Ik eet een M&M-ijsje als voorgerecht terwijl mijn pizza in de oven ligt. ZO’N HONGER
- Lasagne eten en er van genieten
- Vriendin adres appen dat ze in Google maps kan zetten en zelfstandig tot aan je voordeur kan komen
- Chillen met vriendin (eventueel al etend, glaasje drinken aanbieden en vriendin kan ook weeral voort)
Ik heb wel genoeg geld voor zo’n soort tas, ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Voor Linda abonnees was er nu een actie met een tas en die vond ik erg mooi, maar je weet nooit hoe die ‘voelt’ enzo
Maar ik vind de coach van de Senegalezen echt leuk!
Wat een baas.
Die burger was echt heel lekker! De rest at ik maar gewoon op inderdaad. ‘Lekker pap, bedankt!’
Ik lig in het ziekenhuis want vandaag weer geopereerd (yay happy 10th surgery day). Maarrr ik lig in quarantaine want heb tijdens mijn reizen/werk mrsa gekregen. Nu zit er dus een soort sluis voor mijn kamer en voor ieder klein dingetje moeten dus de dokters en verplegers zich helemaal omkleden en inpakken. Dus nu is het vet awkward als ze na 10 minuten eindelijk binnen komen om me alleen een pil te geven en binnen 10 seconden weer weg gaan.
1 assessment gehaald, nog 1 te gaan.
Ook nog even 3 nachten, heb vandaag net 4 uur slaap gehad
Zo nog even 2 uur slapen
Haha ja! Je zou denken dat er niets meer over zou blijven van me maar dat valt nog mee.
Dankjewel. <3
Ja, ik ben zoöloog/dierecoloog. Toen ik terugkwam van mijn werk in Belize kreeg ik een oorontsteking die niet over ging met ‘gewone’ antibiotica en toen is er dus mrsa in gevonden. Heeft niets te maken met mijn operaties trouwens, die zijn voor mijn rug en beenzenuw. Gewoon toeval dat het gevonden is dus nu krijg ik lekker privé kamers haha.
Godverdomme m’n fiets is gejat, had hem net 1.5 week :(((((((((((( jezus wat een klote dag
Oh wat leuk! Wat doe je nu dan?
Het ziijn inderdaad heftige operaties maar gelukkig wel succesvol, ik kon eerst niet meer lopen en nu weer wel. Deze operatie was om een poging te doen om mijn beenzenuw wat beter te laten herstellen nog want ik heb geen gevoel meer in mijn been en nog veel zenuwpijn normaalgesproken. Dus als dit geslaagd is dan ben ik weer een stapje verder richting normaal functioneren!
Ik kreeg een kleffe bami, heb mijn moeder dus een heel lijstje geappt met eten dat ze morgen voor me mee moet nemen haha.
En wat stelt het voor?
Dit is een kaasburger van garden gourmet!
Voor de mensen die een tattoo hebben, hoe hebbel jullie thuis medegedeeld dat jullie er eentje gingen laten zetten?
Ik voel me net een puber van 16 haha.
Ah vandaar, ken ik niet. Maar dan ziet het eruit alsof het goed gelukt is
Is ie niet weggehaald door de gemeente omdat ze vonden dat ie verkeerd stond?
Nee hij stond gewoon in t rek bij het station 4 dagen, zag ook overal opengeknipte sloten liggen dus denk dat ze een lekkere buit hebben binnengehaald. Hij was ook echt zo mooi was er zo blij mee.
Ja die burger was heel lekker!! Mn favo kaasburger tot nu toe