikpijn en diarree gehad maar toen ik een paar dagen geleden friet en daarna voor het eerst in jaren een pot ijs opat had ik gewoon nergens last van? Begrijp er echt niks van soms.
Hopelijk kom je snel wat meer te weten, bij mij kwam er helaas niets uit de onderzoeken.