Wjekw-archief 1

JIJ SNAPT HEM!!
Dank!

Maar nu heb ik m al ingevuld… volgende x PM ik jou meteen met dit soort dingen haha.

1 like

Ik wil een soort van ontslagen worden zodat ik niet meer hoef te werken
Dat is wel raar he

4 likes

Vandaag was een kutdag, maar ik bedacht me net dat ik maar alvast moest kijken naar een nieuwe agenda (ben docent). Ik gebruik altijd een specifieke van Moleskine en nu hadden ze precies van die een limited editie in Harry Potter-thema <3 <3

Ik wilde eigenlijk terug naar een xl-versie ipv large maarjaaa dan maar een jaartje nog een kleinere. Nu is de dag in ieder geval iets beter geworden. :grin:

3 likes

Nog tot 12 juli en als het uitkomt blijf ik nog twee dagen daarna tot midden augustus! Dat red ik wel. Nee mijn urenstrook was perongeluk op de stapel van vaste krachten terecht gekomen en die krijgen de 28e (zoals elke vaste kracht). Ze gaan het morgen overmaken!

1 like

Ik kreeg vandaag een appje van mn baas met de vraag of ik de glazen frisdrank- en ijskoelingen schoonmaak in het weekend. Mn antwoord was ja want dat moet dagelijks. Krijg ik het antwoord dat elke maandag de strepen eraf gepoetst moeten worden dus of ik t ff nog kan nabehandelen met allemaal aparte doekjes (we hebben gewoon een ‘glas’ spuitbus en microvezel doekjes). Ik weet niet hoor, maar ik kan toch in het weekend ook niet twee dagen tegen gestreepte glazen koelingen aankijken zonder het door te hebben. Ik heb nog nooit strepen gezien. Wat een mierengeneuk.

1 like

Ik mis iPhone :neutral_face:
Deze telefoon (Huawei) werkt echt super hoor en kan hele mooie foto’s maken en heeft een groot scherm en veel geheugen en super voordelig
Maar met iPhone kon ik leuke, niet wazige selfies maken in het donker, en leuke video’s via snapchat en instagram met fatsoenlijk geluid
Ik dacht eerst, nouja, het is niet dat mijn leven om snapchat of instagram draait dus boeiend
Maar juist de foto’s en video’s die ik in de avonden op feestjes maak kijk ik het vaakste terug, dat vind ik heerlijke herinneringen :disappointed_relieved:
En nu twijfel ik of ik echt weer een andere telefoon ga kopen om deZe reden van fucking €900.

Ik ga 12 juli!!! Yes dan komen er vlogs uit Bulgarijeee

7 likes

I love je polls @Hyde zit volgens mij qua studie in dezelfde situatie /fase als jij dus pas de uitkomsten gewoon lekker toe op mezelf. Aka “opzouten schrijven teef” :sob::sob::sob::sob: God wat is afstuderen KUT

1 like

Ik heb vandaag voor 20 euro aan kaarten verzonden naar jarige vriendinnen, jarige kinderen van vriendinnen, een bevallen vriendin. Zou ik eigenlijk vaker moeten doen.

9 likes

Ik heb vanavond in een Mini Cooper cabrio rond gekard!:heart_eyes: Niet van mij helaas…

3 likes

Oehhh goals! Nog even doorsparen

1 like

Mijn moeder is volgende week jarig en ik wil een dagje met haar op stap. Weet iemand iets leuks om te doen in de Gelderland/Noord-Brabant regio? Mag iets zijn met musea, eten of iets anders speciaals.
Moet wel makkelijk te bereiken zijn met het ov.

Ik heb vandaag gehoord dat ik ben afgewezen voor mijn droommaster en wel ben aangenomen voor mijn plan b master, maar nu voel ik me echt kut. Ik zit nu weer aan alles te twijfelen en vraag me af of ik die andere master wel leuk ga vinden. Maarja wat moet ik anders :roll_eyes: nog een tussenjaar is ook geen optie. Pff ik baal echt super erg.

Dit klinkt als mijn huisbaas. Die wilde zelfs niet eens op dezelfde dag komen toen de stroom uitgevallen was

Ah dat is naar :slightly_frowning_face:
Waarom is een tussenjaar geen optie?

Ik heb nu al een tussenjaar en ik word er ook niet jonger op :slightly_frowning_face: en ik ben ook bang dat ik na twee tussenjaren er niet meer lekker in ga komen. Maar goed ik moet nog even alles goed op een rijtje zetten voor mezelf, ik ben nu vooral teleurgesteld :disappointed:

@anon44204370 @grace Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er nog even goed over nadenken de komende tijd

1 like

Ah dat maakt de situatie nog kutter. Hopelijk wordt het snel gefixt! Sterkte😕

Ik wou dat ik mijn appelfiguur gewoon even kon laten veranderen zo van piefpafpoef

1 like

Ik zag laatst in de primark (sorry jongens don’t judge me ik moest een goedkoop klein tasje hebben) een zwart rugzakje met bijtjes erop en nu wil ik die best wel heel graag. Maar de dichtsbijzijnde primark is 1u reizen met de trein… Overweeg om gewoon yolo te gaan voor een rugzakje :’)

3 likes