Wjekw-archief 1

Ja, die inderdaad. Wist niet eens dat Action ze had, joh. Volgende keer eens kijken.

Bij Laidl ook heul goedkoop en lekker :ok_hand:

2 likes

Ja Floki is onvervangbaar maar ik ben wel blij dat ik Merlijn nu een fijn huisje heb kunnen geven. En als zo’n diertje na een paar uur al bij je op bed in slaap valt heb je toch wel iets goed gedaan :heart:.

9 likes

Pff ik moet binnenkort met de directie van het bedrijf waar ik werk naar een stad in Duitsland, op zich niet heel ver rijden. Maar nu willen ze met het vliegtuig en ik haat vliegen. Voor vakanties zet ik me er overheen, maar dan kan ik me ook vastklampen aan m’n vriend en 10000x aan hem vragen of hij zeker weet dat we niet neerstorten. Denk dat mijn bazen daar niet echt voor openstaan haha! Echt balen.

Wow mijn huid is echt mooi vandaag. Maar het kan zo per dag verschillen. Soms word ik wakker met puitjes, vlekjes of schilfers en de volgende dag kan het ook weer een stuk rustiger zijn. Hoop dat het nu even zo blijft

2 likes

Oke dilemma. Ga ik vanavond uit met de jongens waar ik een hostelkamer mee deel?
Wel leuk, ik ben de laatste tijd uitgaan aan het herontdekken en ik vind dat ik wat vaker sociaal moet doen.
Maaaaar ik kan nu ook gewoon genieten van een kamer zonder mensen en de rest van de avond netflixen. Sowieso ben ik eigenlijk een beetje klaar met mannen voor vandaag. Ik ontmoet echt alleen maar totaal debiele exemplaren. Dus misschien is dat een teken?

1 like

Ik werd er zó gelukkig van toen ik het keek vanochtend. Love McCartney en Liverpool. :heart:

2 likes

Dit zijn vaak de leuktste avonden! Ik zou gaan.

1 like

Ik zou mee uit gaan!

1 like

Moedervlek pain ratio tot nu toe: 0/0
Gewonnen bij lasergame: 1/1

14 likes

Ik was vandaag bij de kapper om een lange bob te nemen, en het is een ā€œzonder afspraakā€ kapper, en nogal cheap. Nou ze kunnen knippen als de beste, maar wat een kutvolk is dat zeg. Zo enorm zeuren dat mijn haar snel klit, en dat het niet normaal is blabla. Ik voelde me gewoon schuldig om mijn haar? Ik heb altijd heen fijn haar gehad, waardoor het snel in de klit raakt, vooral als het nat is. Daardoor droog ik het altijd eerst, want dan ā€œvallenā€ de klitten het er als het ware uit. Dit vertelde ik ook, maar ze begon steeds meer chaggo te kijken naarmate ze zelf verkeerd aan het borstelen was. Wat een drama. Het valt overigens reuze mee hoor, dat geklit. Ze deed het alleen verschrikkelijk verkeerd.

1 like

@SimpleThings heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig voor jullie, en wat je opa zegt breekt echt mijn hart, wat ontzettend zielig voor hem :cry:

Jezus ik heb zoveel gegeten, heb echt spijt

Jongens SOS ben aangeschoten.
Rode wijn op witte trui en nu???

1 like

Beetje witte wijn erover helpt toch?

1 like

Dit had ik ook bij zo’n kapsalon. Ze gaf echt kritiek op mijn haar waarvan ik dacht okay en wat wil je dat ik nu doe hahah. Het droogt zo langzaam, veel klitten, aan een kant minder haar bla bla… Ik dacht echt hou nu maar je mond en knip gewoon

Ik heb ook zulk haar, ik ga nog steeds naar de kapper waar ik heen ging toen ik 6 was, elke kapper die ik tussendoor geprobeerd heb kan niet met mijn haar omgaan, drama :tired_face:

@syntagma Ja alsof je daar wat aan kan doen? Slaat echt nergens op haha. Vraag me dan echt af waarom ze voor dat beroep hebben gekozen als het ze zo stoort!

@Merel

Ach ja vreselijk is dat he! Denk je ff naar een ander te gaan loop je weer met scheef kapsel rond :confused:

1 like

Waarom staat er bij @quantum en @anon68622085 ineens ā€˜regular’ onder de naam?

2 likes

@anon98052296 en @quantum okƩ thanks gedaan en nu in de wasmachine gedaan. Hopelijk gaat het eruit. Nu ga ik chips eten.

1 like