Godverdomme m’n fiets is gejat, had hem net 1.5 week :(((((((((((( jezus wat een klote dag
Oh wat leuk! Wat doe je nu dan?
Het ziijn inderdaad heftige operaties maar gelukkig wel succesvol, ik kon eerst niet meer lopen en nu weer wel. Deze operatie was om een poging te doen om mijn beenzenuw wat beter te laten herstellen nog want ik heb geen gevoel meer in mijn been en nog veel zenuwpijn normaalgesproken. Dus als dit geslaagd is dan ben ik weer een stapje verder richting normaal functioneren!
Ik kreeg een kleffe bami, heb mijn moeder dus een heel lijstje geappt met eten dat ze morgen voor me mee moet nemen haha.
En wat stelt het voor?
Dit is een kaasburger van garden gourmet!
Voor de mensen die een tattoo hebben, hoe hebbel jullie thuis medegedeeld dat jullie er eentje gingen laten zetten?
Ik voel me net een puber van 16 haha.
Ah vandaar, ken ik niet. Maar dan ziet het eruit alsof het goed gelukt is
Is ie niet weggehaald door de gemeente omdat ze vonden dat ie verkeerd stond?
Nee hij stond gewoon in t rek bij het station 4 dagen, zag ook overal opengeknipte sloten liggen dus denk dat ze een lekkere buit hebben binnengehaald. Hij was ook echt zo mooi was er zo blij mee.
Ja die burger was heel lekker!! Mn favo kaasburger tot nu toe
Wat klote zeg! Mensen moeten lekker van andermans spullen afblijven.
Ja ik had al niet een super dag dus zit echt te janken bij de bushalte, bus komt over 25 min in fucking Amsterdam wat is dit zeg mijn god
Ah wat kut. Had je toevallig een verzekering afgesloten? Snap helemaal dat je daar om moet huilen hoor.
Bij sommige zei ik gewoon joo ik ga op datum een tattoo laten zetten en dan liet ik het idee zien. En soms pas nadat hij gezet was. Maar mijn ouders doen er niet zo moeilijk over verder, die zeggen gewoon oke leuk voor je.
Snap ik helemaal, ik zou ook gaan janken. Hopelijk heb je morgen een betere dag!
Nou ik had laatst subtiel gehint en toen vonden ze het ok. Mn pa zei zelfs dat ie er ook wel eentje zou willen maar dat ie niet durft. Dus toen zei ik dat we samen konden gaan. Werd een beetje lacherig over gedaan. Dus nu weet ik niet echt of ze echt door hebben dat ik het serieus meen.
Van de andere kant ben ik oud genoeg, maar ik woon wel nog thuis en heb geen zin in oorlog dus dat is een beetje dubbel…
Iedereen die ik ken met een tattoo heeft die gewoon laten zetten en toen pas thuis laten zien maar denk dat ze me dat hier niet in dank afnemen
Review van de New York Pizza truffelpizza:
Lekkere dunne bodem en truffeltapenade royaal besmeerd dus de truffelsmaak komt goed door. De parmezaanse kaas is een goede afwisseling. Er zat ook een zakje rucola bij maar die heb ik eraf gelaten omdat ik vanmiddag al een salade met rucola gegeten heb . Best prima voor een afhaalpizza. 7/10
Nou dat is in ieder geval al wel een reactie die de goede richting in gaat! Zou gewoon zeggen dat je heel goed nagedacht hebt over je tattooplannen en er nu uit bent wat het gaat worden en wanneer je hem wilt gaan zetten.
Ik heb het ontwerp net aan mn moeder laten zien. Die vond het wel mooi. En tis oke als mn vader het goed vindt haha. Niet dat ik om toestemming vroeg maar oke.
Nu nog een keer bij mijn pa aankaarten.
Vind dit nog spannender dan daadwerkelijk laten zetten joh haha
Nee het was ook een 2e handse maar wel een hele Chille en die jongen had m nog helemaal speciaal blauw voor me gespoten
Ja was echt ff de druppel… ik hoop het ook! Fokking onhandig ook om alles met OV te doen
Niet. Stuurde een foto toen hij er al op stond. Ze vonden ‘m nog leuk ook.