Ik heb vanmiddag echt absurd dure bonbons gekocht, maar ze zijn zo lekker en eigenlijk wil ik het hele doosje in 1 keer opeten, haha.
Is het transferium geen optie? Als die niet kan (want te laat oid) is zet ik hem meestal in de parkeergarage sint josephstraat, maar in het weekend zijn de parkeergarages overdag snel vol.
Kun je het niet vragen? Of is dat ook not done?
2 euro per bonbon ofzo, haha. Nou ja, misschien niet absurd duur, maar als ik al bonbons koop, zijn het van die dozen zeebanket, dus voor mij absurd duur
Haha Heel af en toe mag het, al ben ik blij dat ik niet zo vaak in Rotterdam ben
Heel veel sterkte!
Ahhh cute! <3 toen mijn kat moest worden ingeslapen na lang ziekzijn maar toch ineens heel slecht in een avond, drie dagen janken en niet slapen, zijn we ook de derde dag naar het asiel gegaan. Het huis was zo leeg en alle lege plekjes deden alleen maar pijn. Huil nog steeds soms maar ben heel blij dat we zo snel een ander katje hebben opgehaald.
Ja, die inderdaad. Wist niet eens dat Action ze had, joh. Volgende keer eens kijken.
Bij Laidl ook heul goedkoop en lekker
Ja Floki is onvervangbaar maar ik ben wel blij dat ik Merlijn nu een fijn huisje heb kunnen geven. En als zoān diertje na een paar uur al bij je op bed in slaap valt heb je toch wel iets goed gedaan .
Pff ik moet binnenkort met de directie van het bedrijf waar ik werk naar een stad in Duitsland, op zich niet heel ver rijden. Maar nu willen ze met het vliegtuig en ik haat vliegen. Voor vakanties zet ik me er overheen, maar dan kan ik me ook vastklampen aan mān vriend en 10000x aan hem vragen of hij zeker weet dat we niet neerstorten. Denk dat mijn bazen daar niet echt voor openstaan haha! Echt balen.
Wow mijn huid is echt mooi vandaag. Maar het kan zo per dag verschillen. Soms word ik wakker met puitjes, vlekjes of schilfers en de volgende dag kan het ook weer een stuk rustiger zijn. Hoop dat het nu even zo blijft
Oke dilemma. Ga ik vanavond uit met de jongens waar ik een hostelkamer mee deel?
Wel leuk, ik ben de laatste tijd uitgaan aan het herontdekken en ik vind dat ik wat vaker sociaal moet doen.
Maaaaar ik kan nu ook gewoon genieten van een kamer zonder mensen en de rest van de avond netflixen. Sowieso ben ik eigenlijk een beetje klaar met mannen voor vandaag. Ik ontmoet echt alleen maar totaal debiele exemplaren. Dus misschien is dat een teken?
Ik werd er zó gelukkig van toen ik het keek vanochtend. Love McCartney en Liverpool.
Dit zijn vaak de leuktste avonden! Ik zou gaan.
Ik zou mee uit gaan!
Moedervlek pain ratio tot nu toe: 0/0
Gewonnen bij lasergame: 1/1
Ik was vandaag bij de kapper om een lange bob te nemen, en het is een āzonder afspraakā kapper, en nogal cheap. Nou ze kunnen knippen als de beste, maar wat een kutvolk is dat zeg. Zo enorm zeuren dat mijn haar snel klit, en dat het niet normaal is blabla. Ik voelde me gewoon schuldig om mijn haar? Ik heb altijd heen fijn haar gehad, waardoor het snel in de klit raakt, vooral als het nat is. Daardoor droog ik het altijd eerst, want dan āvallenā de klitten het er als het ware uit. Dit vertelde ik ook, maar ze begon steeds meer chaggo te kijken naarmate ze zelf verkeerd aan het borstelen was. Wat een drama. Het valt overigens reuze mee hoor, dat geklit. Ze deed het alleen verschrikkelijk verkeerd.
@SimpleThings heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig voor jullie, en wat je opa zegt breekt echt mijn hart, wat ontzettend zielig voor hem