Wjekw-archief 1

ik ben voor 2 ingrepen langsgegaan idd, hielp niet tegen de zwelling want stond alsnog dik, maar werd ook geadviseerd tegen de pijn (of dat heeft hij me toch wijsgemaakt :stuck_out_tongue: )

Heel veel sterkte, hoop dat jullie veel steun bij elkaar kunnen vinden.

Hoe ging het? Ik ga volgende week :pensive:

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-tmi-topic/437/199?u=palmboom
Zie deze post
Maar wil je niet te bang maken hoor, als het in 1x gelukt was had ik het sowieso totaal niet als vervelend hebben ervaren hoor

Oh shit, wat vervelend! Hopelijk lukt het bij de gynaecoloog wel!

1 like

De fotograaf heeft de foto’s van onze bruiloft doorgestuurd! Yaaaasss

21 likes

Blehhhh ben niet zo tevreden over mezelf en hoeveel ik heb gedaan deze week. Nja nu van het weekend genieten en dan volgende week beter.

Oh zit je bij de bank die hallo zegt (cryptisch :sweat_smile:)? Want daar zijn de bankkaarten verticaal georiƫnteerd toch? Is extra leuk met deze foto!

wat is het toch met katten dat ze altijd op je toetsenbord gaan liggen

1 like

Nee haha bij de bank die met een B begint en vroeger met een D begon.
Ik heb de foto wat ingezoomd zodat ik hem horizontaal kon maken (weet niet of je deze uitleg snapt haha).

Lieverds hier kan ik dus niets mee. Het is wel een semi belangrijk etentje. Ik neig naar alleen hoofdgerecht en om 8 uur gaan als ik dat haal

Van rozijnen ga je echt vieze scheten laten

1 like

Ja snap t! Zo zijn de verhoudingen anders! Betalen wordt ineens weer wat leuker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Eentje van je jurk pleaaaase!

1 like

https://waarborgfonds.vereende.nl
En mocht je nog het kenteken kunnen achterhalen (beelden bewakingscamera bijv) dan kun je aangifte doen met die gegevens, anders moet je aangifte doen van schade door onbekende veroorzaker. Bij waarborgfonds heb je €250 eigen risico, bij ons waren ze toen vrij vlot en coulant, onze hele zijkant was aan gort gereden toen de auto langs de straat geparkeerd stond, daar hebben we toen €4900 voor vergoed gekregen met 1 getuige die zei dat de auto onbeschadigd geparkeerd was, 1 getuige die een knal had gehoord en een afgebroken autospiegel in de kleur die ook in de lak gekrast zat als bewijs.

2 likes

Ik zou met mn nieuwe werk uit eten gaan, was al de hele dag met ze dus daarom semi. Start er pas na de zomer.
Maar ik ben niet meegegaan want voelde me zo gehaast en ik heb wel een erg mooie outfit voor vanavond

1 like

Ik had in januari bedacht wat ik qua ontwikkeling wilde voor dit jaar, en ik bedacht het echt met zo’n houding: fake it till you make it + ik heb mijn plannen met vrienden gedeeld zodat het niet enkel in mijn hoofd zou blijven zitten, ik kreeg vaak zo’n reactie van: ohhh ja ja leuk, zou mooi zijn als dat gaat lukken/als je dat gaat doen!!! En ik: ja maar ik ga het ook echt doen! En nu valt dus steeds echt alles op zijn plaats, met vandaag de laatste bevestiging. Ik werd mij daar net dus van bewust en zat echt: wtf, lekkor bezog.

En nu begin ik stiekem in die visualiseer shit te geloven.

15 likes

Morgen geven we aan een vriend allemaal bierflesjes met een wens/foto etc voor z’n verjaardag, maar het zijn er 50-60. Enig idee waar we het in kunnen doen? Ik dacht miss een vuurkorf/bbq zo’n metalen, maar een vriendin reageerde daar een beetje mehh op, dus nu weet ik het niet zo goed. Mand ben ik niet zo kapot van en een krat customizen is wel leuk, maar ik heb niet zoveel tijd en dan zie je niet de biertjes die iedereen speciaal gemaakt heeft.

We hebben zojuist onze bank en stoelen verkocht, morgen middag komen de nieuwe. Kamperen in eigen huis, lig met een kleedje op de grond

1 like

Word zo moedeloos van de huidige woningmarkt. Net weer een bezichtiging gehad met tig man, om over de vraagprijs en het opbieden maar niet te beginnen.