Wij hadden ons ingeschreven bij een nieuwbouwproject. 1500 inschrijvingen PER woning. echt hoe dan.
Haha die op de stoel zie je denken ‘ik weet niet wat ik hiervan moet vinden…’ Hoe zit dat eigenlijk bij katten met koppelen? heb je kans dat ze echt gaan vechten?
Wauw dit is echt te idioot. Ik ben benieuwd hoe het bij dit project zal gaan. In welke stad wilden jullie iets kopen?
Het is vaak best normaal als ze ‘uitvechten’ wie het de alpha is (door hard te blazen / grommen / tikkie uitdelen etc als het echt uit de hand loopt de katten uit elkaar halen). Maar dobby is vrij makkelijk te koppelen hij heeft een rustig karakter, ‘kat uit de boom kijken type’, is niet dominant en het ging al eerder goed. Daarnaast is Merlijn, nog jong = makkelijker) heel sociaal en niet te wild. Ik wist gewoon dat de karakters goed bij elkaar zouden passen. Hier was het alleen een beetje blazen en daarna snuffelen
Amsterdam zuidoost, mijn vriend en ik zijn beiden hier opgegroeit. Helaas nu ook erg in trek. We hebben nu een prima huurwoning, alleen heel veel problemen met buren en geluidsoverlast. Daarnaast stijgt de huur ook jaarlijks gigantisch.
oh…my…lord!
Zo lamg het voor jou goed voelt, zo belangrijk!
Weet niet of je al wat geregeld hebt, maar ik wil het ook wel voor een vriendelijk prijsje doen! Vind ik leuk zelfs.
Ik heb vanmiddag echt absurd dure bonbons gekocht, maar ze zijn zo lekker en eigenlijk wil ik het hele doosje in 1 keer opeten, haha.
Is het transferium geen optie? Als die niet kan (want te laat oid) is zet ik hem meestal in de parkeergarage sint josephstraat, maar in het weekend zijn de parkeergarages overdag snel vol.
Kun je het niet vragen? Of is dat ook not done?
2 euro per bonbon ofzo, haha. Nou ja, misschien niet absurd duur, maar als ik al bonbons koop, zijn het van die dozen zeebanket, dus voor mij absurd duur
Haha Heel af en toe mag het, al ben ik blij dat ik niet zo vaak in Rotterdam ben
Heel veel sterkte!
Ahhh cute! <3 toen mijn kat moest worden ingeslapen na lang ziekzijn maar toch ineens heel slecht in een avond, drie dagen janken en niet slapen, zijn we ook de derde dag naar het asiel gegaan. Het huis was zo leeg en alle lege plekjes deden alleen maar pijn. Huil nog steeds soms maar ben heel blij dat we zo snel een ander katje hebben opgehaald.
Ja, die inderdaad. Wist niet eens dat Action ze had, joh. Volgende keer eens kijken.
Bij Laidl ook heul goedkoop en lekker
Ja Floki is onvervangbaar maar ik ben wel blij dat ik Merlijn nu een fijn huisje heb kunnen geven. En als zo’n diertje na een paar uur al bij je op bed in slaap valt heb je toch wel iets goed gedaan .
Pff ik moet binnenkort met de directie van het bedrijf waar ik werk naar een stad in Duitsland, op zich niet heel ver rijden. Maar nu willen ze met het vliegtuig en ik haat vliegen. Voor vakanties zet ik me er overheen, maar dan kan ik me ook vastklampen aan m’n vriend en 10000x aan hem vragen of hij zeker weet dat we niet neerstorten. Denk dat mijn bazen daar niet echt voor openstaan haha! Echt balen.