Kan je bovenop gaan zitten
Sorry voor hoe ik ben
Kan er niks aan doen
Heb zoān kutdag vandaag. Niet lekker, verkouden, moet op mn vrije dag toch thuis wat werk doen, en nu doet mn airfryer ineens raar. Ik kan dit echt niet aan.
Ik heb gister bij H&M een jumpsuit besteld in de sale voor 35 (status: wordt verwerkt). Vandaag zie ik dat hij verder afgeprijsd is naar 20. Ik dacht ik bel de klantenservice en of ze annuleren mān eerste bestelling of ze kunnen het bedrag wel aanpassen. Nou beiden niet en nu moet ik dus nog een keer hetzelfde item bestellen voor de nieuwe prijs, heel irritant.
Het kan ook nog eens zijn dat die in de winkel goedkoper is.
Ik heb sport leggings gekocht in de winkel voor 8 euro. Op de site stonden ze nog voor 16 euro. En dat was dan de sale prijs.
Ik denk dat je je gezicht verkocht hebt aan dat skincare merk
Mijn date is voor me aan het koken, +50 pluspunten hoor. Hoop dat het lekker is
Ah wat vervelend! Dat beperkt je wel enorm dan zulke angsten je hebt wel hulp ervoor neem ik aan? Echt naar voor je!
Ja dat is al helemaal bizar. Al zie ik in de winkels meestal hele andere items in de sale dan online.
Ik vind de sale online nu ook echt karig, allemaal super oude items? /einde klaagzang
Haha ik heb dit net aan mijn vader verteld en hij is helemaal onder de indruk! (hij werkt in de bouw)
Same
denk dat ze bij Elle helemaal de weg kwijt zijn na het sluiten van het forum:
zonder context is dit toch een raar bericht op te plaatsen?
Mn fiets is vannacht gejat uit de voortuin en nu heb ik net een heel mooie nieuwe gekocht maar baal zo van het geld wat ik echt liever ergens anders aanhad uitgegevenā¦
Ik ben beledigd dat een broek die ik regelmatig draag van de H&M in de sale is. Ik vat dat altijd op alsof niemand hem wil hebben
Oh ik downloade er altijd een app voor maar dit is nog handiger!
Ben echt heel moe vandaag (al sinds maandag, maar verder niet eraan toegeven ofzo )
Net al gedoucht en dan maar gewoon om half 9 naar bedā¦
Morgenmiddag kennismaken met mijn klasje van volgend jaar. Heel veel zenuwen en heel veel zin in. Het voelt wel echt gek hoor, nu wordt het weer gewoon echt. En hoe hard ik daar naar heb uitgekeken, hoe enger ik hrt vind op de een of andere manier. Heel raar.
En sorry voor mijn zeurposts de laatste tijd.
Thanks allemaal voor de felicitaties.
Wat een dag. Vanmorgen scheet een vogel op me, mijn kado werd bij de verkeerde mensen afgeleverd (gelukkig was die vrouw wel eerlijk en gaf ze het me meteen terug) en de mensen waarvan ik had gehoopt dat ze wat zouden sturen hebben me laten stikken.
De buurvrouw is wel nog gekomen want die vond het zielig voor me. Dat was dan wel lief.
Mijn vader staat al 5 minuten met iemand te praten in de deuropening en ik dacht ja nee het is awkward om geluid te maken want dan hoort diegene dat
Maar nu zit ik hier al 5 min en is het al helemaaaal raar als ik er af kom
Waarom is het morgen nou 17 graden weer Al die veranderingen in het weer kan ik niet aaan