Wjekw-archief 1

7 euro om naar blote tetten te kunnen kijken?

1 like

Ja. De verhalen aan de binnenkant waren niet anders dan een normale linda en het papier was heel viezig. Niet van dat gladde mooie.

Ik vind het 2% te veel, maar ik ben bevooroordeeld omdat ik zelf dik ben

Ik ben het Mascha Focktisto… feokties… Marscha.
Ja 7 euro ja zal ik screenshots van alle boob pics naar je sturen?

3 likes

Ik wilde hier nog even op terugkomen: toen ik dit had gezien was ik ook boos en ben ik als protest maar heel veel topless gaan zonnen laatste dagen (want meer niet-perfecte tieten in het straatbeeld), maar nu heb ik ook geen tan lines en dat is eigenlijk best wel prettig :ok_hand:t2:

5 likes

Misschien dan zelf een paar dagen weg? In een chill hotel/air bnb in een leuke stad? Lekker rondslenteren, winkeltjes induiken, ergens eten, een spa induiken… Ben je er toch even tussenuit en een paar daagjes alleen kan ook nog wel lekker zijn. Je bent er aan toe zei je :smiley:

Zo gezellig dat ik binnenshuis het optreden van de Party Animals nog kan horen.

3 likes

Fijn!!! :cherry_blossom: trots op je

1 like

Wat een opluchting, haha! Dankje :sweat_smile:

Ben benieuwd hoeveel ik moet bijlezen als ik ooit eindelijk 50 posts heb

3 likes

Kennelijk had ik vanochtend een andere outfit aan moeten trekken want mijn top was iets opener dan ik dacht. Tering wat schaam ik me:(

Ik heb me vandaag de hele dag door ingesmeerd, ben ik toch verbrand in mijn hals net boven het randje van mijn T-shirt :rolleyes:
En natuurlijk gigantisch veel zonnebultjes op mijn ellebogen en knieholtes.
Moeilijk, zo’n hete veteranendag haha

Ja ik was het ook aan het kijken, zo stom dat hart van Nederland ertussen

Ja meestal wel, volgens mij hierna

1 like

Jaa echt een aanrader! Alles is zo mooi in de Lion King!

2 likes

Pff voel me zo slecht. :’(

:worried:
Fysiek? Mentaal?

Er is blijkbaar een paar straten verderop een feestje want de Hollandse krakers galmen al de hele avond door mijn huis. Helaas hebben ze nu ook een karaokeset voor de dag gehaald :alien:. Man man man. Klinkt niet alsof ze er over een uurtje al mee ophouden en deze oma wil zo graag slapen :geek:

2 likes

Ik ben net afgezet bij een feest en we worden pas om 04:30 opgehaald. Jezus!!!

Sterkte!

(Oke en veel plezier, wordt vast leuk!)

1 like