Wjekw-archief 1

Ik ga naar Beyoncé vanavond! Opeens appte mijn moeder dat ze kaarten wilde kopen voor mij en mijn zusje. :star_struck:

10 likes

Dat klinkt alsof ze je gewoon onrealistisch veel taken heeft overgedragen?

2 likes

Joehoee jongens feestje in Zweden!!

1 like

Jij ook al? beterschap. Ik ben sinds vannacht aan het snotteren (wel echt dat mijn neus steeds verstopt zit) en ik heb keelpijn. Hoop echt dat ik dit weekend niet vet ziek ben want heb leuke dingen op de planning.

Ja potver de computer op mijn werk doet het niet meer, alles is vastgelopen, en was net echt een goede, bittere mail aan het schrijven nu moet het opnieuw als ie het ooit gaat doen :joy:

1 like

Wil alles hiervan!

3 likes

Heel erg bedankt voor de succesjes allemaal. Het ging best goed. Ik krijg tegelijk met mn onderzoeksverslag een cijfer.

8 likes

Ja dat denk ik ook. Maar ik weet verder niet of alles af moet. Ik heb nu de grote taak gepauzeerd en ben aan wat kleine dingetjes begonnen, dan heb ik in mijn hoofd meer af hahah

1 like

Ha fuck het regent en ik mag lekker 20 km naar huis gaan fietsen. Gelukkig heb ik al spullen voor pizza in huis, prima vooruitzicht :sunglasses:

1 like

Ik zit naast een onwijs naar zweet ruikende kerel in de bus. Er zijn geen andere plekken meer en een uur staan zie ik ook niet zitten. Ik twijfel zelfs om uit te stappen en de volgende bus te pakken, maar dan is er waarschijnlijk ook geen zitplaats

Mijn vriend is jarig en ipv uit eten te gaan, gaan we lekker naar de snackbar. En nu weet ik weer waarom het m’n vriendje is. Snackbarvreten maakt me zo gelukkig (ik houd nog steeds van m’n airfryer hoor!) :heart:

15 likes

Heb net met een vriend besloten om naar Beyoncé en Jay-Z te gaan als we goedkope kaarten kunnen vinden op ticketswap, want we zijn niet echt fan maar wel vet om mee te maken ofzo? Als het vandaag niet lukt hopelijk morgen dan haha

3 likes

Ik sinds gisteren ineens. En ik heb vrijdag nog plannen, dus hopelijk blijft het hierbij. Ben trouwens ook megaduizelig en heb ineens blaren op mijn voet :frowning:

Hopelijk is t bij jou voor t weekend weer weg.

1 like

ik verkoop ze! de vriendin waarmee k zou gaan heeft afgezegd en ik heb maar 1 vriendin :sweat_smile:

Staan of zitplaatsen? En voor vandaag of morgen?

Hopelijk ben jij er ook weer snel vanaf!

Lief dat je reageert. Het gaat al heel lang niet goed met me en sommige vriendinnen zijn er wel klaar mee en zeggen dan dat ik lastig ben, willen niet heel lang met mij afspreken. Dat doet dan heel erg pijn.

Heb helaas ook niet zo veel vrienden (en heel veel sociale angsten dus nieuwe maken gaat nog niet zo goed) dus ik ben veel alleen. Als ik me slecht voel, kan ik er bij niemand terecht.

Ik heb mijn vriend een grote kaart gestuurd, ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen. :grin:

2 likes

Sta plaatsen voor morgen! Je mag een pm sturen als je nog meer info nodig hebt/wilt

1 like

Maar zo werkt het toch niet? Misschien vind je je werk heel erg leuk maar zijn de arbeidsvoorwaarden slecht