Wjekw-archief 1

Bleh maakte net een stomme fout bij m’n sollicitatie en nu kan ik het niet loslaten en blijf ik er maar aan denken :confounded:

Dat weet je niet he?! Gewoon reageren, nee heb je…

1 like

Noooo hahahahaha

Hoe is het gegaan?

Ik voel me al de hele dag ongelukkig, moet ongesteld worden en heb vreetbuien. Wil leuke dingen doen, maar heb geen zin om mijn bed uit te komen. Afgelopen weken contact gehad met iemand na 3 jaar elkaar niet gesproken te hebben, wist dat het een stom idee was, toch er op ingegaan, en dat is vorige week afgekapt. Denk dat het daar ook wel deels mee te maken heeft, maar gatverdamme. Zit zelfs te denken om morgen niet te gaan werken, maargoed, dat is het enige wat mij wel nog vrolijk maakt tegenwoordig. Bah kutleven soms man.

Ik vergeet steeds dat ik de meeste verzorgingsproducten wel op voorraad heb (want alleen kopen met korting). Ik heb vorige week 2 tubes tandpasta gekocht omdat ik dacht dat het op was maar ik zie nu net nog een volle tube staan in de kast. Ik had ook bijna 2 flessen shampoo gekocht vandaag omdat ik dacht niks te hebben maar blijk er gewoon nog 2 te hebben haha.

1 like

Het is in ieder geval wel goed om je interesse te laten blijken, meestal. Is het niet voor nu, dan wel voor de toekomst.
Maar ik ken iemand die net is aangenomen voor een tijdelijke functie, ook intern, waar ze pas over drie maanden kon beginnen, terwijl er ook kandidaten waren die meteen konden beginnen.
Maar je hebt wel gelijk, ieder bedrijf en iedere situatie is anders.

1 like

Wij gebruiken een app, Out of Milk voor onze boodschappenlijstjes en voorraad. Dan kun je precies zien wat er nog gehaald moet worden!

5 likes

Oh en ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe laptop heb. Hopelijk kan ik hem morgen afhalen.

Oh dat is misschien best slim ja!

Ik heb vannacht mijn eerste nachtdienst gehad van de 4. Ik kon pas om 10.00 naar bed, om 13.00 eruit ivm assessment op school. Ben ik er , blijkt er dubbel gepland te zijn. De andere persoon deed moeilijk, dus ik mag tot half 4 wachten om op gesprek te mogen.

Dit blijft zo’n fijn nummer. :raised_hands:

4 likes

Ik heb deze gisteren besteld hahahaha

1 like

Haha ja het was ook een bezoeker die letterlijk bij de kassa zei: ik wil zo dicht mogelijk bij de deur zitten zodat ik er uit kan als ik wil :rofl:

1 like

Volgens mij heb ik een flinke verkoudheid/griepje te pakken. Leuk nu ik net vakantie heb :confused: En ik heb ineens blaren op mijn voet (en nee, niet met heet water ofzo gemorst).

En ik heb zondag 25 euro geleend aan een vriendin, maar heb het nog niet en vind erom vragen vervelend. :frowning:

@anon69702710 @Louvitaines Haha, maar door al die berichtgeving heb ik wel echt kneiterhoge verwachtigingen, kan alleen maar misgaan! Ben wel echt een bange poeperd tho.

Lief dat je het vraagt! Hij nam het gelukkig goed op en herkende wel wat ik zei. Dus het viel niet helemaal rauw op zijn dak.
Heel erg opgelucht nu, blij dat ik het gezegd heb!

Voor alle Queer Eye Jonathan fans:

4 likes

Mijn leidinggevende had me 8 taken gegeven om in haar vakantie (deze week) te doen. Ik heb de eerste gister afgekregen en ik ben nu aan de 2e bezig maar dat zijn dus ±1500 dingen waarvan ik er 40 per uur doe. Als ik dit al af krijg, hoe die andere 6 taken dan nog???

Ik kom er net achter dat mijn oude leidinggevende bij M.ar.ie C.laire gedemoveerd is en dat doet me héél veel plezier :blush::confetti_ball:

17 likes