Wjekw-archief 1

Ik zit naast een onwijs naar zweet ruikende kerel in de bus. Er zijn geen andere plekken meer en een uur staan zie ik ook niet zitten. Ik twijfel zelfs om uit te stappen en de volgende bus te pakken, maar dan is er waarschijnlijk ook geen zitplaats

Mijn vriend is jarig en ipv uit eten te gaan, gaan we lekker naar de snackbar. En nu weet ik weer waarom het m’n vriendje is. Snackbarvreten maakt me zo gelukkig (ik houd nog steeds van m’n airfryer hoor!) :heart:

15 likes

Heb net met een vriend besloten om naar Beyoncé en Jay-Z te gaan als we goedkope kaarten kunnen vinden op ticketswap, want we zijn niet echt fan maar wel vet om mee te maken ofzo? Als het vandaag niet lukt hopelijk morgen dan haha

3 likes

Ik sinds gisteren ineens. En ik heb vrijdag nog plannen, dus hopelijk blijft het hierbij. Ben trouwens ook megaduizelig en heb ineens blaren op mijn voet :frowning:

Hopelijk is t bij jou voor t weekend weer weg.

1 like

ik verkoop ze! de vriendin waarmee k zou gaan heeft afgezegd en ik heb maar 1 vriendin :sweat_smile:

Staan of zitplaatsen? En voor vandaag of morgen?

Hopelijk ben jij er ook weer snel vanaf!

Lief dat je reageert. Het gaat al heel lang niet goed met me en sommige vriendinnen zijn er wel klaar mee en zeggen dan dat ik lastig ben, willen niet heel lang met mij afspreken. Dat doet dan heel erg pijn.

Heb helaas ook niet zo veel vrienden (en heel veel sociale angsten dus nieuwe maken gaat nog niet zo goed) dus ik ben veel alleen. Als ik me slecht voel, kan ik er bij niemand terecht.

Ik heb mijn vriend een grote kaart gestuurd, ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen. :grin:

2 likes

Sta plaatsen voor morgen! Je mag een pm sturen als je nog meer info nodig hebt/wilt

1 like

Maar zo werkt het toch niet? Misschien vind je je werk heel erg leuk maar zijn de arbeidsvoorwaarden slecht

• Mooie nieuwe schooltas uitzoeken (stuur linkjes, bij voorkeur (nep)leer, bruin, handtas, moet een a4 in passen)
  • Nee bitch sparen zal je

0 stemmers

Maar dan zijn de werkgevers hier toch net zo goed schuldig aan
 mensen gaan echt niet om het minste en geringste staken, kan ook niet zomaar.

1 like

Als ze niet specifiek heeft gezegd dat ze mee eet zou ik als je honger hebt gewoon eten. Het is toch etenstijd?

2 likes

Ja begrijp ik helemaal, ik heb zelf ook een belangrijke afspraak voor mijn afstuderen waar ik nu moeilijker kan komen. En hoogstwaarschijnlijk kan ik niet naar stage. Maar dat kunnen we niet allemaal op de chauffeurs afschuiven, zijn twee kanten in dit verhaal die het beiden zover laten komen.

6 likes

Ja en het lijkt mij ook dat je meer beweegt als je een bepaalde afstand loopt dan wanneer je diezelfde afstand fietst, ik bedoel lopen duurt dan veel langer = meer bewegen. Wat een zeurpiet @anon39978576

2 likes

Ik had dus ajam pangang gemaakt zonder pakjes of zakjes en die is veel lekkerder dan die van de Chinees hier. Best balen want het is veel meer werk dan even naar de Chinees rijden :sweat_smile: nu heb ik mezelf verpest haha

3 likes

Jaa precies! Ik ga morgen ook dat stuk lopen haha skitta.

Ik heb er geen, want naar mijn vorige studie nam ik nooit boeken of een laptop mee. Ik gebruikte mijn longchamp en die is net wat te klein voor wanneer ik wél boeken of een laptop mee wil nemen.

Bellen

2 likes