Ik ben zo blij, want ik ben afgestudeerd!!! Heb een 8 gehaald voor mijn scriptie en een 7 voor de verdediging
A) Wat een gave foto!?!?!
B) GEFELICITEEERD!
Dat ben ik niet hoor! Is een foto die ik van weheartit geplukt heb! Dankjewel
Goedzo!
Haha ik vind het zo dom als ik op tinder holaaa zeg en mensen reageren met como estas.
Is dat dan omdat je denkt dat ik Spaans ben? Of voor de fun?
Ik heb in mijn profiel een Nederlands vlaggetje, typisch Nederlands uiterlijk, opleiding en werk staat er in het Nederlands bij … En als het voor de fun is vind ik het helemaal vreemd want in real life zeg ik zo vaak holaaa tegen vrienden maar nooit daarna nog como estas
Gefeliciteerd!
Ah ook dat nog! Echt balen hoor.
ja ben al aan het appen met m’n fietsen mannetje dus hopelijk kan ik er weer één kopen voor max 100! en dan nu echt 3 miljoen sloten erop ipv maar 1 lullige (was inderdaad ook beetje eigen schuld - alhoewel mensen gewoon niet moeten jatten maar alsnog).
mijn pizza ligt ook in de oven, kan niet wachten
Thankyou En alle anderen die hebben gereageerd op mijn bericht ook bedankt!
Ik wil dus na mijn vakantie nog even lekker een dag weg (ik kom terug op een donderdag) dus ik wilde misschien een verblijf boeken in de elderschans in Aardenburg, maar ik snap het concept niet zo?? Is iemand daar wel eens geweest?
Overal staat dat het all-inclusive is, en een kamer boeken kost 50 euro. Ik weet niet of dat een normale prijs is. Maar goed, als je op het kopje restaurant klikt, dan zie je allemaal prijzen. Bij je boeking kun je daar echter niet extra voor kiezen.
Iemand die mee wilt kijken?
ik vind dat eigenlijk best een klote actie van je vriend? Jullie zijn vrienden en hij schuift je maar aan de kant omdat zijn vriendinnetje onzeker is? No bueno man!
ja ik heb het gevoel alsof ik het lot heb getart door 1) de afgelopen 2 weken te denken “oja ik moet nog ff een extra slot kopen” en 2) me aan te melden bij de Bike Marketplace op fb TERWIJL IK TOCH AL EEN FIETS HEB
nouja de fiets jongen zegt net dat ik 2 gratis sloten krijg haha das wel lief van 'm
Ah jammer, dan ga ik het denk ik niet doen. Wilde eerst preston palace doen (lekker skeer) maar daar betaal je VIJFTIG euro eenpersoonstoeslag. Waarom???
Meestal tussen half 10 en half 11.
Ik begin wel om 0730 met werken.
Ja die is voor twee nachtjes en je betaald weer een gigantische eenpersoonstoeslag. Dus allebei niet praktisch.
Ja dat is wel mn plan, maar het lukt niet echt. Ik ga dit ook niet doen, vind het te duur. Maar omdat het bij preston palace écht all inclusive is was ik even in de hoop dat dit ook écht all inclusive was, haha.