Wjekw-archief 1

Echt zin in hamka’s chips maar niet in huis :frowning_face:

Ik bijna een jaar weer aan paaldansen dus mijn buik en armspieren kunnen behoorlijk wat lijden :’)
Maar de laatste 30 seconden/minuut was het echt puur wilskracht en wanhoop

2 likes

Ja dat vind ik súper leuk maar dat is echt heeeel ver weg vanuit zeeland. Ik voel me net misslipgloss maar ik wil daar echt een hutje hebben

2 likes

Ja ook heel leuk! Thanks! Ik woon bij Goes in de buurt, dus ben overal zo met de auto. Ik ga nog eens kijken

1 like

Heb m’n pakketje van de Douglas binnen, één MAC lipstick. Problemen:

1. Zit in een doos van zo’n 25x20x10, voor één lipstick, que?! Had dat gewoon even in een brievenbuspakje gedaan
  2. Heb m’n samples er niet bij gekregen :frowning:

l a m e

4 likes

En een strandhuis in Zoutelande?

9 likes

Top. Alleen. Drank van mn vader. Kou. Love it.

7 likes

Omg zooooveeeeel zin in chips maar echt nul zin om naar het tankstation te lopen, jammer dat de albert heijn tegenover mn huis al dicht is

jaloersss haha (ook al heb ik nu een bak met cheetos)

1 like

Ik ook haha. wadlopen is verslavend en er zijn veel schaapjes. Is wel erg ver idd vanuit Zeeland!

1 like

Ja echt he die doos is absurd haha. Ik had ook 1 klein dingetje en dat kwam in zo’n grote doos. Echt altijd bij douglas. Hebben maar 1 formaat daar lijkt het.

Balen van je samples. Had je er helemaal geen? Ik had totaal andere dan ik aangeklikt had maar die wat ik heb gekregen zijn 100x beter dus dat was wel chill

Nee helemaal niks! Kan wel even ultiem skeer doen en de klantenservice mailen maarja, moeite.

Nooo wat stom. Nouja je kunt het altijd proberen.
Een oud collega had een keertje een verpakking hagelslag zonder funnies terwijl die er wel in hoorden te zitten, toen had ze gemaild en kreeg ze 2 zakjes met alleen maar funnies.

11 likes

Kan het weer niet laten om op internet naar kattenadopteersites te kijken. IK WIL ZE ALLEMAAL ADOPTEREN KOM BIJ MAMA :heart::cry::cry::cry:

Serieus ik wens iedere hufter die babykittens in een doos op straat durft te zetten eeuwige insomnia toe. En dat ik ze nooit mag tegenkomen want ik doe ze wat.

13 likes

Dat zouden ze zo moeten verkopen! Funnies hebben iets magisch haha.

5 likes

Bewaar je de helft voor mij?
Ik kijk serieus een paar keer per maand op de site van het lokale asiel en ga dan zwijmelen welke allemaal bij mij willen wonen (spoiler alert: allemaal).

1 like

haha ik had laatst bij l’occitane een leuk proefpakketje waar je een ijzeren waterfles bijkreeg die ik toch net wilde gaan kopen en een lading producten van de nieuwe skincare lijn waar ik benieuwd naar was. Kreeg je gratis bij aankoop van 15 euro. Dus ik saai makeup remover besteld al die gratis zooi en 5 samples toegevoegd (ze zijn daar lekker gul mee, altijd leuk). Zag ik dat cadeau verpakking gratis was. Leuk, cadeautje voor mezelf. Ik verwachte zo’n lullig zakje met 100x het merk erop. Zat het vet mooi ingepakt helemaal in een mooie stevige giftbox, super sjiek. Paste blijkbaar niet in een doos dus ik had met mijn 15 euro bestelling en gratis spullen 2 van die mooie dozen. Was leuk om uit te pakken maar ik voelde me wel een hebberd haha.

7 likes

Ja! Hoe meer poekies een warm thuis hoe beter :heart: zit hier zooo hard te huilen joh :cry: ik ben ongesteld bedacht ik me dus misschien is deze zoekactie daar enigszins door ingegeven. Ik doe het inderdaad ook heel regelmatig.

1 like

Ah nee, zulle verhalen zijn zo sneu. Insomnia is nog te mild voor zulke hufters, maar ik word waarschijnlijk geband als ik opschrijf wat ik ze écht toewens.

Een vriendin van me vertelde dat een kennis van haar een nestje kittens wilde weggooien in een vuilniszak :rage: Doe normaal zeg! Hoe kun je niet snappen dat dieren levende wezens zijn die (onze) zorg nodig hebben. Gelukkig heeft mijn vriendin er een flink stokje voor gestoken.

1 like

Ik vind het echt fantastisch om dan een paar weken later te zien hoe een aantal die ik op het oog had de tekst “heeft baas” erbij hebben staan. Word ik blij van! “Mijn” asiel doet sinds kort ook filmpjes van nieuwe dieren op fb, dat is nog erger. Dan zie ej ze spelletjes doen en lekker wandelen en dan zielige ogen van “ik wil een baasje, word jij mijn baasje?” Voel het elke keer recht in mijn hart haha.

4 likes