@BiloxiParish Gefeliciteerd! Hoop dat je wel iets van tart gaat eten. Misschien zijn er hier nog mensen die mee willen eten? Ik ben zelf de hele dag bezet helaas, anders had ik je graag een verjaardagsgevoel gegeven.
Omg jongens
Ik fiets net naar werk (op nieuwe fiets), GUESS WAAR IK NET LANGS FIETS
M’n oude fiets die ik blijkbaar op een ANDER station had gezet!!! M’n ogen rolde bijna uit m’n kop haha maar ben zooooooo blij en voel me zoooooo’n dramaqueen haha
Hahaahaha ahww sukkel!! Maar wel fijn
Ja echt een harde les ik ga vanmiddag DIRECT een heftige ketting kopen. Alleen moet ik nu nog m’n fietsen jongen laten weten of niet ? Want hij had dus mij 2 sloten gratis gegeven…
Goeie sloten wel!
EDIT: lees nu pas je andere post, en ja ik denk het wel?
Ja hè da’s wel zo fair, hij is zo aardig ik wil hem iig betalen voor die sloten idd!
Ik ga helemaal stuk . Maar echt fijn dat je hem terug hebt.
Vorige week heb ik bloed laten prikken voor het eerste in de 20 jaar dat ik vega/vegan ( sinds een jaar) ben en al mijn waardes zijn gewoon helemaal goed
Ik maakte me eigenlijk een beetje zorgen omdat ik altijd vergeet mn b12 bij te slikken maar nu blijkt dat dat gewoon in mijn favo energydrink zit. Dus het is praktisch gezien gewoon een voedingssupplement
Ok Hereditary, ik vond hem mega vet! Echt een super vet verhaal en hij is ook best wel eng/creepy, maar niet het allerengste wat ik ooit heb gezien of zo. Maar er zit super veel subtiele dingetjes in waar je achteraf van denkt ‘ohhhh!’ en dat vind ik altijd heel tof.
En het acteerwerk was echt klasse, er zit een scene in en dat is echt het meeste intense wat ik ooit heb gezien.
Voor de mensen die hem gezien hebben
Dat ongeluk met Charlie in de auto! Dat hele stuk dat Peter nog in de auto zit en dan het huis binnen gaat en de camera op zijn gezicht blijft terwijl je hoort hoe Annie het lichaam ontdekt, waaahhh, echt zo intens.
Succes!
Ik wacht op mijn ongesteldheid. Dag 44 alweer van mijn cyclus en nog steeds niks.
Uhg ik moet heel hard aan mijn scriptie aan het werk en wilde vandaag op de uni zitten, want fuck kantoortuinen en dan heb ik minder reistijd. Maar nu wil mijn stagelaptop niet met internet verbinden grrrrrr. Ik heb mijn eigen laptop wel bij me, maar al mijn data staat op m’n stagelaptop, dus dat is niet het meest praktische helaas.
Ik heb gisteren gesolliciteerd op mijn soort van droomjob (was de laatste dag dat het kon) en morgen worden er selectieproeven en - gesprekken georganiseerd, wat dus betekent dat ik vandaag gebeld zou worden. Ik hoop het zoooo erg maar word ook zo nerveus hiervan, ben constant mijn telefoon in de gaten aan het houden
Ohhh, spannend! Wat een kans zeg, nu al je droombaan
Spannend! Ga duimen voor je
Ik fietste net langs een huis met koeien in de voortuin. Wie houdt er nou koeien in de voortuin?!?!?
Nu weet ik het dus zeker… ik heb weer een blaasontsteking. :’) Echt hoe dan.
Marktplaats?
Op aliexpress hebben ze er als het goed is ook. Die kun je vaak ook in partij kopen
Etsy misschien?