Wjekw-archief 1

:disappointed_relieved:

Haha, dat klinkt wel goed maar is dat niet vooral advies voor na een ingreep om ook de zwelling tegen te gaan?

1 like

Oh dat zou iedereen hebben denk ik! Maar wat vet dat je een boek hebt geschreven! Je bent wél een expert. Even alles opfrissen en gaan met die banaan! Succes.

2 likes

Ik kon gister geen great british bake off kijken omdat er voetbal was, en ik ben er nog steeds boos over. Was speciaal naar de sportschool gegaan zodat ik het op de loopband kon kijken. Dan wil ik een beloning ook.

1 like

Ga over een uur spiraal laten zetten… toch best wel spannend :cyclone:

1 like

Je onderschat jezelf vast! Ze zijn toch niet gek daar?

4 likes

Mijn mama is echt te goed voor me. Heb weer twee joggingsbroeken en een leuk vestje erbij dankzij haar. :heart: Ik vind wel grappig want ik had niet gedacht dat ik voor mijn 40ste iets van de Miss Etam zou dragen.

2 likes

Ahw die reactie van je opa @SimpleThings :pensive:
Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Wij gebruikten op mijn oude werk bij een kinderdagverblijf een boekje van Nijntje over rouw: Lieve oma Pluis. Dat maakt het voor kinderen een stuk makkelijker te begrijpen. Er is ook een boekje van Kikker over. Die is iets meer diepgaand. Weet niet precies hoe oud je zoontje is maar dat laatste boekje zou ik vanaf 3 jaar pas aanraden.

Ik had me er ook zo op verheugd. Eerst Great British Bakeoff en dan Ik Vertrek. Is het volgende week wel of is er dan ook voetbal?

Heb mijn laatste dag op werk en voel me bijna jarig met al die berichtjes van collega’s. :clap:

1 like

Ik ben zo chagi vandaag. Aargh. Qua werk loopt het allemaal niet zoals ik wil. Iedereen trekt zijn eigen plan, mega irritant.

Ik ben vandaag en hele volgende week vrij en ik verveel me nu al.
What’s wrong with me!

Geen idee, ik kan maar tot zondag in de tvgids kijken. Op de website van NPO staat er helemaal niks over. Schamen zich ook kapot natuurlijk, dat ze voetbal voor bakken laten gaan.

1 like

Ik heb nu ook onwijs veel zin in friet. Maar helaas, ik ga gewoon AVGtje eten.

1 like

Ik wist dat mijn bankkaart zou verlopen eind dit jaar en dat ik een nieuwe zou krijgen. Maar ik heb vandaag al een nieuwe ontvangen? Zo triest want ik wou er een afbeelding op. Ik dacht ook dat ik een brief of mail op voorhand ging krijgen dat mijn bankkaart zou verlopen en ik een nieuwe zou krijgen, maar blijkbaar wordt er dus automatisch een nieuwe opgestuurd.
Ik heb dus gebeld en gevraagd of ik een nieuwe kon krijgen maar dan met afbeelding op.
Dat kon, en gratis :biggrin:
Dit heb ik als afbeelding gekozen haha:

47 likes

Friet zijn ook aardappels? :smirk:

6 likes

Vanavond Jurassic World kijken in de bios. :tada:

4 likes

Vandaag voor het eerst in meer dan 2 (misschien zelfs wel 3?) jaar weer op de snelweg gereden. Wel nog onder begeleiding maar had niet gedacht dat ik dit nog ooit zou doen!

14 likes

Pfff heb echt geen zin meer en m’n eten is op en ik heb honger.

Weet iemand waar je je scriptie (zo’n 14000 woorden) kan laten nakijken op spelling het liefste door iemand/bedrijf die/wat Engels is. Hoe duur is zoiets?