Bij mij hielp tea tree olie wel, maar dat heeft echt een behoorlijk aanwezige geur
Ahh okee ! Hahah op sommige momenten jeukt het zo erg dat het mij echt niks uit maakt wat ik erop moet smeren . Dus thanks
ik ga het halen!
Maar een ton voor een verbouwing is toch niet zoveel? Of worden ze gewoon weer casco doorverkocht?
Herkenbaar! Naar de kapper bellen vind ik al lastig. Toen ik voor mijn werk regelmatig moest bellen ging het beter maar voor mijzelf vind ik het heel lastig. Ik spaar dan ook telefoontjes op en dan doe ik ze achter elkaar. Hoef ik maar 1x die drempel over.
Bij mij wisselt het heel erg wie ik bel. Tandarts of dokter vind ik niet meer zo erg, maar die kun je alleen ma t/m vrij tussen 9-17 uur bellen. Als het niet afgebakend is, dan is het te onduidelijk voor mij ofzo en schiet ik teveel in de stress.
En tijdens werk is het ook weer anders.
Zij hebben casco €225 betaald, wij €320 casco!
Eens. Ook in de trein trouwens, gewoon overal haha
@Huismus het is lichtblauw geworden en de bruid heeft wel 2 x tegen me gezegd dat mn tenen zo mooi waren (ze wist dat ik een pedicure had)
Om de een of andere reden kan ik zelf ook niet kiezen voor achteraf betalen bij Zalando, maar als ik op het account van mijn vriend inlog en daar precies hetzelfde bestel, staat die optie er ineens wel tussen. Dus misschien kun je het eens met een ander account/mailadres proberen?
Ja of je past het bij haar en brengt het pakketje daar weer weg. Of bij je ouders misschien? Niet ideaal inderdaad…
Kan je niet op het account van je vriendin bestellen en dat als factuur adres doen, maar dan jouw eigen adres als afleveradres?
Wow dit is slim zeg! Ik kon ook nooit achteraf betalen op mijn oude adres
@En_17_Anderen ik deed altijd het huisnummer van mn buren, misschien kan dat wel?
Steeds meer mensen worden 100 jaar. Ik vind het leven best leuk, maar ik hoef eigenlijk geen 100 te worden.
Zie jij het zitten om 100 te worden?
- Ja
- Nee
- Alleen als ik nog gezond ben
0 stemmers
Ik ben in mijn geboortedorp en ik dacht dat alles heel idyllisch zou zijn. Maar ik voel me eigenlijk alleen maar verdrietig.
Het idee dat mijn moeder naar dit land is gekomen om het leven dat ze had te ontvluchten. Mijn vader tegenkwam, mij kreeg en er toen achterkwam dat een verslaafde geweldadige man geen vader kan zijn en dus weer terug moest naar dat oude leven.
Ik zie haar zo met mij op haar arm en een koffer met haar spullen op dit station staan. Terug naar Nederland. Waar ze voor de rest van haar leven buiten de maatschappij zou blijven staan en ziek zou zijn. Terwijl mijn vader zich rondzwervend kapot dronk.
Het voelt net alsof hier al het verdriet begonnen is.
Terwijl ik had gedacht dat ik het hier heel fijn zou vinden. Maar het graf van mijn vader bezoeken was honderd keer fijner.
Ik word altijd zo hebberig als schoenen in de sale gaan he. Nu zijn veel Dr. Martens in de sale (50% korting ook echt) en moet me echt inhouden om het bij 1 paar te houden, haha. Vooral omdat veel die ik wil, in de sale gaan.
Ik bedoel, ik dacht een tijdje terug dat ik dood wilde maar nu ik zo dichtbij ben, trek ik dat toch maar terug.
Bij mij was het hetzelfde adres! En het account van m’n vriend staat ook gewoon ingesteld op hetzelfde adres als mijn account, dus geen idee waar het bij ons aan ligt.
Sowieso in mijn insta dm
Ik kan ook gewoon altijd achteraf betalen bij zalando. Ookal is het aflever en factuuradres anders.