Wjekw-archief 1

:heart:

1 like

Notendroom thee van de Teabar. Beste. Thee.

3 likes

Ik moet me zo gaan douchen en dan begint mijn 1e nacht van de 4. :sweat:

Misschien kan je een kleine maken? Dan hoef je het niet mee te slepen

1 like

Gewoon in een klein bakkie pleuren rn meenemen. Zelfs koud is het lekker haha.

1 like

Kan prima! Alle ingrediënten zijn al gaar, dus je kunt er niet ziek van worden. Wel even goed verpakken zodat hij niet al te zacht wordt. Hij wordt het lekkerste als je hem voor het eten weer even in de oven doet, maar zo koud zou je hem ook gewoon kunnen eten.

1 like

jasmijn, china white monkey (groene), lung ching (groene), kamille, witte thee met bergamot

1 like

M’n MEGA Victoria’s Secret bestelling is er. Sommige undies van de PINK lijn zijn wel echt 2/3 cm breder dan die van de gewone VS lijn?! But soooooo prettyyyyyy

9 likes

Waar is ie van? Ik ben verliefd, zo mooi! :heart_eyes:

Nee :frown: (misschien valt ie klein???)

succes!

1 like

Haha nee, laat maar. Ik moet stoppen met shoppen :redface: En ik heb al een soortgelijke jurk, alleen iets andere lengte.

Dunner worden = jurk te groot

Shit. Nu twijfel ik.

Ik ben echt non-stop aan t hoesten, I dont like en vind t kut. Maar wel lekker door roken he, vieze hypocriet ben ik toch.

Nee, het moeten grappige antwoorden zijn en juist niet te serieus en persoonlijk.

Hoopte dat iemand niks te doen had en het leuk vond om iets grappigs te bedenken.

Gvd wat een nieuws vandaag allemaal :frowning:

1 like

Oh jee ik ga m’n vraag weghalen denk ik haha.
Moet quasi grappige, niet te serieuze antwoorden geven op allerlei vragen en daar gaan ze met het teamuitje ‘iets’ mee doen. Dan moet je raden van wie een antwoord komt of je wordt ingedeeld in groepjes of zo. M’n collega’s zeiden allemaal dat je het dus niet te serieus moet invullen. Niet te herkenbaar ook. Nou goed, ik kan het blijkbaar niet goed uitleggen en heb het inmiddels al ingevuld. Sorry voor alle onduidelijkheid iedereen!

Je hebt gelijk. Ik heb binnenkort een bruiloft!

Volgens mij was er een vraag over welke bepaalde leeftijd je voor altijd wilt zijn toch? Dan bijvoorbeeld als antwoord; 78, zodat ik iedere dag met Rina en Trudi naar de bingo kan gaan. Of bedoel je zoiets niet? (Overigens ben ik er totaal niet creatief mee, daarom antwoorde ik niet)

1 like