C.oordinator voor s.tages buiten E.uropa bij een hogeschool! En dan niet puur administratief maar ook op zoek gaan naar nieuwe mogelijkheden, nieuwe akkoorden afsluiten enz…
Haha ja zeg ik ook maar zo staat het op de zak:p
Haarvrij de waxsalon uitlopen is toch altijd weer een hoogtepuntje. Het waxen zelf is niet direct een hoogtepuntje, maar gelukkig zo voorbij.
Jaa fack it ik ga naar de Appie
Ik was met de belastingdienst aan het bellen en kreeg gewoon opeens de slappe lach Wist echt niet wat ik moest doen, probeerde me in te houden dus het eerste deel van de zin kwam er telkens goed uit maar dat ging dan over in een vaag gemompel gevolgd door een gebrul omg
Schaamde me zo erg en heb dan maar gewoon tegen die vrouw gezegd dat ik de slappe lach had en dat ik echt niet wist hoe het kwam maar ze kon er zelf ook mee lachen en vond het wel gezellig zei ze haha oh wat erg
Normaal is mijn job binnen het bedrijf om coachings en trainingen te voorzien, maar door de zomer is er overal onderbezetting en moet ik nu voor iemand invallen die met vakantie is.
Dus ik ga van elke dag constante interactie met individuen of groepen naar 8u lang kantoorzitten in een kamertje alleen…
Oja ik was gisteren aan het werk en had een mailtje naar de planner gestuurd dat ik op andere dagen wil werken omdat ik herkansingen heb. Hij stuurde een mailtje terug maar je krijgt in het scherm alleen een voorvertoning te zien, stond er zo:
“Jammer voor je…”
ik heb hier veel te lang om gelachen.
[ja andere post heb ik verwijderd want ik weiger te dubbelposten gvd]
Haha, maar wel alles goed opgelost?
Ja gelukkig wel, m’n eerste ingeving was natuurlijk dat ik niet op andere dagen kon werken en m’n herkansingen zou missen toen ik die voorvertoning zag, maar gelukkig was de rest van z’n mailtje heel aardig en kan ik gewoon naar m’n herkansingen, jottem
Op insta de afgelopen week was er steeds spon voor een skincare merk wat nu naar NL zou komen en dat je een gratis ritje kon aanvragen als je een selfie maakte van je gezicht. Nederlander die ik ben heb ik dat gedaan. Net een super leuk pakje binnen gekregen in een fancy doos met dat setje creme en facewash. Blijken ze echt de fullsize op te hebben gestuurd, wat normaal 64€ kost.
Ben ik heel achterdochtig als ik nu bang ben voor een addertje onder het gras? Ze hebben het echt naar 2000 mensen ofzo gestuurd.
Ik zit mezelf ook al de hele week te vertellen dat ik niks ga kopen… Sure Jan.
Kan je niet ff in kladblok oid de linkjes van de artikelen die je wilt bewaren?
edit: stradivarius bewaart zo te zien wel je mandje!
15 km gelopen… op de terugweg met 5 kilo aan fruit in mn rugzak. Wie wilt er op mn begravenis komen.
Pfff. We hebben chips op ons kantoor maar nu heeft een collega net een zak opengemaakt waar ik geen zin in heb nu (pombärs), heeft ie er tien chipjes uit gegeten en is ie weggegaan. Ik heb wel zin in chips MAAR IK WIL PAPRIKA en het is stom om nog een zak chips open te maken en maar voor de helft te eten want dan zijn er twee zakken open. Dit is een beetje warrig verteld maar dat komt doordat ik niet functioneer zonder chips.
Wat moet ik doen?
- Pombärs eten
- Nieuwe zak openmaken en paprikachips eten
0 stemmers
Och de stress van de Zara sale haha. Ik ga gewoon om 22:00 klaarzitten en kijken. Je kan voor de zekerheid ook gewoon linkjes open laten staan en verversen na 22:00 uur, dan weet je zeker dat je ze kan vinden
Pombärs ritueel verbranden eerst.
Nee dat is ook zonde, op sommige dagen kan ik pombärs best waarderen
Het blijft wel chips he
Ik zet items die ik graag wil hebben meestal in mijn bladwijzers/favorieten voor het geval ze mijn mandje leeg maken! Kan je snel de artikelnrs kopiëren
Thanks! Jij ook gefeliciteerd!
Hopelijk valt het mee met de kat en komt alles goed <3
Ohja die ene limonade is god.de.lijk.