Is volgens mij ook zo ja.
Ik snap het argument van die ander ook niet? Sinds wanneer is wandelen geen bewegen meer?
Jaa ze roept vaak maar wat om dr gelijk te krijgen. Maar inplaats van dar ze zegt ik wil mn schuur leeg hebben wil jij deze fiets , komt ze met een heel verhaal dat ik moet fietsen.
Misschien bedoelt zij stukken die pretty nu met het ov gaat ofzo? Maar ja beetje lame wat weet zij daarvan
Omg ik zit net op de fiets te chillen met mn koptelefoon, roept er zoān wielrenner KEI hard āhoi!ā
Ik ken die vent niet eens, beheers je, ik schrik en kan vallen
Nja dat ook niet. Die plaatsen waar ik met het ov heen gaat zijn best ver fietsen. Er zijn maar een paar plaatsen waar het handiger is om naar te fietsen. Maar ik heb daar vrij weinig te zoeken. Op een markt en een strandje na dan. ( strandje in mn 1tje vind ik niet zo heel chill maar goed)
Dan is het weird. Maar fietsen is wel heel lekker. Jammer dat die fiets zo kapot was!
Ah klinkt rot. Als je er iets over kwijt wil, berichtje mag altijd.
Ik word gebeld tussen half 9 en half 1. Zoān schijthekel aan dit soort bullshit. Nu zit ik de hele ochtend op t werk te wachten en moet ik dan straks zsm een plekje vinden waar ik rustig kan bellen⦠terwijl ik vandaag ook door allerlei mensen gebeld kan worden op het werk. Straks bellen ze net als ik op mn werktelefoon in gesprek ben ofzo. Ik word hier zo zenuwachtig van en weinig productief
Ik zou laatst ook tussen die tijd gebeld worden dus ik zat de hele ochtend te wachten, mijn telefoon brandde echt in mijn zak. Bellen ze de volgende dag om 15:00 met de mededeling dat ze dicht gaan voor het weekend. Zo asociaal! Ik hoop dat ze je snel bellen.
Ik heb een pukkel op mijn onderlip. Echt irritant.
Ja, wat wil je weten?
Gefeliciteerd! Fijne dag!
Mān kid vergeleek me zojuist met Monica Geuze.
Hij zag haar laatste thumbnail en riep ākijk mama, hij heb dikke buik net als jij!ā
Please zeg me dat jij ook zwanger bent ( net als"hij" hahahah)
Wil je naar een studentenvereniging gaan of naar een ānormaleā? Er zijn altijd beginners die het moeten leren. Bij studentenverenigingen is er meestal 2x per jaar de mogelijkheid om in te stromen en dan leer je het gewoon met jouw ploegje samen. Meestal starten eerstejaars de NOOC in een c4+, dat is dus met een ploeg. Je kan evt ook gaan wedstrijd roeien, dan gaan de eerste jaars meestal in een 4+ of 8+, of een 4x+ of 2x als je licht bent. Bij burgerverenigingen ligt het eraan wat hun beleid is. Vaak begin je in een ploegje, maar kan je uiteindelijk ook alleen roeien. Een vriendin van mij is pas begonnen een leert het nu in een skiff, dat is eigenlijk niet āvolgens de regelsā daar maar we hebben een beetje gezeurd en het mocht Het ligt een beetje aan de vereniging hoe het daar geregeld is. Ook qua disputen ligt het erg aan de vereniging. Als je naar een knorrenclub gaat dan is dat niet zo erg zo, al heb je soms ook disputen uiteraard. Als je naar een corporale vereniging gaat heb je dat wel wat meer ook al in de algehele sfeer. Ligt aan je voorkeur dus.
En als je ongesteld bent kun je gewoon roeien. Je hoeft niet perse een tampon te dragen (je gaat in principe niet zwemmen namelijk, je blijft in de boot ). Ik zou vooral eens gaan kijken bij de vereniging(en) die je op het oog hebt. Als je al weet waar je heen wil kan ik je misschien ook wat over ze vertellen, al weet ik vooral de wedstrijd gerelateerde dingen en ken ik uiteraard niet elke vereniging.
Ik ben gisteravond op het personeelsuitje met collegaās zo dronken geworden dat ik nu nog niet recht kan lopen. Ach ja. Thatās life
Woow dat is helemaal aso dan zeg!
Gelukkig waren ze hier snel, werd rond half 10 al gebeld. Eerste moment dat ik terecht kan; 8 november hahahahaha. Lang leve de wachttijden van de ggzā¦