Oh dan ga ik twitter eens openen haha. Vind de wedstrijd erg tegenvallen tot nu toe! Ze verliezen zoveel passes!
Pffft, bejaarden denken ook dat ze alles kunnen maken (grapje ik weet dat ze er op zich weinig aan kunnen doen doordat hun hersenen die empathiecellen laten afsterven (zoiets herinner ik me uit mān studie?)).
Maar fijn dat je laatste afspraak is geweest!!
@Hyde Hahaha ik geniet van je polls en reacties
Haha ja echt he. Maak me er ook niet druk over, als zij zo willen doen prima joh, geniet van die 2 seconde extra tijd in je leven
als je menstruatie regelmatig is dan is het toch super logisch dat het elke rond volle maan gebeurt (maan cyclus is 28 dagen) en je kut voelen tijdens menstruatie is niet heel gek denk ik toch? (=PMS)
Ik ga dalijk friet eten en heb er al de hele dag zin in. Omg ga er echt van genieten. Hoe vetter hoe better
Ik had vandaag functioneringsgesprek en ik dacht wel dat het prima zou gaan maar het was heel positief. Dus super fijn!
Hahaha past bij je gebruikersnaam, smakelijk!
Ik wil morgen even een fiets ophalen maar ik weet dat dat weer een heel gedoe gaat worden. En dat ik die fiets pas woensdag (2019) heb.
Ja
Ik ben echt een bodemloze put vandaag.
Blijf maar eten en eten en eten en nog steeds heb ik trek.
Ik ga nu aan mijn 5e pannenkoek beginnen.
Ja maar ze bellen niet altijd aan.
Hahaha maar echt. Dan ben ik thuis zit ik nog net niet met mn neus in de brievenbus , en toch flikken ze het om te doen alsof ik niet thuis was.
@Alocasia @Kokosnoot Dankjewel! Ik ben taart gaan eten met mijn vriend en zus, was super gezellig. En gisteren hebben mijn vriend en ik een dagje uit in eigen stad gedaan, was ook heel leuk.
Ja
Oh krijg gewoon 4 uur later een keer een reactie terug. :ā) En we gaan binnenkort een keertje BBQ-n zegt hij. Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat hij niet de behoefte heeft om mij nog vaak te zien, schijnbaar is 2x per jaar ofzo wel voldoende.
Oke er is een soort van afspraak gemaakt voor de fiets⦠duim voor me.
Ik wil woensdag gewoon een markt vloggie maken.
We zitten bij Demi Lovato <3
JA
Ik heb het vandaag heel druk gehad en ik ben oprecht verbaasd hoe snel er informatie is over de dader van het Pinkpop-ongeval.
Naam, achternaam Ʃn foto. Heftig hoor
Jaa ik ook. Have fun!