Verschrikkelijk he! Wij hebben inmiddels een huis, niet in de plaats waar we wilden want dat lukte gewoon echt niet. Wat een DRAMA he. Je moet gewoon ter plekke beslissen of je een huis wil en dan dik boven de vraagprijs zitten en lekker tegen elkaar opbieden. Echt niet okay
Wij willen een nieuwbouw appartement kopen. Ben benieuwd of we uberhaupt mogen kopen en dan eigenlijk bizarre prijzen
Ik heb net eten gehaald via too good to go (super goed concept) en ik had verwacht/gehoopt dat er ook een taartje bij zou zitten want vrienden kregen op andere dagen ook een taartje bij hetzelfde restaurant. Maar er zat dus geen taartje bij en nu ben ik teleurgesteld Mijn teleurstelling slaat nergens op want het hele idee is dat het eten elke dag anders kan zijn omdat het āoverā is en anders weggegooid wordt. Maarja ik had zin in taart.
Gecondoleerd!!
Ach gut vind dat zo zielig voor je opaatje. Gecondoleerd!
Ik hoor trouwens vaak om me heen dat ze zeggen dat oma een sterretje is geworden, dat lijkt wel te werken.
Ah dankjewel! Het is een auto die altijd vast geparkeerd staat in de straat. Maar momenteel staat de auto er niet. Gelukkig valt de schade mee in vergelijking met jouw verhaal. Jeetje wat asociaal als je zoān grote schade veroorzaakt en dan weg/door rijd zonder briefje of iets achter te laten. Maar fijn dat het vergoed is.
Wat verdrietig, gecondoleerd.
Mān zus heeft mān nichtje van destijds 2,5 jaar ook meteen vertelt dat oma dood was. Haar ook wel betrokken bij het proces. Ook meegenomen naar de kist met afscheid nemen. Mocht ze even kijken, even het ādekentje aaienā en voelen hoe zacht oma lag. Daarna meegeholpen om de kist af te sluiten (mocht ze er ook een pinnetje van vastdraaien) en bloemen op gelegd. Was allemaal op aanraden van de vrouw die ons begeleidde met de uitvaart. Heeft goed uitgepakt ook. Daardoor leek het begrip ādoodā en dat oma er echt niet meer was wel te zijn geland. Zelf heeft mān nichtje er daarna van gemaakt dat oma in de kist lag met een grijze sterretjespyjama en dat ze het niet koud had (door de deksel als ādekentjeā). Best cute. Er zijn trouwens ook wat kinderboeken over, onder andere van Kikker. Die vond mān zus wel goed zei ze.
Gecondoleerd en veel sterkte.
Ik ben afgelopen week ook door de roetsjbaan van rouw en emotie gegaan; vorige week overleed mijn oma, woensdagavond was de wake en gister was haar begrafenis. Tussendoor veel geregeld en ook nog 3 dagen gewerkt. Nu ben ik echt zo verschrikkelijk moe. Ik weet niet of ik dat ooit zo sterk gevoeld heb.
Ik heb iets gedaan dat 99% van de mensen nooit zou doen. Na het overlijden van een kat een dag later al naar het asiel gaan om een een geschikt maatje te vinden voor de overgebleven kat. Maar soms heb je ergens zoān goed geval bij en het bleek na 5 minuten brommen al goed uit te pakken: Meet Merlijn (de kat die niet op de stoel zit). Het was na 3 uur al alsof die hier al jaren woont.
Hij heette eigenlijk Rutger maar Merlijn is gewoon een geschiktere naam voor een 2 jarige kater.
Aah wat fijn zeg! Heeel lief
Wat een lieverd Hopelijk verzacht ie het gemis van de andere kat een beetje.
Wij hadden ons ingeschreven bij een nieuwbouwproject. 1500 inschrijvingen PER woning. echt hoe dan.
Haha die op de stoel zie je denken āik weet niet wat ik hiervan moet vindenā¦ā Hoe zit dat eigenlijk bij katten met koppelen? heb je kans dat ze echt gaan vechten?
Wauw dit is echt te idioot. Ik ben benieuwd hoe het bij dit project zal gaan. In welke stad wilden jullie iets kopen?
Het is vaak best normaal als ze āuitvechtenā wie het de alpha is (door hard te blazen / grommen / tikkie uitdelen etc als het echt uit de hand loopt de katten uit elkaar halen). Maar dobby is vrij makkelijk te koppelen hij heeft een rustig karakter, ākat uit de boom kijken typeā, is niet dominant en het ging al eerder goed. Daarnaast is Merlijn, nog jong = makkelijker) heel sociaal en niet te wild. Ik wist gewoon dat de karakters goed bij elkaar zouden passen. Hier was het alleen een beetje blazen en daarna snuffelen
Amsterdam zuidoost, mijn vriend en ik zijn beiden hier opgegroeit. Helaas nu ook erg in trek. We hebben nu een prima huurwoning, alleen heel veel problemen met buren en geluidsoverlast. Daarnaast stijgt de huur ook jaarlijks gigantisch.
ohā¦myā¦lord!
Zo lamg het voor jou goed voelt, zo belangrijk!
Weet niet of je al wat geregeld hebt, maar ik wil het ook wel voor een vriendelijk prijsje doen! Vind ik leuk zelfs.