Wjekw-archief 1

Zo schattig! Mijnes wil alleen maar rondjes door de kamer rennen. En de ander kijkt op gepaste afstand toe.

Mijne is bejaard! Ze is inmiddels al 10.5 jaar oud en eigenlijk altijd wel een knuffelkont geweest. Nu de laatste paar jaar wat meer

Ik was vanavond bij BeyoncĂ© en Jay-Z. Het was super leuk! Toen ze opkwamen werd ik een beetje emotioneel, omdat ik me vereerd voelde zulle grootheden live te mogen zien. WauwđŸ€©

11 likes

Aaah leukkk, ik ga morgen!

1 like

Moet nog 2 weken mijn stinkende invisalign dragen en dan ben ik klaar! Ga dan meteen m’n tanden laten bleken. Kan niet wachten tot ik iedereen kan verblinden met mijn prodent smile :grimacing:

6 likes

Heel veel plezier!!

1 like

Nu ben ik officieel 28. Voel me echt enorm oud nu :neutral_face: had het me allemaal toch wel wat anders voor gesteld

5 likes

Gefeliciteerd. Veel leuke dingen doen en je zorgen weg drinken.

1 like

Dankjewel!

1 like

Gefeliciteeeeerd! :tada::bowl_with_spoon:

1 like

Happy birthday!!

1 like

Grrr, ik vind mezelf zo’n debiel nu
 ik was de afgelopen dagen 2,5 kilo zwaarder dan normaal. Omdat ik ongesteld moet worden, weet ik best, want dat is elke maand. Maar ik baalde er zo van en vond het zo stom en toen had ik vandaag een personeelsuitje: vet goed en gezond gegeten en kom ik thuis, heb ik letterlijk een hele (hele!!!) bak Ben&Jerry’s leeggevroten omdat ik dacht, boeieeeee, ben toch al 2,5 kilo zwaarder. Terwijl ik 1. weet dat dat onzin is en bijtrekt 2. weet DAT IK NIET EEN HELE BAK BEN & JERRY’S MOET ETEN!! (Vegan, maar dan nog) en 3. ik net zie dat ik inmiddels ook al 1 kilo lichter ben dan de afgelopen dagen ( incl die HELE BAK B&J’s) dus dat ik me echt aanstel. Maar nu zit die hele bak al in mn maag. Grrrrr.

Je moet ongesteld worden, dan verdien je iets lekkers hoor! Niet zo streng voor jezelf zijn. Af en toe mag je jezelf laten gaan.

1 like

Ik zit zĂł vol van twee dagen vreten waar ik zin in had dat ik nu gewoon niet eens diep kan inademen :astonished:
Maar goed, lig in een vers opgemaakt bed, maakt een hoop goed. Weet nu al dat ik morgen wakker word en denk, mmm dat restje chocolade đŸ€Š i hate myself

Haha zo schattig, ik kwam net thuis en zag opeens een pakketje uit Amerika?? Vet random, want ik had niks besteld oid. Heeft m’n vader aan zijn beste vriend vriend in Amerika verteld over mijn zieke hooikoorts klachten en heeft die vriend mij zomaar allemaal hooikoorts medicijnen opgestuurd vanuit Amerika :joy::heart:

28 likes

Lol dit is echt letterlijk wat ik ook heb gedaan. Ben heel blij met mn 15 euro waterfles en gratis enorme tube handcreme haha, want laten we eerlijk zijn, zo ging het :roll_eyes:

1 like

Het ging hier over de film Hereditary toch? Ben net terug en vond hem wel gaaf, niet superwow (einde beetje gaar/vaag) en heb niet gekotst of in mn broek gepiest dus ben trots op mezelf. Het meisje achter ons moest huilen toen het spannend werd. Wel sneu. En er zit wel iets goors in, maar ik heb wel andere gore dingen gezien dus daar ga ik niet van over mn nek. Wel een aanrader, maar ook overhyped vind ik.

Okee het is trouwens wel een enge film. Ik stel al even uit om naar bed te gaan want ik durf niet :rofl::see_no_evil:

ja haha! Maar het werkt wel want die nieuwe skincare is precies goed voor mijn huid en nou wil ik m eigenlijk kopen
 Maar zo veel duurder dan wat ik normaal gebruik!

Gefeliciteeeerd! Hopelijk heb je een leuke dag! En don’t worry, volgens mij hoort dat bij ouder worden: dat je steeds denkt ‘huh ik dacht dat het heeeel anders zou zijn als ik (insert leeftijd) zou zijn’.

1 like