Jezus ik heb zoveel gegeten, heb echt spijt
Jongens SOS ben aangeschoten.
Rode wijn op witte trui en nu???
Beetje witte wijn erover helpt toch?
Dit had ik ook bij zo’n kapsalon. Ze gaf echt kritiek op mijn haar waarvan ik dacht okay en wat wil je dat ik nu doe hahah. Het droogt zo langzaam, veel klitten, aan een kant minder haar bla bla… Ik dacht echt hou nu maar je mond en knip gewoon
Ik heb ook zulk haar, ik ga nog steeds naar de kapper waar ik heen ging toen ik 6 was, elke kapper die ik tussendoor geprobeerd heb kan niet met mijn haar omgaan, drama
@syntagma Ja alsof je daar wat aan kan doen? Slaat echt nergens op haha. Vraag me dan echt af waarom ze voor dat beroep hebben gekozen als het ze zo stoort!
Ach ja vreselijk is dat he! Denk je ff naar een ander te gaan loop je weer met scheef kapsel rond
@anon98052296 en @quantum oké thanks gedaan en nu in de wasmachine gedaan. Hopelijk gaat het eruit. Nu ga ik chips eten.
In je accountvoorkeuren krijg je wanneer dat van toepassing is de mogelijkheid om een ‘titel’ bij je naam te laten vermelden. Inmiddels zijn er een stuk of vijftien leden die zoveel hebben gepost/gelezen/geliked dat ze automatisch naar het volgende ‘trust level’ zijn gepromoveerd.
Zodra dat gebeurt, kun jij dit dus ook!
Hoeveel moet je dan wel niet posten?
Ik heb dubbel zoveel posts als quantum en prof maar ze zijn een dag langer actief dus ik denk dat het daar om gaat!
Dan moet ik toch wat vaker zinloos gaan posten ipv meelezen
Het is een combinatie om precies te zijn, niet alleen aantal posts. Maar ook hoe veel verschillende topics je hebt gelezen, of je topics hebt gemaakt, hoeveel likes je hebt uitgedeeld, dat soort parameters. Dus hoe actief je als forummer bent over het geheel genomen. Om het wat eerlijker te maken is daar zo een beetje verder over nagedacht.
Zolang ik mezelf maar een regular vind
haha ik zie jou wel als stamgast hoor
Gelukkig! Blijf ik mooi foto’s van mijn haakspul posten, die stonede kat van de buren en mijn pluizebol
Is er een ‘review de film’ topic?
Als je doodsangsten wilt uitstaan moet je naar Unsane kijken. Dacht de hele tijd wat een slechte b-film en daarna was ik gewoon heel erg bang, verschrikkelijk. Kan nu dus niet slapen
Als ik niet kan slapen en mijn hoofd vol zit met stomme gedachtes, ging ik op het egf altijd oude grappige topics teruglezen om rustig te worden. Baal nu wel even dat dat nu niet meer kan
Jippie eindelijk klaar met nachtdienst. Lekker slapen en hopen dat ik niet weer om 8 uur wakker word
Bedankt voor de waarschuwing! Ik twijfelde om te kijken, concept intrigeerde me wel, maar ik hou helemaal niet van heel eng!
Hoop dat je uiteindelijk toch kon slapen?