Yessss concrete aanbod binnen voor een nieuwe baan plus meer salaris dan bij mijn huidige werkgever!! Doeii fuckersssss
Oh ja dat wordt inderdaad krap. Hoewel ali tegenwoordig wel best snel is mja dat weet je eigenlijk nooit op voorhand daar.
Heeft de action er ook geen?
Ik zit alleen op kantoor en het is zo saai.
Ik wil nu een barbie
Heb je normaal wel een regelmatige cyclus? Ik heb ook lang moeten wachten (paar maanden) maar ik had het losgelaten, dat klinkt makkelijker dan het is, maar voor mij heeft het gewerkt. Ik kon opeens merken dag ik mijn eisprong had en 2 weken later was ik ongesteld. Echt mega ongesteld, maar ik hoop dat ik nu wat regelmatiger word
Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts. Zo mijn verstandskies laten trekken. Zenuwen vielen best mee, maar komen nu wel een beetjeā¦
Ik heb gisteravond een uur gemediteerd voordat ik ging slapen en nu ben ik weer mān sprankelende zelf.
Haha waarvoor heb je ze nodig?
Even mezelf citeren, ben nog niet gebeld vrees er dus wat voor⦠Naja, heb op zich geen slechte baan maar dit zag er zó leuk uit, echt iets voor mij
Bleh moet nog 4 km lopen maar heb geen zin meer.
Ik ook! Langs de ene kant handig voor makkelijk te forummen, staren in de verte, etc
Maar het is ook heel saai en de dag duurt lang.
Zit je altijd alleen of is het uitzonderlijk vandaag?
Ah, jammer! Wat voor functie was het?
Misschien wil ik omlopen voor die lekkere Appie limonade maar dan zul je net zien dat ze die bij onze appie niet hebben.
Dan neem je een andere smaak!! Go gurl
Hahaha staren in de verte
Ik zit nog een kwartiertje alleen en vind het wel nice
Haha ja. Ik pak nu heel snel mijn telefoon even tussendoor en werk wat langzamer. Het is uitzonderlijk, maar nu is ook de vakantie periode aangebroken dus zal het wel wat vaker zijn.
En jij?
C.oordinator voor s.tages buiten E.uropa bij een hogeschool! En dan niet puur administratief maar ook op zoek gaan naar nieuwe mogelijkheden, nieuwe akkoorden afsluiten enzā¦
Haha ja zeg ik ook maar zo staat het op de zak:p
Haarvrij de waxsalon uitlopen is toch altijd weer een hoogtepuntje. Het waxen zelf is niet direct een hoogtepuntje, maar gelukkig zo voorbij.
Jaa fack it ik ga naar de Appie