Wjekw-archief 1

In mijn ervaring is dat een leuke vereniging! Ken ze alleen vaagjes van wedstrijden en wat andere losse dingen, maar daar waren ze vriendelijk en niet zo uit de hoogte als sommige andere verenigingen. Heb zelf ook overwogen daar heen te gaan, maar ben uiteindelijk toch in een andere stad terecht gekomen. Zou gewoon eens gaan kijken of de sfeer bij je past :slight_smile:

1 like

Kan je wel werken?

Heeft iemand die zwarte truffel pizza van New York Pizza al eens op? Was hij lekker of kan ik beter een andere nemen?

Gefeliciteerd @Indolence!

1 like

Ik kijk Queer Eye aflevering 2 (S2) en ben aan het huilen.

2 likes

Bellen!

Ik heb zelf ook een half jaar met klachten gelopen die heel erg serieus bleken te zijn. Beter dat je 1 keer te vaak gaat dan 1 keer te weinig, dan wel te laat.

2 likes

Of ga gewoon rondrijden en laat iedereen gratis de bus gebruiken.

4 likes

Oh dat heb ik gemist! :see_no_evil:

Ben vrij vandaag gelukkig :slightly_smiling_face:

Happy birthday @Indolence

En waarom ligt Fortnite er net nu uit? Heb tot 11:50 de tijd om te spelen. Mehh. #biecht

2 likes

Gewoon bellen! Vragen kan altijd, misschien is het niets maar dan ben jij in ieder geval gerust gesteld.

1 like

Ik moet straks in gesprek met een collega (die ik begeleid voor zijn opleiding) en hem vertellen dat hij op deze manier zijn opleiding niet gaat halen… Ik wil nieeet :persevere::persevere: Hoop dat ik een beetje uit mijn woorden kom straks! Het erge is ook dat hij het denk ik niet aan ziet komen, omdat hij nogal een bord voor z’n kop heeft soms… Maar goed, hij moet blij zijn dat ik het nu zeg. Nu kan hij er nog wat aan doen.

Gelukkig, sterkte!!

Omg een klasgenoot komt er net achter dat het tentamen van vandaag geen open boek tentamen is , wat een nachtmerrie

2 likes

Met fietsen verbruik je per uur weliswaar meer calorieƫn dan met wandelen, maar het wordt een ander verhaal als je het per afstand bekijkt. Het kost namelijk meer tijd om ergens naartoe te lopen dan wanneer je dezelfde afstand met de fiets aflegt. Doordat je er iets langer voor nodig hebt, verbrand je dus ook meer!

1 like

Damn laatste half jaar ofzo ben ik de week voor en de dagen van ongesteldheid zo onwijs energieloos. Ik hang echt als een zombie op de bank, in bed als het even kan. M’n benen voelen zwaar, heb hartkloppingen en tril erg. Als ik moet werken kan ik amper rechtop in m’n stoel zitten. Ik zit te twijfelen om (na een jaar) weer aan de pil te gaan maar ik stopte ermee wegens migraineaanvallen en wil ook binnenkort graag proberen zwanger te worden. Bluhhh wat een gedoe.

Ga vanavond naar Hereditary en ben benieuwd hoe eng ie is.

3 likes

Oee laat je recensie hier achter!

3 likes

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen maar kent iemand @Madrid buiten FF om? Ze is hier al een paar dagen niet en ik maak mij een beetje zorgen (i.v.m. haar laatste bericht).

2 likes

Omg, ik voel de paniek gewoon bijna. :flushed::flushed::flushed:

1 like