wow zapte net langs het programma lelijke eendjes, wat een ongelofelijke bullshit
word er echt boos van “ja een opvallende neus is natuurlijk niet mooi hè”
vind je t heel gek dat meisjes onzeker worden, zulke programma’s houden zo de “norm in stand”
echt wát een onzin
Voor hoeveel ?
Demi Lovato was zo prachtig - zowel vocaal als qua looks. Mijn innerlijke 16 jarige was echt weer helemaal terug. Heb al aan m’n vriend gevraagd of ik een tweede verliefdheid aan mag vragen.
@Oprah ik denk dat het klopt ja wil geen iPhone snob zijn hahaha maar ook de kaarten vond ik echt veel chiler dan maps
Ik dm je wel even via insta
Welke heb jij nu dan? De 8 of x?
Op kaarten kun je niet kiezen voor fiets toch? Dat mis ik super erg aan kaarten
Weet ik niet
Want ik fiets nooit haat fietsen
Is wel goedkoop though
Maar als ik fiets dan is het 1 minuut en dan weet ik de weg wel
Lazy bish
Ik heb nu google maps alsnog gedownload voor de fietsfunctie
Ik voel me zo naar, zo verdrietig en dan besef ik me dat ik echt naar niemand toe kan, zeker niet nu, voor een beetje steun en troost. Altijd ook 's nachts, kan de slaap veel beter gebruiken.
Oh oh volgens mij begin ik verkouden te worden.
Al een uur klaarwakker. Wat nu? Eruit gaan? Netflix?
Ohnee beterschap!
Veel mensen in mn omgeving hebben dit nu ineens
Ik heb een muggenbult op m’n wang en het irriteert me echt
Ik ben zo geirriteerd. Iemand zat zo te zeuren dat ik overal naar toe loop . Helemaal zo van waarom fiets je niet bla bla dan beweeg je meer (ik sport 5 dagen in de week maar goed) Dus ik zo ja ik moet mn fiets naar de fietsen maker brengen want achterband is lek. Zegt ze jaa ik heb nog fietsen staan dan neem je die. Dus ik maar ja gezegd o van het gezeik af te zijn. En toen dacht ik oh aar dan kan ik wel naar de markt fietsen en naar een andere plek enzo. Had ik helemaal plannen gemaakt. Maar ik wist dat het ophalen van die fiets een probleem zou zijn. Dus ik vanalles geregeld… krijg ik vanochtend een bericht dat de remmen en alles kapot zijn van die fiets. Dus als ik die fiets wil moet ik hem nog even laten maken…
De enige reden waarom ik die fiets dan wou is omdat ik de mijne dan niet nu hoefde te laten maken.
Huh waar bemoeit ze zich mee? Alsof lopen minder goed is? Dan ben je toch ook aan het bewegen…
Gefeliciteerd!
Jaa daarom. Ik woon dichtbij de winkels in mn dorp en dicht bij het ov. Maar zij wilt volgens mij dr schuur opgeruimd hebben ofzo. Er zijn nu wel wat plekken waarvan ik dacht ohja kan daar wel heen fietsen als een doel voor een soort extra workout. Mja fiets zonder remmen heb ik niet veel aan.
Gefeliciteerd!
Ga lekker warm douchen bij je ouders zou ik zeggen
Misschien dat je er na rustig nadenken weer anders over denkt, nu baal je misschien ook nog heel erg dat je die ene master niet kan doen. Je kan altijd ook nog die plan b gaan doen en ondertussen iets doen dat je kansen vergroot op binnenkomen bij master A? Als je dan niet wordt toegelaten heb je master b achter de hand.
Ik moet al weg zijn maar zit nog te poepen in pyjama
Hard fietsen zo
Wtf haha. Ik was op de trein aan het wachten en toen liep er ineens een man op het perron tegenover mij. En hij keek steeds naar ons perron en schreeuwde naar mensen: je bent een heks, je bent een heks, je bent een heks. En dan maakte hij sissende geluiden. Ik keek per ongeluk op dus deed hij het ook naar mij haha.