Ik heb vandaag voor 20 euro aan kaarten verzonden naar jarige vriendinnen, jarige kinderen van vriendinnen, een bevallen vriendin. Zou ik eigenlijk vaker moeten doen.
Ik heb vanavond in een Mini Cooper cabrio rond gekard! Niet van mij helaasā¦
Oehhh goals! Nog even doorsparen
Mijn moeder is volgende week jarig en ik wil een dagje met haar op stap. Weet iemand iets leuks om te doen in de Gelderland/Noord-Brabant regio? Mag iets zijn met musea, eten of iets anders speciaals.
Moet wel makkelijk te bereiken zijn met het ov.
Ik heb vandaag gehoord dat ik ben afgewezen voor mijn droommaster en wel ben aangenomen voor mijn plan b master, maar nu voel ik me echt kut. Ik zit nu weer aan alles te twijfelen en vraag me af of ik die andere master wel leuk ga vinden. Maarja wat moet ik anders nog een tussenjaar is ook geen optie. Pff ik baal echt super erg.
Dit klinkt als mijn huisbaas. Die wilde zelfs niet eens op dezelfde dag komen toen de stroom uitgevallen was
Ah dat is naar
Waarom is een tussenjaar geen optie?
Ik heb nu al een tussenjaar en ik word er ook niet jonger op en ik ben ook bang dat ik na twee tussenjaren er niet meer lekker in ga komen. Maar goed ik moet nog even alles goed op een rijtje zetten voor mezelf, ik ben nu vooral teleurgesteld
@anon44204370 @grace Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er nog even goed over nadenken de komende tijd
Ah dat maakt de situatie nog kutter. Hopelijk wordt het snel gefixt! Sterkteš
Ik zag laatst in de primark (sorry jongens donāt judge me ik moest een goedkoop klein tasje hebben) een zwart rugzakje met bijtjes erop en nu wil ik die best wel heel graag. Maar de dichtsbijzijnde primark is 1u reizen met de trein⦠Overweeg om gewoon yolo te gaan voor een rugzakje :ā)
wow zapte net langs het programma lelijke eendjes, wat een ongelofelijke bullshit
word er echt boos van āja een opvallende neus is natuurlijk niet mooi hĆØā
vind je t heel gek dat meisjes onzeker worden, zulke programmaās houden zo de ānorm in standā
echt wƔt een onzin
Voor hoeveel ?
Demi Lovato was zo prachtig - zowel vocaal als qua looks. Mijn innerlijke 16 jarige was echt weer helemaal terug. Heb al aan mān vriend gevraagd of ik een tweede verliefdheid aan mag vragen.
@Oprah ik denk dat het klopt ja wil geen iPhone snob zijn hahaha maar ook de kaarten vond ik echt veel chiler dan maps
Ik dm je wel even via insta
Welke heb jij nu dan? De 8 of x?
Op kaarten kun je niet kiezen voor fiets toch? Dat mis ik super erg aan kaarten
Weet ik niet
Want ik fiets nooit haat fietsen
Is wel goedkoop though
Maar als ik fiets dan is het 1 minuut en dan weet ik de weg wel
Lazy bish
Ik heb nu google maps alsnog gedownload voor de fietsfunctie
Ik voel me zo naar, zo verdrietig en dan besef ik me dat ik echt naar niemand toe kan, zeker niet nu, voor een beetje steun en troost. Altijd ook 's nachts, kan de slaap veel beter gebruiken.
Oh oh volgens mij begin ik verkouden te worden.