Wjekw-archief 1

Haha, maar wel alles goed opgelost?

1 like

Ja gelukkig wel, m’n eerste ingeving was natuurlijk dat ik niet op andere dagen kon werken en m’n herkansingen zou missen toen ik die voorvertoning zag, maar gelukkig was de rest van z’n mailtje heel aardig en kan ik gewoon naar m’n herkansingen, jottem :grimacing:

1 like

Op insta de afgelopen week was er steeds spon voor een skincare merk wat nu naar NL zou komen en dat je een gratis ritje kon aanvragen als je een selfie maakte van je gezicht. Nederlander die ik ben heb ik dat gedaan. Net een super leuk pakje binnen gekregen in een fancy doos met dat setje creme en facewash. Blijken ze echt de fullsize op te hebben gestuurd, wat normaal 64€ kost.
Ben ik heel achterdochtig als ik nu bang ben voor een addertje onder het gras? Ze hebben het echt naar 2000 mensen ofzo gestuurd.

6 likes

Ik zit mezelf ook al de hele week te vertellen dat ik niks ga kopen
 Sure Jan.

Kan je niet ff in kladblok oid de linkjes van de artikelen die je wilt bewaren?

edit: stradivarius bewaart zo te zien wel je mandje!

1 like

15 km gelopen
 op de terugweg met 5 kilo aan fruit in mn rugzak. Wie wilt er op mn begravenis komen.

12 likes

Pfff. We hebben chips op ons kantoor maar nu heeft een collega net een zak opengemaakt waar ik geen zin in heb nu (pombÀrs), heeft ie er tien chipjes uit gegeten en is ie weggegaan. Ik heb wel zin in chips MAAR IK WIL PAPRIKA en het is stom om nog een zak chips open te maken en maar voor de helft te eten want dan zijn er twee zakken open. Dit is een beetje warrig verteld maar dat komt doordat ik niet functioneer zonder chips.

Wat moet ik doen?

• PombĂ€rs eten
  • Nieuwe zak openmaken en paprikachips eten

0 stemmers

Och de stress van de Zara sale haha. Ik ga gewoon om 22:00 klaarzitten en kijken. Je kan voor de zekerheid ook gewoon linkjes open laten staan en verversen na 22:00 uur, dan weet je zeker dat je ze kan vinden

1 like

PombÀrs ritueel verbranden eerst.

2 likes

Nee dat is ook zonde, op sommige dagen kan ik pombÀrs best waarderen
Het blijft wel chips he

1 like

Ik zet items die ik graag wil hebben meestal in mijn bladwijzers/favorieten voor het geval ze mijn mandje leeg maken! Kan je snel de artikelnrs kopiëren

1 like

Thanks! Jij ook gefeliciteerd! :birthday:
Hopelijk valt het mee met de kat en komt alles goed <3

Ohja die ene limonade is god.de.lijk.

2 likes

@Dertien Gefeliciteerd! Ik hoop met je mee dat alles goed komt met de kat.

IK HEB MIJN SCRIPTIE GEHAALD!! (met een 7.6) Mijn moeder gebeld, want mijn ouders zijn op vakantie, en we moesten allebei huilen, haha.

79 likes

ik ben echt zooooo futloos. heb nu m’n bed gewassen maar moet ooit weer m’n bed opmaken gatverdamme zo geen zin in

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik ga zo lekker buiten sporten nu al zin in! Hopelijk verbrand ik niet te hard.:stuck_out_tongue:.
Denk dat ik lekker een korte broek aan doen.

1 like

Ze verdient alleen een masterdiploma op voorwaarde dat plaaggeest er ook 1 krijgt. Morgen is hopelijk mijn 30.000 woorden tellend kind gebaard. Een paar dagen nadat de cadeautienerdochter van mijn vaders vriendin een dochter op de wereld heeft gebracht.

3 likes

Wtf. Ik ging net zwemmen in een meer. Nu ben ik thuis en vind ik een briefje met ‘Mooie benen’ en een telefoonnummer in mijn tas :o_o: Ik heb nog nooit een telefoonnummer gekregen, dus ja dit streelt mijn ego :redface:

Oh! Op de andere kant staat ‘Gr. Chris’. Bedankt Chris :thumbsup:

62 likes

Gefeliciteerd! Volgend jaar hoop ik voor jou echt op een leuke verjaardag. Als je dan graag afleiding wilt ga ik een stuk limburgse vlaai of taart met je eten.

1 like