Wjekw-archief 1

Wat een gelul, ik fiets niet want ik vind fietsen en fietsers kut en ik ben ook gewoon afgevallen hoor. Ik loop echt overal naartoe. Sterker nog, ik ben de eerste 15 kilo denk ik op alleen wandelen afgevallen en blijf nu ook op gewicht door te wandelen.

4 likes

Mag niet van de poll :frowning: ach dit vast ook niet maar ik hou het niet zo goed vol thuis en al helemaal na een intense vakantie wil ik gewoon alleen zijn

Aah dit vind ik een leuk berichtje. Fack de fiets haha.

Ik mag er vanaf volgende week in, maar ik moet hier nog werken. Dus dat gaat niet :frowning:

Voor de Beyoncé gangers vandaag: hoe laat begint het concert en hoe laat stopt het? :slight_smile:

Ik heb er laatst een bij kruidvat gekocht, weet helaas geen merk.

Ik voel me echt een oma vandaag. Vanochtend om twaalf uur opgestaan en lig nu al voor pampus terwijl ik morgen pas laat hoef te beginnen. :grimacing:

1 like

Hopelijk is het goed gegaan! En mag je snel weer naaar huis :kissing_closed_eyes:

Mwah, niet zo lekker als ik hoopte. Maar wel prima verder. Heb m toch maar opgewarmd want koud zat er echt weinig smaak aan.

@Filia gefeliciteerd!!!

2 likes

Heerlijk toch! Ik heb net ergens gestemd dat ik meestal tussen 22.00 en 23.00 uur ga slapen maar zit al de hele avond slaperig op de bank dus ik ga zo ook alvast denk ik.

Dat ik dit nog ooit tegen mag komen als oudinwoner van dit gehucht hahaha

1 like

Haha dat vind ik juist dan fijn. Gewoon even rust, lekker wandelen ofzo. Ik ga een week op stapvakantie en ik vind dat heel zwaar (zowel geestelijk als lichamelijk) en ik kan thuis niet goed uitrusten. Dus ik zoek nu naar een camping ofzo. Gewoon lekker twee dagen he-le-maal niks doen.

Oké ik kom hier alleen maar om te klagen en ik voel me weer 16. Maar ik heb het net het rooster van mijn nieuwe zomerbaan binnen en ik ben in de maand augustus maar 6 keer ingepland? Ik vind dat wel heel erg weinig. Gelukkig mag ik twee dagen blijven op mijn huidige werk, anders heb ik helemaal geen inkomsten.

Klinkt misschien suf, maar de waddeneilanden? Lekker frisse lucht en stukjes fietsen, wandelen of lekker op het strand liggen niksen. Ik vond het toen ik daar was in ieder geval erg ontspannend!

1 like

Update:
Nieuwe fiets

Niet zo fantastisch als m’n vorige maar die jongen zei dat als hij er weer zo een had dat hij me dan zou bellen en ik deze in mag ruilen voor die mooie (Batavus)!

35 likes

haha ik heb een fietsen mannetje en die had ik geappt en die kon even later langskomen! super chill delivery aan huis en hij doet ook altijd m’n reparaties enzo

1 like

Ik heb vandaag 3 hele minuten (gewoon aan 1 stuk) geplankt bij mn training en ben nu onder de indruk van mezelf

7 likes

Hij koopt altijd oude fietsen op voor de onderdelen en zet ze dan weer in elkaar

1 like

Ik wil zo graag chocolade maar lig al pyjama. Dom van mezelf aangezien ik net langs de supermarkt kwam. Morgen verdien ik dit

Maar aan de andere kant, als andere mensen zouden denken dat mijn vriend een stel was samen met een andere chick zou ik ook nijdig worden en eisen dat het contact per direct stopt
want dan zien jullie er klaarblijkelijk wel uit als stel en dat zal niet zomaar zijn

4 likes

Wauw hoe doe je dat? Ik stort na een halve minuut al bijna als een pudding in elkaar

1 like