Wjekw-archief 1

Ik kreeg er fomo van :laughing:

Ja heb ik ook steeds maar als ik dan die grote teller zie denk ik echt NEE dit krijg ik niet gedaan. Dus lees dan de laatste 40 posts ofzo.
Niet iedereen heeft zoveel toewijding voor het forum als @Enthusiasm

2 likes

Omg mijn moeder en ik waren net in haar slaapkamer en de kat (langharig) lag op bed te slapen. Mijn moeder wilde naar de wc gaan en had dus al een schoon inlegkruisje gepakt en alvast dat papiertje eraf getrokken (weet ook niet waarom) maar wilde toen nog even wat uit de kast pakken. Toen legde ze zonder nadenken dat inlegkruisje op de kat, en toen ze dus klaar was pakte ze dat inlegkruisje er weer af maar toen kwam er echt een geluid wat je dus hoort bij het waxen :scream: Dus wij keken elkaar verschrikt aan en zagen toen het plakgedeelte van het inlegkruisje vol haar van de kat hangen :sob::joy: Ze voelde er zelf niks van want ze bleef gewoon doorslapen maar ohhh ik plaste bijna in m’n broek van het lachen.

45 likes

Goede manier om van de losse haren af te komen wel. Hahaha maar hoezo zonder nadenken op de kat leggen :joy:

1 like

Heeft iemand de dvd van keizer kuzco te koop? Ik wil hem voor een vriendin kopen maar vind 17 euro zo duur

Hahaha ze lag echt op het hoekje van het bed en dat was het dichtstbij de kast dus denk dat ze dacht ach kan wel even ofzo?? Geen idee hahahaha ze weet het zelf ook gewoon niet

Ergens een wandeling maken? Vind ik altijd wel nuttig. Tenzij je langs de snelweg ofzo gaat lopen.

1 like

Oh ze heeft een megakater dat verklaart

2 likes

Ik ben stiekem een beetje trots op mezelf, want ik heb dit weekend voor het eerst alleen geslapen in ons huisje en ik heb heerlijk geslapen! We wonen mega achteraf en wonen er nog maar 2 weken, dus ik was bang dat ik niet zou kunnen slapen.

13 likes

9
Ik moet telkens lachen als ik hier een wasmachine wil reserveren. Booked by ME !! hahaha dat ziet er toch niet uit? Jammer dat ik het niet ‘booked by… ME !!’ is, dat was nog leuker geweest

5 likes

Wasmachines bij ons hebben hetzelfde en ik word er echt agressief van :")

1 like

Ik ga volgend weekend naar een festival en ik heb weinig geschikte kleren voor dat warme weer, dus wil eigenlijk nog wat bestellen maar kan NIKS vinden. En heb geen tijd meer om de stad in te gaan, stommm.

1 like

Er schijnt een heel goed topic te zijn. Misschien kan @Hyde je daar mee helpen.

7 likes

Bij mij heeft het echt 2/3 weken geduurd :frowning: Maar ze zijn het waard! Succes

1 like

Ik wil graag een nieuwe zonnebril maar echt geeen idee wat ik leuk vind en wat goed staat. Ik denk dat ik gewoon maar naar de opticien ga. Welke raden jullie aan of heb je nog andere tips?

Ik heb net heerlijk mijn online boodschappenmandje volgeklikt bij ah met een maand gratis bezorgen + hamsterweken, ik moest ongeveer 100 euro afrkekenen en had 55 euro korting. Nu de komende weken alleen af en toe fruit, melk en eieren halen yesssss.

15 likes

Dit is echt #goals voor mij. Maar ook zeer onrealistisch. Ik kan niet eens bedenken wat ik vanavond wil eten, laat staan morgen voor ontbijt wil

1 like

Ik heb nu gewoon een x aantal verschillende maaltijden opgeschreven maar niet wat op welke dag, heb ik toch het gevoel dat ik kan kiezen

1 like

DTRH? Zit in dezelfde situatie. Zo heet, zoveel outfitstress

2 likes

Ja!

1 like