Ik heb zo m’n afstudeer/eindpresentatie en ik schijt m echt onwijs. Ik ben zo slecht in presenteren
Bij de bioscoop waar ik werk had van de week iemand gekotst in de zaal bij Hereditary Heb 'm zelf niet gezien, maar hoorde van een collega (/horrorliefhebber) dat 'ie wel heel goed in elkaar zat.
Succes!!
@Alpacamybags en @Indolence Gefeliciteerd!
Ik ben zo intens moe. Mn ogen vallen gewoon dicht als het ware. Moet mezelf echt dwingen om zo naar de stad te fietsen, ookal ga ik mn doos makeup ophalen van de Douglas en heb ik daar al een week zin in
Succes je kan het!
succes!! en jij weet het meest over je eigen onderwerp. toen ik dat in mijn achterhoofd als mantra plantte ging het het stuk beter. gewoon iedereen eruit lullen hahaha
Succes!!
Succes!!
Hey wat vervelend, ik weet niet of ik eroverheen gelezen heb maar hoe komt het dat je zo naar voelt? In ieder geval een virtuele knuffel <3 Je mag me ook een PM sturen als je er behoefte aan hebt
Ik citeer mezelf even. Net gesprek gehad en hij nam het gelukkig heel goed op! Ben echt opgelucht!
Van binnen ook even een dikke middelvinger naar mijn oude stagebegeleiders die tijdens mijn opleiding zeiden dat ik niks durfde, te bescheiden was en me af moest vragen of ik wel hbo aan kon… Ze zouden me nu eens moeten zien! Ik doe het maar wel gewoon!
Ik ben een beetje verdrietig vandaag, ben eigenlijk altijd optimistisch maar ben nu de hele dag gewoon meh en kom er niet uit. Moet ook nog tot half 6 werken dus kan niet even lekker gaan mediteren ofzo
Bleh maakte net een stomme fout bij m’n sollicitatie en nu kan ik het niet loslaten en blijf ik er maar aan denken
Dat weet je niet he?! Gewoon reageren, nee heb je…
Noooo hahahahaha
Hoe is het gegaan?
Ik voel me al de hele dag ongelukkig, moet ongesteld worden en heb vreetbuien. Wil leuke dingen doen, maar heb geen zin om mijn bed uit te komen. Afgelopen weken contact gehad met iemand na 3 jaar elkaar niet gesproken te hebben, wist dat het een stom idee was, toch er op ingegaan, en dat is vorige week afgekapt. Denk dat het daar ook wel deels mee te maken heeft, maar gatverdamme. Zit zelfs te denken om morgen niet te gaan werken, maargoed, dat is het enige wat mij wel nog vrolijk maakt tegenwoordig. Bah kutleven soms man.
Ik vergeet steeds dat ik de meeste verzorgingsproducten wel op voorraad heb (want alleen kopen met korting). Ik heb vorige week 2 tubes tandpasta gekocht omdat ik dacht dat het op was maar ik zie nu net nog een volle tube staan in de kast. Ik had ook bijna 2 flessen shampoo gekocht vandaag omdat ik dacht niks te hebben maar blijk er gewoon nog 2 te hebben haha.
Het is in ieder geval wel goed om je interesse te laten blijken, meestal. Is het niet voor nu, dan wel voor de toekomst.
Maar ik ken iemand die net is aangenomen voor een tijdelijke functie, ook intern, waar ze pas over drie maanden kon beginnen, terwijl er ook kandidaten waren die meteen konden beginnen.
Maar je hebt wel gelijk, ieder bedrijf en iedere situatie is anders.
Wij gebruiken een app, Out of Milk voor onze boodschappenlijstjes en voorraad. Dan kun je precies zien wat er nog gehaald moet worden!
Oh en ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe laptop heb. Hopelijk kan ik hem morgen afhalen.