Ik heb mijne toen gemaild. Zo heb je het ook zwart op wit staan waardoor ze niet kunnen terug krabbelem
Het verdriet van de mensen om je heen is inderdaad verschrikkelijk. Heel veel sterkte!
Surveilleren is kut. En vanmiddag zit ik van 14.25-16.55 in het verlengerslokaal ļø
Vervelend dat je het herkend, maar wel fijn dat je nu minder last hebt. Heb je iets veranderd in je dieet of is het vanzelf minder geworden?
Ik zie verder niet echt een patroon (behalve de tijd 's nachts haha), kan ook geen voedsel selecteren waarvan ik denk hmm dat zou het kunnen zijn⦠Over een paar weken eindelijk een afspraak in het ziekenhuis, hoop dat ze daar iets voor me kunnen betekenenā¦
Dit is een understatement. Het is echt een verschrikking en helemaal aan het einde van de middag.
Sterkte dus
Heel veel sterkte gewenst.
Ik heb zoān hekel aan het inpakken van mijn koffer / reisspullen. Dat eeuwige gevoel dat je dingen vergeet.
Zijn er life jacks voor inpakstress? Welke douchespullen zijn extreem chill en makkelijk om mee te nemen?
Omg dat is zo schattig. Zou bijna weer naar school willen. Waar is het van?
Blokje zeep = geen gedoe met lekken bla bla bla
Als mān shampoo flessen ed halfvol zijn neem ik ze gewoon mee, plastic zakje eromheen tegen lekken! Scheelt gehannes met overgieten of dure miniās kopen en aan het einde van de vakantie gooi ik ze weg. Je kan altijd alles nog bijkopen!
Thanks, zal t nodig hebben! Gelukkig is het forum er nog haha. Heb er vanochtend al 2 betrapt op spieken
Poeh, ik kan alleen maar vloeibar eten vanwege enorme tandpijn en dus zit ik hier aan mijn Optimel koffieyoghurt. Maar al die tostiās van collegaās ruiken opeens super lekker, terwijl ik die normaal ook nooit eet
.
Pff de vrijdagmiddag gaat altijd zooo traag.
Pfff mag een week geen alcohol drinken ivm een kuurtje en ik had daar ook helemaal geen plannen voor, maar nu het niet mag kan ik natuurlijk nergens anders meer aan denken
Veel ijs eten, verdooft je mond ook een beetje en dus minder pijn, werd mij aangeraden door kaakchirurg haha
Vijf seconden nadat ik mān salaris heb gekregen, heb ik me al drie keer bedacht waar ik het diezelfde dag weer aan uit zal geven