Wjekw-archief 1

Back to back meetings in de ochtend, als een gek werk dat ik normal in een dag doe in 3 uur gepropt en net een belangrijke meeting gehad. Nu ben ik leeg en een beetje voor me uit aan het staren.

En ik heb zin in ijs.

De buren aan de linkerkant hebben ruzie en de buren aan de rechterkant hebben ruzie. Super gezellig hier buiten :speak_no_evil:

1 like

Nee een MA (letterkunde). Hopelijk erna een (lichamelijke( wedergeboorte (niet als new born christian of zo ) maar dan eindelijk fulltime aan mijn lichamelijk herstel werken. :blush:

1 like

Pas laat avondeten en ik ga niet koken. Gelukkig heb ik nog 4 :croissant: . :smiley:

1 like

Ik zag em ook voorbij komen :joy:

1 like

Ik heb echt een rotdag, ben blij als het weekend is :dizzy_face:

1 like

Oh wat moet dat een heerlijk gevoel zijn zeg! En een mooi cijfer ook!!

1 like

Moet ik je het uitleggen? Als een man en een vrouw heel veel van elkaar houden, en de vrouw in 2 gaten wil…

4 likes

Mijn ratjes zijn beledigd omdat ik ze heb ingesmeerd met anti-parasiet, nu zijn ze zichzelf aan het wassen alsof ik degene ben die ze vies heeft gemaakt. Nee, een van jullie heeft mijten en ik zorg gewoon voor jullie dus kap met wassen en krabben en ga slapen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Heel veel plezier!
Als ik genoeg geld had zou ik vanavond het liefst weer willen gaan. Het geluid was wel super slecht (op de tribune in ieder geval) , hopelijk bij jullie beter.

Ik heb eindelijk dit topic weer een beetje bijgelezen. Heb ook gewoon gereageerd op alle polls, dus ook die van 5 dagen terug. Succes nog mensen met wel/sporten, wel/niet de fluffy adidas slippers kopen en welke zak chips opentrekken etc :grin:

8 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Whaha, ik was net in de speeltuin. Ook dikke ruzie tussen ouders, gezellig

Mijn nichtje blijft echt hilarische dingen zeggen. Kwam ze net aan met “Oooh, hij is aan het twerken!” omdat de hond aan het schurken was :joy:

9 likes

Haha erg he. Is jammer dat ik alleen thuis was anders ging ik ook even ruzie maken voor het samenhorigheidsgevoel.

Ik word zo blij van de vele berichten over het halen van scripties en het bemachtigen van nieuwe banen!

Voor degene met minder goed nieuws: haal je motivatie uit al die positieve berichten! Dat doe ik ook en ben inmiddels ook in de race voor een nieuwe baan. Dit forum motiveert mij zo! :tada:

17 likes

Vriend heeft sushi besteld en zegt ‘ach, dit is veel te veel, maar dan hebben we morgen ook nog!’ Nou, denk het niet, schuif die rolls zo in mijn holle kies!

13 likes

Dubbel dildo

Ik zit een whatsappgroep met vriendinnen van studie. Het merendeel is bezig met stage en ik nog met scriptie. Het is nu al het hele jaar zo dat als ze willen bitchen over hun traject er meteen sympathieke reacties komen van anderen. Als ik met iets zit; geen respons. Het frustreert me best wel en ik voel me zo … buitengesloten. Sowieso voel ik me heel erg genegeerd in de groep, terwijl het echt lieve mensen zijn.

Omg ik was hier afgelopen weekend een beetje naar aan het researchen online, had zelfs nog in durf te vragen gepost haha.
Ik denk er ook over na!
Wat is je ervaring? Hoelang heb je ze gedragen en wat was je uiteindelijk kwijt?