Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen! Hopelijk is dit enkel bij de eerste paar keer dragen.
Ik heb morgen een sollicitatie voor een baan die ik zo graag wil en ik ben zo zenuwachtig. Denk dat ik zo even buiten de deur ga lunchen en het ga voorbereiden, zodat ik de rest van de dag hopelijk nog een beetje kan ontspannen
Wilde vandag een lekker productief dagje hebben (sporten, opruimen, dingen regelen) maar ik heb gisteren te veel wijn op en lig nu nog in bed te chillen en ga denk ik de hele dag chillen en voetbal kijken. Joeee
Ja ik! Maar ik heb er eigenlijk nooit heel erg last van. Alleen als ik stress heb gaat het behoorlijk jeuken en schilferen en dat is soms wel kut ivm alle schilfers die ronddwarrelen. Het zit ook redelijk verstopt in mān nek en het haar achter mān oren. Mijn oma heeft wel heel veel baat bij levertraanzalf om het vet te houden. Ik zag bijna niks meer van haar plekken! Dat is wel het proberen waard als je er veel last van hebt.
Ik herken dit. Het is echt een mega verandering he om dan weer thuis te wonen! Ik moest er heel erg aan wennen en was blij toen ik weer weg was. Is het voor onbepaalde tijd of tijdelijk?
Bonte Koe of Chocoholic?
Hier wilde ik gister heen maar ging niet door, wel de moeite waard dus?
(Eerste post in dit topic, heb besloten maar niet terug te lezen en gewoon in te stappen sorry als ik iets belangrijks gemist heb)
Ik zit op zoān minibankje bij de tram en er komt een vrouw aan. Zij kon er best naast maar nee haar mega boodschappentas moet ook op het bankje. Ze zit nu bijna op me. En dan kijkt ze boos naar mij omdat mijn haar tegen haar aanwaait Vetgedrukte tekst
Bonte Koe
Ik draai nog even lekker muziek die ik fijn vind. En ik geniet van het geluid van de vogels op de achtergrond. Heerlijk! Binnen een uur start er een hardloopevenement hier en galmt er zoān commentator door de straat met van die update tempo hits. Heb ik vandaag stiekem even wat minder behoefte aan. Des te meer reden wel om nu extra te genieten.
Ik moet echt nog zoveel opruimen he. Heb al wel het een en ander gedaan maar ben echt het overzicht kwijt en doe alles door elkaar pff. Nu maar het bed verschonen mijn grootste hobby.
Ik wil nog iets ānuttigsā doen vandaag, maar ik weet niet zo goed wat. Onder nuttig valt eigenlijk alles waarvoor ik naar buiten zou moeten, maar het is ook wel weer best wel kut weer. Misschien gewoon maar even de stad in, maar zou ook niet echt weten wat ik daar moet.
Ik wil even wat nieuwe kleding items omdat alles een beetje te groot word. Maar ik weet gewoon dat ik niks tegen kom. Dus willen jullie even voor me bidden.
LOL HYDE
Nee ik mag dat mens van dat topic niet zo.
Sorry hoor maar dat vind ik echt tegenvallen. Heb je geen doorzettingsvermogen ofzo? Het zijn slechts 13774 posts
Samenvatting
Grapje!
Jezus man mijn huisgenoot komt net thuis, ze is het hele weekend zo wat weggeweest, en doet echt mega onaardig. Dus ik vraag wat er is. Krijg ik echt een mega botte āNIKSā.
OkƩ dan.