Take one for the team, denk dat jij maar moet testen Ik ben ook benieuwd haha!
Wel zwanger (3 mndjes), maar ben lang niet zo dik als hij is
@macklemore @Rosalind ja echt heel sneu, jezus wat zal ze balen zeg. Is ook het laatste tentamen van de opleiding. Gelukkig is de herkansing op 5 juli!
Ja ik hoop dat er niets aan de hand is maar die laatste post bleef me zo bij.
Oeh wil je weten hoe hij bevalt? Ben al een tijdje benieuwd naar rms-producten
Rood! Maat 38.
O dag is echt fijn om te horen! Dankjewel.
Ik offer mij dan wel op. Review volgt vanavond .
Ik heb zo mān afstudeer/eindpresentatie en ik schijt m echt onwijs. Ik ben zo slecht in presenteren
Bij de bioscoop waar ik werk had van de week iemand gekotst in de zaal bij Hereditary Heb 'm zelf niet gezien, maar hoorde van een collega (/horrorliefhebber) dat 'ie wel heel goed in elkaar zat.
Succes!!
@Alpacamybags en @Indolence Gefeliciteerd!
Ik ben zo intens moe. Mn ogen vallen gewoon dicht als het ware. Moet mezelf echt dwingen om zo naar de stad te fietsen, ookal ga ik mn doos makeup ophalen van de Douglas en heb ik daar al een week zin in
Succes je kan het!
succes!! en jij weet het meest over je eigen onderwerp. toen ik dat in mijn achterhoofd als mantra plantte ging het het stuk beter. gewoon iedereen eruit lullen hahaha
Succes!!
Succes!!
Hey wat vervelend, ik weet niet of ik eroverheen gelezen heb maar hoe komt het dat je zo naar voelt? In ieder geval een virtuele knuffel <3 Je mag me ook een PM sturen als je er behoefte aan hebt

begeleid voor zijn opleiding) en hem vertellen dat hij op deze manier zijn opleiding niet gaat halen⦠Ik wil nieeet
Hoop dat ik een beetje uit mijn woorden kom straks! Het erge is ook dat hij het denk ik niet aan ziet komen, omdat hij nogal een bord voor zān kop heeft soms⦠Maar goed, hij moet blij zijn dat ik het nu zeg. Nu kan hij er nog wat aan doen.
Ik citeer mezelf even. Net gesprek gehad en hij nam het gelukkig heel goed op! Ben echt opgelucht!
Van binnen ook even een dikke middelvinger naar mijn oude stagebegeleiders die tijdens mijn opleiding zeiden dat ik niks durfde, te bescheiden was en me af moest vragen of ik wel hbo aan kon⦠Ze zouden me nu eens moeten zien! Ik doe het maar wel gewoon!
Ik ben een beetje verdrietig vandaag, ben eigenlijk altijd optimistisch maar ben nu de hele dag gewoon meh en kom er niet uit. Moet ook nog tot half 6 werken dus kan niet even lekker gaan mediteren ofzo