Wjekw-archief 1

Oh dat is misschien best slim ja!

Ik heb vannacht mijn eerste nachtdienst gehad van de 4. Ik kon pas om 10.00 naar bed, om 13.00 eruit ivm assessment op school. Ben ik er , blijkt er dubbel gepland te zijn. De andere persoon deed moeilijk, dus ik mag tot half 4 wachten om op gesprek te mogen.

Dit blijft zo’n fijn nummer. :raised_hands:

4 likes

Ik heb deze gisteren besteld hahahaha

1 like

Haha ja het was ook een bezoeker die letterlijk bij de kassa zei: ik wil zo dicht mogelijk bij de deur zitten zodat ik er uit kan als ik wil :rofl:

1 like

Volgens mij heb ik een flinke verkoudheid/griepje te pakken. Leuk nu ik net vakantie heb :confused: En ik heb ineens blaren op mijn voet (en nee, niet met heet water ofzo gemorst).

En ik heb zondag 25 euro geleend aan een vriendin, maar heb het nog niet en vind erom vragen vervelend. :frowning:

@anon69702710 @Louvitaines Haha, maar door al die berichtgeving heb ik wel echt kneiterhoge verwachtigingen, kan alleen maar misgaan! Ben wel echt een bange poeperd tho.

Lief dat je het vraagt! Hij nam het gelukkig goed op en herkende wel wat ik zei. Dus het viel niet helemaal rauw op zijn dak.
Heel erg opgelucht nu, blij dat ik het gezegd heb!

Voor alle Queer Eye Jonathan fans:

4 likes

Mijn leidinggevende had me 8 taken gegeven om in haar vakantie (deze week) te doen. Ik heb de eerste gister afgekregen en ik ben nu aan de 2e bezig maar dat zijn dus ±1500 dingen waarvan ik er 40 per uur doe. Als ik dit al af krijg, hoe die andere 6 taken dan nog???

Ik kom er net achter dat mijn oude leidinggevende bij M.ar.ie C.laire gedemoveerd is en dat doet me héél veel plezier :blush::confetti_ball:

17 likes

Ik ga naar Beyoncé vanavond! Opeens appte mijn moeder dat ze kaarten wilde kopen voor mij en mijn zusje. :star_struck:

10 likes

Dat klinkt alsof ze je gewoon onrealistisch veel taken heeft overgedragen?

2 likes

Joehoee jongens feestje in Zweden!!

1 like

Jij ook al? beterschap. Ik ben sinds vannacht aan het snotteren (wel echt dat mijn neus steeds verstopt zit) en ik heb keelpijn. Hoop echt dat ik dit weekend niet vet ziek ben want heb leuke dingen op de planning.

Ja potver de computer op mijn werk doet het niet meer, alles is vastgelopen, en was net echt een goede, bittere mail aan het schrijven nu moet het opnieuw als ie het ooit gaat doen :joy:

1 like

Wil alles hiervan!

3 likes

Heel erg bedankt voor de succesjes allemaal. Het ging best goed. Ik krijg tegelijk met mn onderzoeksverslag een cijfer.

8 likes

Ja dat denk ik ook. Maar ik weet verder niet of alles af moet. Ik heb nu de grote taak gepauzeerd en ben aan wat kleine dingetjes begonnen, dan heb ik in mijn hoofd meer af hahah

1 like

Ha fuck het regent en ik mag lekker 20 km naar huis gaan fietsen. Gelukkig heb ik al spullen voor pizza in huis, prima vooruitzicht :sunglasses:

1 like