- Mooie nieuwe schooltas uitzoeken (stuur linkjes, bij voorkeur (nep)leer, bruin, handtas, moet een a4 in passen)
- Nee bitch sparen zal je
0 stemmers
0 stemmers
Maar dan zijn de werkgevers hier toch net zo goed schuldig aan… mensen gaan echt niet om het minste en geringste staken, kan ook niet zomaar.
Als ze niet specifiek heeft gezegd dat ze mee eet zou ik als je honger hebt gewoon eten. Het is toch etenstijd?
Ja begrijp ik helemaal, ik heb zelf ook een belangrijke afspraak voor mijn afstuderen waar ik nu moeilijker kan komen. En hoogstwaarschijnlijk kan ik niet naar stage. Maar dat kunnen we niet allemaal op de chauffeurs afschuiven, zijn twee kanten in dit verhaal die het beiden zover laten komen.
Ja en het lijkt mij ook dat je meer beweegt als je een bepaalde afstand loopt dan wanneer je diezelfde afstand fietst, ik bedoel lopen duurt dan veel langer = meer bewegen. Wat een zeurpiet @anon39978576
Ik had dus ajam pangang gemaakt zonder pakjes of zakjes en die is veel lekkerder dan die van de Chinees hier. Best balen want het is veel meer werk dan even naar de Chinees rijden nu heb ik mezelf verpest haha
Jaa precies! Ik ga morgen ook dat stuk lopen haha skitta.
Ik heb er geen, want naar mijn vorige studie nam ik nooit boeken of een laptop mee. Ik gebruikte mijn longchamp en die is net wat te klein voor wanneer ik wél boeken of een laptop mee wil nemen.
Bellen
Ik eet een M&M-ijsje als voorgerecht terwijl mijn pizza in de oven ligt. ZO’N HONGER
Ik heb wel genoeg geld voor zo’n soort tas, ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Voor Linda abonnees was er nu een actie met een tas en die vond ik erg mooi, maar je weet nooit hoe die ‘voelt’ enzo
Maar ik vind de coach van de Senegalezen echt leuk!
Wat een baas.
Die burger was echt heel lekker! De rest at ik maar gewoon op inderdaad. ‘Lekker pap, bedankt!’
Ik lig in het ziekenhuis want vandaag weer geopereerd (yay happy 10th surgery day). Maarrr ik lig in quarantaine want heb tijdens mijn reizen/werk mrsa gekregen. Nu zit er dus een soort sluis voor mijn kamer en voor ieder klein dingetje moeten dus de dokters en verplegers zich helemaal omkleden en inpakken. Dus nu is het vet awkward als ze na 10 minuten eindelijk binnen komen om me alleen een pil te geven en binnen 10 seconden weer weg gaan.
1 assessment gehaald, nog 1 te gaan.
Ook nog even 3 nachten, heb vandaag net 4 uur slaap gehad
Zo nog even 2 uur slapen
Haha ja! Je zou denken dat er niets meer over zou blijven van me maar dat valt nog mee.
Dankjewel. <3
Ja, ik ben zoöloog/dierecoloog. Toen ik terugkwam van mijn werk in Belize kreeg ik een oorontsteking die niet over ging met ‘gewone’ antibiotica en toen is er dus mrsa in gevonden. Heeft niets te maken met mijn operaties trouwens, die zijn voor mijn rug en beenzenuw. Gewoon toeval dat het gevonden is dus nu krijg ik lekker privé kamers haha.