Wjekw-archief 1

Ah ik snap 'm haha. Vind dat ook altijd wel lastig om zulke vragen te bedenken zodra het ineens moet haha. Misschien staan in deze lijst nog wat leuke vragen? https://hetnlpcollege.nl/diepe-originele-date-vragen-leren-kennen/ (ookal is het geen date, er staan best wat geinige vragen tussen)

Edit: oh wacht, je vraagt om antwoorden en niet om vragen haha

Juisttttt. Ik moet leuke antwoorden verzinnen op oa die vragen. Maar ik verzin wel wat. Komt goeddddd.

1 like

Het is het geld van mei wat ik hoor te krijgen (ben 3 mei begonnen)

Succes en ben benieuwd hoe het is gegaan aangezien ik dit ook binnekort ga doen

Maar dit zijn persoonlijke vragen? Bij een pupquiz gaat het toch juist om een beetje van die BN’ers, foute muziek etc. achtige vragen.

Ik heb een muggenbult op mijn wang (gvd de eerste van het jaar en dan daar) en nu heb ik ook een allergische reactie op iets in mijn gezicht. Red me. Alles brand en jeukt tegelijkertijd en ik moet nog bietjes en sojamelk kopen :’(

Edit:
Extra zeiken: ik word ook misselijk van alles dat ik eet, red me

Ik zat sterk tussen ‘hyde, donder gewoon op en val ons niet lastig’ en ‘goed gedaan + 10 minuten forum pause’ te twijfelen ;).

1 like

De prullenbak stinkt zo erg, maar mijn vriend moet hem legen (ongeveer zijn enige taak in huis). Dus nu zit ik in de stank :grin::+1:

5 likes

HYDE, FF OPDONDEREN EN WERKEN NOU.
chop chop, je bent er bijna!

2 likes

We kunnen je ook een tijdje op non actief zetten. Zo geregeld hoor! :sunglasses:

9 likes

OMG ik heb net Fred van Leer gezien!! Serieus de enige keer dat ik ooit in Rotterdam kom en dan zie ik hem :joy: Roekoe roekoe

19 likes

Mother. Hippe tent in meatpacking district

Op het egf was je al minstens 20 minuten bezig geweest met een topic met poll aanmaken en een foto er bij zetten haha.

6 likes

Daar hebben we gisteren gegeten! Vond de pizza’s echt heel lekker.

hahaha ik herken dit gedrag van mezelf de afgelopen week. lekker in isolement gaan omdat je moet afstuderen en dan hier ineens op ALLES reageren.

1 like

Bejaarden in het ziekenhuis deel 2:
Betalen: bejaarde schoot voor :rage: Dus ik zei:euh ik was 
 (Eerst wilde ik zeggen), maar toen kwam het apparaat naast me vrij, dus laat maar.

En en en! Ik heb vandaag dus de laatste afspraak bij de psycholoog gehad! :slight_smile:

17 likes

Kijken er nog meer mensen België - Panama? :soccer::belgium:

2 likes

Haha ik heb beide gedaan, heb een aflevering gekeken en even geslapen! Nu ben ik weer wakker en ga ik nog een aflevering er achteraan plakken voor tijdens het eten :grin:

1 like

Jazeker!

1 like

Ik hoop echt dat ze wat beter gaan spelen, lijkt een beetje op het Nederlands elftal zo :’) Reacties op Twitter zijn wel heel vermakelijk