Wjekw-archief 1

Jaaaaaa ik word je baasje ik wil je baasje worden! kan ik dan alleen maar denken. Snijdt zo door mijn ziel! Helemaal bij van die zielige berichtjes als “deze lieve kater Jonas mist helaas een poot, maar hij heeft er zelf helemaal geen last van, hij springt vrolijk in het rond en kruipt het liefst bij iedereen op schoot.” “Snorrie is blind en daardoor een beetje onhandig, hij is op zoek naar een warm thuis waar het niet erg is dat hij tegen dingen aanloopt.” “Tijger is al voor de derde keer terug in het asiel. Hij heeft namelijk diabetes en daar konden zijn vorige baasjes toch niet mee omgaan. Hij heeft veel aandacht nodig en dagelijks medicijnen. Hij wil nog zeker vijf jaar van het leven genieten”

AWWW GEEF DIE POEKIES TOCH EEN KANS ZIJ KUNNEN ER NIKS AAN DOEN!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

13 likes

fijn dat er niet meer “vind ik leuk” staat want leuk is dit helemaal niet. maar hartjes wens ik de kittens wel toe <3 En de kennis eeuwige insomnia (lijkt mij best wel flink vervelend en lekker beperkend voor je hele leven ha)
Echt erg. Hufters.

3 likes

Ahh een studiegenoot had mij een berichtje gestuurd met dat hij het eer vond om met mij te mogen samenwerken de afgelopen jaren (haha wat) en dat ik hem altijd een bericht mag sturen als ik in de toekomst ergens hulp bij nodig heb. Vond het zo bijzonder en lief dat hij dat naar mij stuurde, dat ik het hier even wilde delen.

33 likes

OMG HOE KUN JE ZO ZIJN! :face_with_symbols_over_mouth: Ik hoop dat ze de dader vinden, mogen ze hem/haar eens een netwerkkabel om z’n nek doen, sleur hem/haar daaraan door heel Limburg, HUFTERS.

2 likes

Erge is ook nog dat in hetzelfde dorp, een paar 100 meter van de vindplek van de hond vandaan zit een heel groot asiel. Mja hem daarheen brengen kost natuurlijk geld. Walgelijke mensen dat het zijn

Ik zit op de grond en mijn konijn ligt heel lief met haar koppie op mijn been te genieten van kriebels. Ik heb een heel happy konijn en een happy baasje

8 likes

Echt geen woorden voor :face_with_symbols_over_mouth::cry:

Nee precies. Ik hoop echt dat karma ze terugpakt. En hard. Bij alle gevallen van dieren verwaarlozing en mishandeling trouwens

helemaal mee eens.

Zo schattig! Mijnes wil alleen maar rondjes door de kamer rennen. En de ander kijkt op gepaste afstand toe.

Mijne is bejaard! Ze is inmiddels al 10.5 jaar oud en eigenlijk altijd wel een knuffelkont geweest. Nu de laatste paar jaar wat meer

Ik was vanavond bij Beyoncé en Jay-Z. Het was super leuk! Toen ze opkwamen werd ik een beetje emotioneel, omdat ik me vereerd voelde zulle grootheden live te mogen zien. Wauw🤩

11 likes

Aaah leukkk, ik ga morgen!

1 like

Moet nog 2 weken mijn stinkende invisalign dragen en dan ben ik klaar! Ga dan meteen m’n tanden laten bleken. Kan niet wachten tot ik iedereen kan verblinden met mijn prodent smile :grimacing:

6 likes

Heel veel plezier!!

1 like

Nu ben ik officieel 28. Voel me echt enorm oud nu :neutral_face: had het me allemaal toch wel wat anders voor gesteld

5 likes

Gefeliciteerd. Veel leuke dingen doen en je zorgen weg drinken.

1 like

Dankjewel!

1 like

Gefeliciteeeeerd! :tada::bowl_with_spoon:

1 like

Happy birthday!!

1 like